Esi v-tec 125hp motor o delar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
B2audio
- Bil: Honda del sol
- Namn: Nicklas Månsson
Hej har bytt motor i min delsol till en b16a2 så har en esi motor till salu. Finns även extra komplett topp med extra insug även det komplett. Sitter strakterör på med eller hur det nu stavas:) har även två ECU boxar o två sötningsmedel satser dom finns allt utom toppackningen. Motor gick bra men drack lite olja o vatten o rök dock inga mängder. Men är toppen som är dålig men följer med en hel o fin:) även en Honda coupe 94 som säljs hela bilen eller i delar. Står tom utan motor då jag köpte den o tog motorn från den till min delsol:) så allt finns så det går o sätta ihop en komplett Honda coupe eller om nån bara vill köpa delar:) pris? Kom med bud är inte omöjlig då det bara står i vägen nu:) växel lådan o stickningar i bra skick. Även två uppsättningar av drivknutar:) så hör av er om ni skulle behöva något:) mvh Nicklas
- Lärfors

- Bil: 89 Civic Shuttle (EE2)
- Namn: Andreas Lärfors
- Has thanked: 452 times
- Been thanked: 309 times
Denna tråd är från 2013. Behöver du en motor rekommenderar jag att du skapar en "Köpes" annons.
D16 passar inte i Prelude, du ska nog ha en H20/H22/H23 motor.
Andreas Lärfors : IT ansvarig