SS: Kompletta vinterhjul 4x100 14" med dubb

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
Användarvisningsbild
anters
Användare
Användare
Bil: Audi S3 Sedan -16
Namn: Anders Eriksson

8 oktober 2013, 21:40

Hej!

Jag har en uppsättning dubbade vinterhjul över från en tidigare bil. Det handlar om 4x100 14x5" ET45 plåtfälgar med Bridgestone Turanza 175/65-14 82T däck. Mönsterdjupet är 6mm på ena paret och 7mm på andra paret.

Pris: 1200kr, billigare vid snabb affär.

Nås via pm, e-mail (anters@live.se) eller telefon kvällstid mellan 16:30-21:30 (0763-468 955).
Med vänlig hälsning Anders
Bilagor
IMG_1568.JPG
Om någonting kan gå åt skogen, men inte gör det så kommer det förr eller senare visa sig att det hade varit bättre om det hade gjort det.