Mugen Coilovers till Honda CRX Vtec
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Dom här fick jag in inbyte av Anders Wänn för några år sedan. Haft dom som väggprydnad i min lägenhet ett tag. Tänkte kolla intresset om nån kanske har användning för dom?
Dom är alltså helt nya, endast tagna ur kartong.
Kompletta med topplagringar, dock saknas "gummihöljet" i en topplagring som fjädern ligger emot. Ser ut att vara lika som Honda OEM så borde vara lätt att komplettera.
Historien jag fick höra om dessa var att en kille körde rally med en CRX på tidigt 90-tal och Honda ville promota bilen.
Så dom tog hem dom här från Japan för att använda på bana, men dom blev alltså aldrig monterade.
Pris är svårt att sätta då det inte finns nåt att jämnföra med men jag lägger mig på 15 000kr, bud är välkomna och betraktas såklart!

/Kristian 076-799 25 11
Dom är alltså helt nya, endast tagna ur kartong.
Kompletta med topplagringar, dock saknas "gummihöljet" i en topplagring som fjädern ligger emot. Ser ut att vara lika som Honda OEM så borde vara lätt att komplettera.
Historien jag fick höra om dessa var att en kille körde rally med en CRX på tidigt 90-tal och Honda ville promota bilen.
Så dom tog hem dom här från Japan för att använda på bana, men dom blev alltså aldrig monterade.
Pris är svårt att sätta då det inte finns nåt att jämnföra med men jag lägger mig på 15 000kr, bud är välkomna och betraktas såklart!

/Kristian 076-799 25 11
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe