[SÅLD] CTR FK2/FK8 flytande bromsskivor Girodisc

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
engdav
Inlägg: 3
Blev medlem: 9 juni 2022, 11:45
Bil: Honda Civic Type R FK8
Namn: David Engström
Been thanked: 2 times

Säljes:
Flytande bromsskivor fram till en CTR FK2/FK8. Har suttit på min FK8 några trackdays och några gatmil och är i mycket fint skick. Inköpta 2022 på JRM.
Finns även en uppsättning belägg Endless ME20 som är perfekta för bankörning. dessa är använda men räcker en trackday till. Vill man testa något lite mer aggressivt så finns det en uppsättning Dixcel Z som är körda en trackday och räcker 1-3 dagar till beroende på körstil :)
Jag har även Dixcel Z belägg för bakaxeln som är över 50% kvar på samt en uppsättning Carbotech XP8 med ca 50% kvar på.

Värme schims i kolfiber från HEL som läggs mellan belägg och kolven i oken fram. Leder bort värme från oken och dammtätningar och spar på grejerna. Mycket bra för bankörning och märks inget vid vanlig körning. Endast använda en trackday.

Det perfekta kittet för att köra bana!

Nypris endast Girodisc 12000 kr.

Skivorna säljes för 6000 kr eller 8000 kr för allt.
Belägg 2500 kr för alla
Kolfiber schims 800 kr
Bilagor
IMG_3152.jpeg
IMG_3150.jpeg
IMG_3148.jpeg
IMG_3140.jpeg
IMG_3137.jpeg
IMG_3144.jpeg
IMG_3146.jpeg
IMG_3143.jpeg
Senast redigerad av engdav den 23 augusti 2023, 07:54, redigerad totalt 1 gånger.
engdav
Inlägg: 3
Blev medlem: 9 juni 2022, 11:45
Bil: Honda Civic Type R FK8
Namn: David Engström
Been thanked: 2 times

⬆️
engdav
Inlägg: 3
Blev medlem: 9 juni 2022, 11:45
Bil: Honda Civic Type R FK8
Namn: David Engström
Been thanked: 2 times

Upp
Skriv svar