Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Grejer till turbobygget.
hittat allt jag behöver!
Senast redigerad av BuuMi den 12 september 2007, 19:11, redigerad totalt 1 gånger.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
Har <!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->ev<!--sizec--></span><!--/sizec-->
4st ljus gröna Traktor spridare 330cc
1st öppen dump (handbyggd) med filter
1st Iveco lastbilsintercooler som passar skitfint mellan lysen å framför kylaren på civicen/crxen
Vet ej vad grejorna kan va värda
4st ljus gröna Traktor spridare 330cc
1st öppen dump (handbyggd) med filter
1st Iveco lastbilsintercooler som passar skitfint mellan lysen å framför kylaren på civicen/crxen
Vet ej vad grejorna kan va värda
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
tja. jag ha en greddy dump med ett rör som det sitten en fläns på ha även tryckregulator samt några tryckrör
crx vtec TURBO!!
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå
[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
jag har allting du behöver + motor, chassi 
Har även en koppling till din bil om du är intresserad;)
tror föressten itne du behöver ha just lågohms spridare, man kan nämligen (vad jag hört) göra om så du kan köra med högohm relativt lätt.
sedan är mitt tips att satsa på lite större spridare än 300-370cc då, vad jag förstod, du tänkt ladda en del=)
tror föressten itne du behöver ha just lågohms spridare, man kan nämligen (vad jag hört) göra om så du kan köra med högohm relativt lätt.
sedan är mitt tips att satsa på lite större spridare än 300-370cc då, vad jag förstod, du tänkt ladda en del=)
Christofer Heurlin
okej. men passar tryckrören fast du har B-serie ?Anton skrev:tja. jag ha en greddy dump med ett rör som det sitten en fläns på ha även tryckregulator samt några tryckrör
vad ska du ha för dumpen och regulatorn då?
2 bar räcker mer än välLinus K skrev:har en öppen dump, billigt.. klarar iaf 2 bar...
pris?
men du skulle väl sälja allt i ett enda kit eller hur vad det ?SnApS skrev:jag har allting du behöver + motor, chassi
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Kawasaki KXF 250 -05
jag har regulator om du vill köpa boman, 70€ nypris 120..
Hör av dig om de lät intresant
EDIT. mätartavlan går upp til 6 bar.
Hör av dig om de lät intresant
EDIT. mätartavlan går upp til 6 bar.
Senast redigerad av Dawson den 14 augusti 2007, 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Ålänningen<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Mikael Dahlström<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->Honda Civic 1.6i doch<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
Har inte hunnit fixa bilder, haft på tok för mkt att göra.
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97