Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Fattas lite delar till Del Sol VTI, kylarslangar, lambda mm
- dalcudia
- Bil: Honda Civic Eg9
- Namn: Christian Nileborn
Hejsan...
Som sagt så fattas jag lite delar till min Del Sol VTI (B16A2) som jag måste ha innan jag kan sätta i motorn.
Kanske kan vara någon här inne som kan ha något liggandes om jag har tur.
Det jag behöver är:
- Metallfästet till bakre motorbussning (Alltså den som skruvas fast på baksidan av motorn, inte själva bussningen som sitter i bilen)
- Kylarslangar (dom 2 som går till kylaren)
- Lambdasond (kanske inte behöver)
- Höger växel/motorfäste (komplett med fäste, gummi, skruvar ) (Nr: 14 med tillbehör) (Fixat)
- Vänster motorfäste utan AC-kompressor ( samma här komplett) (Nr: 15 med tillbehör) (Fixat)
- Generator (Fixat)
- Grenrörspackning (Fixat)
- VTEC oil pressure switch (oe: 37250-PR3-003, om jag kollat rätt)
Är det någon som har någon del så hör gärna av dig, gärna i Skånetrakten.
Tack på förhand
/Christian
Som sagt så fattas jag lite delar till min Del Sol VTI (B16A2) som jag måste ha innan jag kan sätta i motorn.
Kanske kan vara någon här inne som kan ha något liggandes om jag har tur.
Det jag behöver är:
- Metallfästet till bakre motorbussning (Alltså den som skruvas fast på baksidan av motorn, inte själva bussningen som sitter i bilen)
- Kylarslangar (dom 2 som går till kylaren)
- Lambdasond (kanske inte behöver)
- Höger växel/motorfäste (komplett med fäste, gummi, skruvar ) (Nr: 14 med tillbehör) (Fixat)
- Vänster motorfäste utan AC-kompressor ( samma här komplett) (Nr: 15 med tillbehör) (Fixat)
- Generator (Fixat)
- Grenrörspackning (Fixat)
- VTEC oil pressure switch (oe: 37250-PR3-003, om jag kollat rätt)
Är det någon som har någon del så hör gärna av dig, gärna i Skånetrakten.
Tack på förhand
/Christian
Senast redigerad av dalcudia den 9 juni 2015, 20:49, redigerad totalt 4 gång.
- dalcudia
Det låter ju fint, är det då komplett med alla skruvar och gummi eller är det bara själva fästena..Malkolm skrev:Jag har nr14 och kan skicka med bussgods.
(Har även nr15 fast med ac-kompressor).
Man borde väl kunda använda även "med AC fästet" fast bilen inte har ac bara att man har möjlighet att sätta på en kompressor eller vad tror du ?
Vad vill du ha för båda fästena och har du en aning om vad frakten skulle kosta ?
Mvh Christian
- dalcudia
Satte i motorn idag men insåg att själva fästet till bakre motorbussningen var för kort och nådde inte in till hålet i motorkudden.
Så är det någon som har denna delen liggandes till en B16A2 så hojta till så jag kan få i motorn.
Så är det någon som har denna delen liggandes till en B16A2 så hojta till så jag kan få i motorn.