Towstrap
Tjenixen!
Har Du en Towstrap liggandes i garaget som Du vill bli av med? Bra, då är det bara att höra av sig här!
Färg spelar egentligen kvitta, men skulle det nu va en röd så gråter jag verkligen inte blod!
MvH Andreas
Har Du en Towstrap liggandes i garaget som Du vill bli av med? Bra, då är det bara att höra av sig här!
Färg spelar egentligen kvitta, men skulle det nu va en röd så gråter jag verkligen inte blod!
MvH Andreas
-
Etingelholm
- Bil: Civic Ek4 k24 Frankenstein
- Namn: Emil Tingelholm
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 15 times
dom säljs nya för 99:- plus 50:- i frakt på ebay av märket Epr. Ta en tittdrian skrev:Tjenixen!
MvH Andreas
Emil Tingelholm
0734421164 - smsa vid frågor
Civic esi - Såld
Civic Ed6 - Såld
Del sol Vti - Såld
Ek4 b16--->b18c -nuvarande
0734421164 - smsa vid frågor
Civic esi - Såld
Civic Ed6 - Såld
Del sol Vti - Såld
Ek4 b16--->b18c -nuvarande
- fonzeka
- Bil: S2000
- Namn: Anders Westlund
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 58 times
Har två sånna här liggandes i mitt garage http://rallyimport.jetshop.se/trs-bogse ... c-195.aspx
De är svarta tyvärr
men du kan få köpa de för 120kr/st inkl frakt, de är nya och oanvända.
De är svarta tyvärr
Ebay är ju inte aaaaalls lika roligt som att köpa av någon härEmaaajl skrev:dom säljs nya för 99:- plus 50:- i frakt på ebay av märket Epr. Ta en tittdrian skrev:Tjenixen!
MvH Andreas
Well.. Med en bil som är svart så sticker det ju inte ut så mycket.. (kanske lika bra det, hehe)fonzeka skrev:Har två sånna här liggandes i mitt garage http://rallyimport.jetshop.se/trs-bogse ... c-195.aspx
De är svarta tyvärrmen du kan få köpa de för 120kr/st inkl frakt, de är nya och oanvända.
Tack för länken, lägger nog en beställning på ett par olika färger