Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Söker prylar till Prelude BB3
-
Alexander
- Bil: Prelude BB3
- Namn: Alexander Pedersen
Som titeln anger söker jag lite grejer till Preludret. Det är en BB3, alltså 2.0i från -94 men det är möjligt att andra versioners och årsmodellers grejer passar.
Söker alltså:
Koppling - Spelar ingen roll vilken sorts. Men föredrar en lite hårdare som tål lite mer stryk.
Avgassystem - Eftersom förra ägaren har lekt proffssvetsare så räcker det inte med catback utan behöver från grenrör och bak. Spelar ingen roll om det är eftermarknads eller original.
CAI - Spelar ingen roll om det är hemmapul eller fina prylar, funktion över form.
Kan betala frakt om det behövs, annars kan jag hämta i Skåne med omnejd.
Mvh,
Alexander Pedersen
Söker alltså:
Koppling - Spelar ingen roll vilken sorts. Men föredrar en lite hårdare som tål lite mer stryk.
Avgassystem - Eftersom förra ägaren har lekt proffssvetsare så räcker det inte med catback utan behöver från grenrör och bak. Spelar ingen roll om det är eftermarknads eller original.
CAI - Spelar ingen roll om det är hemmapul eller fina prylar, funktion över form.
Kan betala frakt om det behövs, annars kan jag hämta i Skåne med omnejd.
Mvh,
Alexander Pedersen
- Bullet---
- Bil: Honda Civic EG K20
- Namn: Andre´ Seppä Fritz
Kör man inte racing så ska den hålla. Dock är det ytrost på den då motorn stått ute men inget som påverkar.
Är en originalliknande koppling av Sachs. Ska ta och rengöra den nu i dagarna och även mäta lamellen.
Tänkte mig typ 400kr för den.
Är en originalliknande koppling av Sachs. Ska ta och rengöra den nu i dagarna och även mäta lamellen.
Tänkte mig typ 400kr för den.
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
Andre´ Seppä Fritz