Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
civic 1.6 köpes
-
dodo
- Bil: civic vt-turbo
- Namn: Daniel carlsson
sugen på att bygga något kul i helgen hör av dej om vill bli av med din civic 1.6 rasad motor eller något sånt gör inget =) bara de inte är massa rost de årkar jag inte med =) besikad och skattad är inget måste men ett plus
Senast redigerad av dodo den 22 november 2007, 19:22, redigerad totalt 1 gånger.
team varberg
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
Jag överväger ev. att sälja mitt banprojekt (gatlaglig)
Usa importerad Civic Si -90, med Soch A6 botten, ökad komp och Z6 topp med steg 2½ kam, edelbrockdrev, skunk2 insug, XTC koppling och tryckplatta, OBX tändkablar, megan stag, mugen extraktorgrenrör mm.
Apexi vfc2´, odb0-1 konverter esi esu, z6 fuelrail, d2 coilovers, konverterade bromsar bak från usa trummor till 1.6se skivor osv.
NA byggd för att strida hårt med VT's men köras hårdare. Tänkte ha den för förarutveckling då det är en bil som tål att piskas och om man övervarvar har av drivaxel eller liknande så finns det hur mycket delar som helst på skrotarna för bråkdel av VT.
Är du intresserad så adda mig på msn: mirrage_79@hotmail.com
Bilder mm finns.
Den säljs antingen som den står eller färdigbyggd efter julhelger.
Riktpris... ca 20k bra bit mindre än bygget kostar.
Med följer en hel del extra delar, huvar, mm.
Finns även 16" momofälgar mot tillägg.
Usa importerad Civic Si -90, med Soch A6 botten, ökad komp och Z6 topp med steg 2½ kam, edelbrockdrev, skunk2 insug, XTC koppling och tryckplatta, OBX tändkablar, megan stag, mugen extraktorgrenrör mm.
Apexi vfc2´, odb0-1 konverter esi esu, z6 fuelrail, d2 coilovers, konverterade bromsar bak från usa trummor till 1.6se skivor osv.
NA byggd för att strida hårt med VT's men köras hårdare. Tänkte ha den för förarutveckling då det är en bil som tål att piskas och om man övervarvar har av drivaxel eller liknande så finns det hur mycket delar som helst på skrotarna för bråkdel av VT.
Är du intresserad så adda mig på msn: mirrage_79@hotmail.com
Bilder mm finns.
Den säljs antingen som den står eller färdigbyggd efter julhelger.
Riktpris... ca 20k bra bit mindre än bygget kostar.
Med följer en hel del extra delar, huvar, mm.
Finns även 16" momofälgar mot tillägg.
[u][b]<span style='color:red'>Mirrage</span>[/b][/u]
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>