Prelude önskas köpa
Lite info om min Honda Prelude 2.3 -95
Bilen har varit inom familjen i snart 7 år. Har varit 2 riktiga ägare
innan oss och en äldre man som köpte bilen ny är en bekant till min
far.
skicket på min bil går inte jämnföra med dom andra honda prelude på
blocket för antingen så är dom rostiga och är i dåligt skick
eller eventuellt över stylade.
Min bil är i helt Original skick med rätt utrustning och fälgar samt
utseendemässigt så är bilen ny lackerade förra sommaren i den original
vinröda färgen och ser kanon ut.
Pappas kompis ägare en bilfirma och därefter alltid servat bilen
ständigt.
Bilen är alltid stått i ett varmt garage och blivit varsamt körd på
vintern.
besiktades för några veckor sen och gick igenom utan anmärkning.
Fick beröm av besiktningsmannen av skicket på bilen och gick igenom utan
Anmärkning.
Bilen har nyligen varit inne på service vid 20800 mil, då gjordes byte
av
kamrem, vattenpump, filter och olja i växellåda samt motorn.
I år är även bromsarna renoverade med nya skivor och bromsok samt klossar.
- AC.
- ABS.
- Stolsvärme.
- Kupé värme uttag.
- El taklucka.
- El speglar.
- El Hissar.
- Farthållare.
- Sportstolar.
- Nylackerad förra sommaren.
- 17" PCW fälgar.
- 16" Alu fälgar med nya Michelin dubbfria vinterdäck.
- Ny sportljuddämpare.
- Sänkt med sportfjädrar.
- Fullstämplad servicebok.
- Rekondad med jämna mellanrum.
Priset kan vi diskutera om min bil är intressant men min bil borde
upplevas och ses i verkligen
innan du bestämmer dig. Går kanon i motor och låda samt riktigt bra
tryck i bilen för övrigt.
Fundera och hör av till mig för jag har inte bråttom att bli av med bilen då
den körs dagligen.
Skickar bilder och regnummer om det är intressant. Med vänlig hälsning, Kristian
Bilen har varit inom familjen i snart 7 år. Har varit 2 riktiga ägare
innan oss och en äldre man som köpte bilen ny är en bekant till min
far.
skicket på min bil går inte jämnföra med dom andra honda prelude på
blocket för antingen så är dom rostiga och är i dåligt skick
eller eventuellt över stylade.
Min bil är i helt Original skick med rätt utrustning och fälgar samt
utseendemässigt så är bilen ny lackerade förra sommaren i den original
vinröda färgen och ser kanon ut.
Pappas kompis ägare en bilfirma och därefter alltid servat bilen
ständigt.
Bilen är alltid stått i ett varmt garage och blivit varsamt körd på
vintern.
besiktades för några veckor sen och gick igenom utan anmärkning.
Fick beröm av besiktningsmannen av skicket på bilen och gick igenom utan
Anmärkning.
Bilen har nyligen varit inne på service vid 20800 mil, då gjordes byte
av
kamrem, vattenpump, filter och olja i växellåda samt motorn.
I år är även bromsarna renoverade med nya skivor och bromsok samt klossar.
- AC.
- ABS.
- Stolsvärme.
- Kupé värme uttag.
- El taklucka.
- El speglar.
- El Hissar.
- Farthållare.
- Sportstolar.
- Nylackerad förra sommaren.
- 17" PCW fälgar.
- 16" Alu fälgar med nya Michelin dubbfria vinterdäck.
- Ny sportljuddämpare.
- Sänkt med sportfjädrar.
- Fullstämplad servicebok.
- Rekondad med jämna mellanrum.
Priset kan vi diskutera om min bil är intressant men min bil borde
upplevas och ses i verkligen
innan du bestämmer dig. Går kanon i motor och låda samt riktigt bra
tryck i bilen för övrigt.
Fundera och hör av till mig för jag har inte bråttom att bli av med bilen då
den körs dagligen.
Skickar bilder och regnummer om det är intressant. Med vänlig hälsning, Kristian
Känner mig klar med mitt Prelude projekt nu, så funderar på att göra mig av med den.
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110
Se länken för bilder och mer info, hör av dig om den väcker intresse och du vill lägga ett bud.
http://www.garaget.org/?car=214110