Honda civic type R 04-05 sökes!
Hej! Söker efter en Honda Civic Type R 04-05. Får gärna vara påkostad med avgas, grenrör och injen Cai tex. Annars funkar det med en original till rätt pris. Hjulen ska vara 17 tums. Maxbudget för original är 50-55 tusen och maxbudget för en trimmad kan jag sträcka mig till 65 tusen. Bara skicka pm eller skriva här i tråden. Med vänlig hälsning, Magnus
-
honda_fidde
- Bil: honda civic type r FK2
- Namn: Fredrik Ivarsson
- Been thanked: 1 time
Tjena!
Jag har en silvrig ep3:a som jag tänkte sälja
Info:
- 13 1** mil
- skattad och servad utan anmärkningar.
- alltid handtvättad och polerad minst 2 ggr om året.
- CAI luftintag
- vindavvisare
- sänkningsfjädrar 30x30 mm runt om
- racekat med 2 1/2 tums rör ut till orginalslutburken. Ger ett riktigt skönt ljud när man väl trycker på
- jdm växellådan ( kostade 25 000kr ) helt underbar låda med kortare och hårdare lägen än orginal, ger en riktigt skön känsla när man drar på eller bara kör lugnt genom stan.
- snygga 17" fälgar med fräscha däck som jag kört under en säsong.
-m.m
Har även en dubbeldin pioner och baslåda med en 10"bas från dls som jag kan sälja med för ett tillägg i priset.
Priside hade jag tänkt mig 70 000kr
Utan sterion och lådan med basen kan jag tänka mig gå ner någon tusenlapp med med sterion och lådan så är priset 70 000kr
Låter detta intressant så hör gärna av dig till mig på pm
Mvh Fredrik
Jag har en silvrig ep3:a som jag tänkte sälja
Info:
- 13 1** mil
- skattad och servad utan anmärkningar.
- alltid handtvättad och polerad minst 2 ggr om året.
- CAI luftintag
- vindavvisare
- sänkningsfjädrar 30x30 mm runt om
- racekat med 2 1/2 tums rör ut till orginalslutburken. Ger ett riktigt skönt ljud när man väl trycker på
- jdm växellådan ( kostade 25 000kr ) helt underbar låda med kortare och hårdare lägen än orginal, ger en riktigt skön känsla när man drar på eller bara kör lugnt genom stan.
- snygga 17" fälgar med fräscha däck som jag kört under en säsong.
-m.m
Har även en dubbeldin pioner och baslåda med en 10"bas från dls som jag kan sälja med för ett tillägg i priset.
Priside hade jag tänkt mig 70 000kr
Utan sterion och lådan med basen kan jag tänka mig gå ner någon tusenlapp med med sterion och lådan så är priset 70 000kr
Låter detta intressant så hör gärna av dig till mig på pm
Mvh Fredrik