Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Min ventilkåpa
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- NickeCivicVTi
- Bil: Civic VTi
- Namn: Nicklas Ekström
Före(röd)
Efter(annorlunda!)
<!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--><!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Thanks to Stefan "Scary Paint"!
Ps. Ursäkta mitt dåliga sinne för att fotografera.
Efter(annorlunda!)
<!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--><!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Thanks to Stefan "Scary Paint"!
Ps. Ursäkta mitt dåliga sinne för att fotografera.
Senast redigerad av NickeCivicVTi den 7 maj 2006, 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
Nicklas Ekström-Sthlm
Honda Civic VTi -92 (under konstruktion)
- NickeCivicVTi
<!--QuoteBegin-Masso+7 May 2006, 19:18:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso @ 7 May 2006, 19:18:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fan va nice!
Vad kostar ett sådant jobb?
[right][snapback]280483[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Målaren är en jag känner, så jag får ett bra pris! Har inte betalat än, han lackar annat åt mig just nu så jag betalar allt i en klump när det är klart. Ett sånt här jobb för en vanlig "kund" skulle jag gissningsvis uppskatta till 100:- för blästring och 2-2500 för måling inkl. förbr. material.
Vad kostar ett sådant jobb?
[right][snapback]280483[/snapback][/right]
Målaren är en jag känner, så jag får ett bra pris! Har inte betalat än, han lackar annat åt mig just nu så jag betalar allt i en klump när det är klart. Ett sånt här jobb för en vanlig "kund" skulle jag gissningsvis uppskatta till 100:- för blästring och 2-2500 för måling inkl. förbr. material.
Nicklas Ekström-Sthlm
det är fan inte så farligt <!--emo&:o-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]<!--endemo-->
man kan ta med sig typ ett foto som han kan skissa av eller? <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
man kan ta med sig typ ett foto som han kan skissa av eller? <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
damn..thats some deep shit <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- NickeCivicVTi
Det var så jag gjorde! Ville ha lite åsk-tema, googlade "thunder" etc. printa ut på färgskrivaren så att målaren fick lite idéer och en tydligare bild av hur jag ville ha det! <!--emo&:rolleyes:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/rolleyes.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-RCAnka+7 May 2006, 20:20:17--><div class='quotetop'>QUOTE(RCAnka 4 7 May 2006, 20:20:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->det är fan inte så farligt <!--emo&:o-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]280508[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-RCAnka+7 May 2006, 20:20:17--><div class='quotetop'>QUOTE(RCAnka 4 7 May 2006, 20:20:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->det är fan inte så farligt <!--emo&:o-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ohmy.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]280508[/snapback][/right]
Senast redigerad av NickeCivicVTi den 7 maj 2006, 23:38, redigerad totalt 1 gånger.
Nicklas Ekström-Sthlm
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
fett! team rinkeby kör lackade ventil kåpor <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
-
olsson_richard
Ride the lightning!! ..nice <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Anders Richard Olsson
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Riktigt nice! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Varför såg jag inte din bil när jag var där?
Mogge din låg ju på golvet i garaget <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Mogge din låg ju på golvet i garaget <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
- Nibbe
- Bil: EG5, EJ9
- Namn: Niklas Walkin
- Has thanked: 10 times
<!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+9 May 2006, 17:38:20--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* 4 9 May 2006, 17:38:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt nice! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]281537[/snapback][/right]
Den står i båset till höger om Jonas bås.
- *PAPPOUS*
<!--QuoteBegin-Nibbe+9 May 2006, 17:03:32--><div class='quotetop'>QUOTE(Nibbe 4 9 May 2006, 17:03:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+9 May 2006, 17:38:20--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* 4 9 May 2006, 17:38:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt nice! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]281557[/snapback][/right]
Tyckte iofs jag skåda en svart EG i rummet bredvid.
[right][snapback]281557[/snapback][/right]
Tyckte iofs jag skåda en svart EG i rummet bredvid.
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
N/A is the shit!
All motor K20
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
<!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+9 May 2006, 16:38:20--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* 4 9 May 2006, 16:38:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt nice! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
haha <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
haha <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
NNNNaa.....................jjjjjjjjs
Volvo pojken har skills.
MvH <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
BTW min rex har blivit ALKIS <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> hehe
Volvo pojken har skills.
MvH <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
BTW min rex har blivit ALKIS <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> hehe
Senast redigerad av oscii den 9 maj 2006, 19:57, redigerad totalt 1 gånger.
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
- Nibbe
- Bil: EG5, EJ9
- Namn: Niklas Walkin
- Has thanked: 10 times
Nicke du måste posta den här.
<a href='http://honda-tech.com/zerothread?id=1362165&page=41' target='_blank'>http://honda-tech.com/zerothread?id=1362165&page=41</a>
<a href='http://honda-tech.com/zerothread?id=1362165&page=41' target='_blank'>http://honda-tech.com/zerothread?id=1362165&page=41</a>
- NickeCivicVTi
Din 587-motor mot min kåpa kanske? <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-welen+9 May 2006, 18:13:30--><div class='quotetop'>QUOTE(welen 4 9 May 2006, 18:13:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt jäkla snyggt... Du snodde lite ideer jag hade dock.. <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]281565[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-welen+9 May 2006, 18:13:30--><div class='quotetop'>QUOTE(welen 4 9 May 2006, 18:13:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt jäkla snyggt... Du snodde lite ideer jag hade dock.. <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]281565[/snapback][/right]
Nicklas Ekström-Sthlm
- NickeCivicVTi
<!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+9 May 2006, 17:38:20--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* 4 9 May 2006, 17:38:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt nice! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Pappous, hehe jag har sett din iaf! Jäkligt snygg! Och man ser lite av den i bakgrunden på denna bild. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Oscii, ajjabajja, köra runt med en rattfullbil sådär...tänk om polisen sätter alkomätaren i utblåset och ber den blåsa ut ordentligt då!? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Nibbe, oh jäklar vilken aslång tråd. Ja den måste jag fylla på! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Pappous, hehe jag har sett din iaf! Jäkligt snygg! Och man ser lite av den i bakgrunden på denna bild. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Oscii, ajjabajja, köra runt med en rattfullbil sådär...tänk om polisen sätter alkomätaren i utblåset och ber den blåsa ut ordentligt då!? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Nibbe, oh jäklar vilken aslång tråd. Ja den måste jag fylla på! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av NickeCivicVTi den 10 maj 2006, 07:54, redigerad totalt 1 gånger.
Nicklas Ekström-Sthlm
- *PAPPOUS*
Ja titta där står den <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
N/A is the shit!
All motor K20
- NickeCivicVTi
Had cad'at ett spark plug cover också...tanken är transparent polykarbonat så man kan se kåpan och de blå ngk kablarna igenom.
Nicklas Ekström-Sthlm
<!--QuoteBegin-NickeCivicVTi+11 May 2006, 07:09:56--><div class='quotetop'>QUOTE(NickeCivicVTi 4 11 May 2006, 07:09:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Had cad'at ett spark plug cover också...tanken är transparent polykarbonat så man kan se kåpan och de blå ngk kablarna igenom.
[right][snapback]282230[/snapback][/right]
skön idé.
men thunder låter litegrann som en superhjälte i en marvel-serie. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
skön idé.
men thunder låter litegrann som en superhjälte i en marvel-serie. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
- NickeCivicVTi
<!--QuoteBegin-RCAnka+11 May 2006, 22:12:28--><div class='quotetop'>QUOTE(RCAnka 4 11 May 2006, 22:12:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-NickeCivicVTi+11 May 2006, 07:09:56--><div class='quotetop'>QUOTE(NickeCivicVTi 4 11 May 2006, 07:09:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Had cad'at ett spark plug cover också...tanken är transparent polykarbonat så man kan se kåpan och de blå ngk kablarna igenom.
skön idé.
[right][snapback]282592[/snapback][/right]
Men så är det ju, min EG är en superhjälte vid namn Thunder- skön tolkning av dig ju!
Näe men ärligt, blir nog aldrig någon text, satt bara å lekte på jobbet! hehe
skön idé.
[right][snapback]282592[/snapback][/right]
Men så är det ju, min EG är en superhjälte vid namn Thunder- skön tolkning av dig ju!
Näe men ärligt, blir nog aldrig någon text, satt bara å lekte på jobbet! hehe
Senast redigerad av NickeCivicVTi den 13 maj 2006, 17:30, redigerad totalt 1 gånger.
Nicklas Ekström-Sthlm
<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta