har nu kollat igenom varenda bild , och jag orkar verkligei nte vänta en dag till nån får koka ihop något snart för ja blir snart ett nervvrak <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[quote=Janén,29 May 2006, 09:55:12]
Här är mina bilder.
---------------------------
Det e lugnt att du lånade dem ingen fara mannen,
kul med lite text till bilderna på dig och din bil!
Fina bilder även dina <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Trevligt att fler fotograferade och kul att se andras foton med..
Ser fram emot filmen sen .. jag bara lääängtar!
P.S Mycket trevligt att ses häromdagen och prata +
landsvägskörningen m.m <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> trevliga vägar där uppe !
Senast redigerad av Andreas79 den 29 maj 2006, 11:00, redigerad totalt 1 gånger.
<!--QuoteBegin-Ricce+29 May 2006, 10:01:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Ricce @ 29 May 2006, 10:01:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vad kul att du gillade vägarna vi körde, jag var ju tvungen att improvicera fram dem=)
[right][snapback]290567[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Japp och min bil uppträdde perfekt på de vägarna! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Mycket backar och svängar hit och dit kan man säga hehe <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Tror filmen kommer bli riktigt najs och bra ni filmade
med flera videokameror från olika bilar.
+ Att vi hade väldigt tur med vädret.
Senast redigerad av Andreas79 den 29 maj 2006, 11:04, redigerad totalt 1 gånger.
Kollade på det vi spelade in igår. Blev tyvärr inte mkt man kan använda <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av TommyESi den 29 maj 2006, 20:50, redigerad totalt 1 gånger.
Tommy!
Vi glömde att swappa bilar med varandra!
Vi får göra det någon dag, så får du testa CTR:en och jag ATR:en <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-Ricce+29 May 2006, 19:55:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Ricce @ 29 May 2006, 19:55:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tommy, jag måste ha din film och dina bilder så ska vi se om jag kan använda nått, jag har endel som funkar på min kamera iaf!
[right][snapback]290911[/snapback][/right]
Låter strålande det! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Ser fram emot allt.
<!--QuoteBegin-TommyESi+29 May 2006, 21:07:49--><div class='quotetop'>QUOTE(TommyESi @ 29 May 2006, 21:07:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vart några bra klipp men inte så mkt... kan titta förbi med den imorgon kanske. puss på dig!
[right][snapback]290921[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-Armin86+29 May 2006, 20:45:15--><div class='quotetop'>QUOTE(Armin86 @ 29 May 2006, 20:45:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ojojoj, min bil kom oxå med, hehe.. hoppas ni hade kul..
ja var tvungen o dra vidare, skulle på barnkalas.. hehe
[right][snapback]290958[/snapback][/right]
Gäller att ha kameran framme vettdu <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 30 maj 2006, 09:29, redigerad totalt 1 gånger.