Bilder från HPC träff STHLM!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- insigma
- Bil: FK2R 2016
- Namn: FredrikLidmark
Lägger upp några bilder från träffen ikväll.. alla ni som fotade kan lägga upp..
är ingen proffsfotograf på något sätt så ni får nöja er med dessa.

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>ALLA (nästan) BILDERNA FINNS HÄR!!
<a href='http://www.insigma.suprhosting.com/gall ... hp?album=5' target='_blank'>http://www.insigma.suprhosting.com/gall ... album=5</a>
</span>
är ingen proffsfotograf på något sätt så ni får nöja er med dessa.

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>ALLA (nästan) BILDERNA FINNS HÄR!!
<a href='http://www.insigma.suprhosting.com/gall ... hp?album=5' target='_blank'>http://www.insigma.suprhosting.com/gall ... album=5</a>
</span>
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Riktigt sjyssta bilder!
Vad använder du för effekt på kameran för att få min bil att se ren ut!? <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Vad använder du för effekt på kameran för att få min bil att se ren ut!? <!--emo&:D-->
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
stumpen
- Bil: Prelude -92a
- Namn: Fredrik Björkman
<!--QuoteBegin-Steffo+13 Sep 2006, 22:50:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo @ 13 Sep 2006, 22:50:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Riktigt sjyssta bilder!
<!--endemo-->
[right][snapback]327537[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
riktigt snycka kort <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
men som ovan skrivare....vad använde du för inställlningar på kameran??
[right][snapback]327537[/snapback][/right]
riktigt snycka kort <!--emo&:thumbup:-->
men som ovan skrivare....vad använde du för inställlningar på kameran??
Hörde att en blå DC5'a fick för sig o testa toppfarten vid 402m körningen på Japmeat o glömde bromsa? <!--emo&:wallbash:-->
<!--endemo--> Är detta den? <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av YASH den 13 september 2006, 23:41, redigerad totalt 1 gånger.
Only M Matters
-
stumpen
- Bil: Prelude -92a
- Namn: Fredrik Björkman
<!--QuoteBegin-insigma+13 Sep 2006, 23:04:28--><div class='quotetop'>QUOTE(insigma @ 13 Sep 2006, 23:04:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->man får köra dom i PS lite <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]327553[/snapback][/right]
<!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]327553[/snapback][/right]
<!--emo&:thumbup:-->
Yash: Ja det är jag. Håll käften nu <!--emo&:D-->
<!--endemo--> (skämtar). För övrigt är jag lika förvirrad och yr i huvudet nu som då. (Hoppas jag får svar på blodproven snart.) Idag tog jag tåget till jobbet. Var fan rädd att krocka igen. Hände senast för en vecka sen, men som tur är körde jag mina Accord då. <!--emo&:(-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av Magyar den 14 september 2006, 08:39, redigerad totalt 1 gånger.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Insigma: Snacka inte skit nu, du gör ju skitbra bilder! Jag lägger upp mina när jag kommer hem.
Vart tog Magnus i sin CTR vägen? Hoppas vi inte körde ifrån honom och han inte visste vägen till Outlet. Har fan skuldkänslor. Nästa gång får jag printa ut karta till alla <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Vart tog Magnus i sin CTR vägen? Hoppas vi inte körde ifrån honom och han inte visste vägen till Outlet. Har fan skuldkänslor. Nästa gång får jag printa ut karta till alla <!--emo&:)-->
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Bogserlina är billigare så ni får nöja er med det. <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
jag vart tvungen att avvika.<!--emo&:(-->
<!--endemo--> men nästa gång e jag me all the way.. kul att surra de lilla man han iaf <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Magnus Bivegård
<span style='color:blue'>#1643</span>
Stockholm (Hässelby)
Toyota Supra MKIV
Tidigare:
Subaru Impreza GT 99
CTR 03
<span style='color:blue'>#1643</span>
Stockholm (Hässelby)
Toyota Supra MKIV
Tidigare:
Subaru Impreza GT 99
CTR 03
Magyver: Aight! Hoppas det löser sig! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Only M Matters
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Tokigt läcker bil Magyar! Hoppas du får den inreggad utan problem.
Fina bilder Insigma.
Fina bilder Insigma.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Tyckte det var trevligt, och bilderna var mycket fina!
David Paulsson
--
-98 Honda Integra Type-R
Tidigare:
-01 Honda Civic Type-R
--
-98 Honda Integra Type-R
Tidigare:
-01 Honda Civic Type-R
Första gången jag behandlar bilder mha en dator. Så jag lägger endast upp 4 st. Orkar inte redigera fler idag <!--emo&:P-->
<!--endemo-->.
[attachmentid=21453][attachmentid=21454][attachmentid=21455][attachmentid=21456]
[attachmentid=21453][attachmentid=21454][attachmentid=21455][attachmentid=21456]
Vad tyckte ni om bilderna jag tog då <!--emo&:)-->
<!--endemo-->?