Stefan Söderbergs nya helg åk
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Tjing
Idag Fotade jag bilen som klubbens riktiga race sjärna ska ratta i sommar
en sprojlans ny 997a Carrera CUP Porsche
För övrigt så börjar första tävling på lördag på sturup så ni som bor i närheten kan ju åka dit å hejja på Stefan,
all info om Carrera CUP hittar ni här <a href="http://www.carreracup.se" target="_blank">http://www.carreracup.se</a>
Här kommer bilderna

sen 2 bilder med stefan i bästa posing tagen

Idag Fotade jag bilen som klubbens riktiga race sjärna ska ratta i sommar
en sprojlans ny 997a Carrera CUP Porsche
För övrigt så börjar första tävling på lördag på sturup så ni som bor i närheten kan ju åka dit å hejja på Stefan,
all info om Carrera CUP hittar ni här <a href="http://www.carreracup.se" target="_blank">http://www.carreracup.se</a>
Här kommer bilderna

sen 2 bilder med stefan i bästa posing tagen

Senast redigerad av Jimmy den 19 april 2007, 05:04, redigerad totalt 1 gånger.
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- wahlsten
- Bil: FK2
- Namn: Kalle Wahlsten
oj oj oj
så han blev antagen
hoppas det går bra för honom nu!
mycket snygga bilder dessutom, kommer in nån dag så du får fota min bil också.
så han blev antagen
hoppas det går bra för honom nu!
mycket snygga bilder dessutom, kommer in nån dag så du får fota min bil också.
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Tel: 070-6602343
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
- freddej
- Bil: Ford Focus RS mkII
- Namn: Fredrik Jonsson
Kul för Stefan och lycka till! :thumbup:
Carrera Cup verkar bli en intressant klass i år med en del vassa förare plus Tony R som mediemagnet (han verkar dock kunna ratta bil rätt bra oxå).
Fina bilder som vanligt Jimmy. :thumbup:
Carrera Cup verkar bli en intressant klass i år med en del vassa förare plus Tony R som mediemagnet (han verkar dock kunna ratta bil rätt bra oxå).
Fina bilder som vanligt Jimmy. :thumbup:
Fredrik Jonsson - Uppsala
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Ctr Fn2 -07, Ats -06, Ctr Ep3 -04
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Ctr Fn2 -07, Ats -06, Ctr Ep3 -04
Grymt åk!
Angående bilderna var de snygga, känns dock att solen var lite för stark/låg. Det gav stora skuggor och blanka reflexer.
Angående bilderna var de snygga, känns dock att solen var lite för stark/låg. Det gav stora skuggor och blanka reflexer.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
-
Jimmy
- Kontakt:
japp solen va tyvär stark å låg men men vart ganska nöjd ändåAngelicus skrev:Grymt åk!
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
Tack ska ni ha grappar! Ska göra mitt bästa.
Som Jimmy sa, bor ni i Sturups trakterna så tycker jag att ni ska åka och kolla lite racing i helgen.
Som Jimmy sa, bor ni i Sturups trakterna så tycker jag att ni ska åka och kolla lite racing i helgen.
Mvh Stefan Söderberg
Utför lackeringsjobb, plåtjobb m.m.
Har F-skattsedel och redovisar moms
0708163541
info@stefansoderberg.com
<a href="http://www.stefansoderberg.com" target="_blank">http://www.stefansoderberg.com</a>
Utför lackeringsjobb, plåtjobb m.m.
Har F-skattsedel och redovisar moms
0708163541
info@stefansoderberg.com
<a href="http://www.stefansoderberg.com" target="_blank">http://www.stefansoderberg.com</a>
Mycket trevligt! Lycka till Stefan! B)
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
grymt snygg bil. Hoppas den går lika bra som den ser ut att göra
kommer ni köra på söndagen också? Tänkte åka dit då
Lite OT:
Vet du hur det är med depå access på sturup för publiken ? (är ju inte världens största område precis.)
kommer ni köra på söndagen också? Tänkte åka dit då
Lite OT:
Vet du hur det är med depå access på sturup för publiken ? (är ju inte världens största område precis.)
Senast redigerad av Freed den 19 april 2007, 18:50, redigerad totalt 1 gånger.
-
Jimmy
- Kontakt:
den andra föraren som kommer köra bilen på gälleråsen tävlingarna, stefan kommer köra resten om ja inte minns helt galet,
Fonzeka njae tycker det ser för ovärkligt ut,
Fonzeka njae tycker det ser för ovärkligt ut,
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
Stefan: Vilket team kör du för? Måste vara en riktigt dröm i uppfyllelse och köra Porsche Cup! :thumbup:
Senast redigerad av YASH den 19 april 2007, 23:34, redigerad totalt 1 gånger.
Only M Matters
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
fina bilder och trevlig kille! 
lycka till i sommar mannen!
lycka till i sommar mannen!
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
jäklar va nice,
dom bromsarna skojar man inte bort, brutalt.
dom bromsarna skojar man inte bort, brutalt.
Senast redigerad av LinusE den 20 april 2007, 17:22, redigerad totalt 1 gånger.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
-
Niklas Lilja
- Namn: Niklas Lilja
- Kontakt:
Liten uppdate på helgen so far!!
Fredagen var det träning hela dagen och vi gjorde stora framsteg under de tre passen vi körde. Stefan fick många varv i kroppen närmare 60-70st. Så vi såg med tillförsikt fram emot lördagens test, kval och race 1.. Eftersom stefan kört väldigt lite i bilen jämnfört mot alla andra så var den här träningen väldigt viktig att få många varv i bilen och testa många inställningar.
Lördag.
Idag körde vi först 20min träning på morgonen, gjorde ett par ändringar på chassit med lyckat resultat. Men tyvärr körde vi på rätt kassa däck så dom riktigt snabba varvtiderna uteblev men vi hittade en bra setup inför kvalet. Så vi slutade 9:a på det tränings passet.
Kvalen kör alla på nya däck. Så vi slutade på 5:e plats trots att stefan fick mycket traffik som gjorde att det där optimala varvet uteblev. Är 21st bilar som kör samtidigt runt banan så det är ju svårt att få helt fria varv då några åker fortare än andra. Men vi var 0,1sek efter Tony Rickardsson som var 4:a.
Race 1.
Stefan fick en bra start ifrån sin 5:e plats och kom iväg bra körde om en in i första kurvan men flöt ut lite i utgången och en ryss körde om honom, sen försökte Stefan köra om ryssen igen men sturup är så smal så det är istort sätt omöjligt att köra om även om man är lite snabbare. Så Stefan slutade på 5:e plats men hade 4:e snabbaste tid i racet och får därför starta 4:a i morgon i Race 2.
Men på efterkontrollen så hade han som kom 2:a ett regel fel i bakvagnen och blev därför diskad och Stefan blev 4:a och får starta 3:a imorgon.
Vi ser fram emot morgondagen till stor tillförsikt!!! Så kom å titta och stötta oss imorn :thumbup: !!
Race 2 i Porsche Carrera Cup startar kl. 14.15 Missa INTE det.
Mvh
Fredagen var det träning hela dagen och vi gjorde stora framsteg under de tre passen vi körde. Stefan fick många varv i kroppen närmare 60-70st. Så vi såg med tillförsikt fram emot lördagens test, kval och race 1.. Eftersom stefan kört väldigt lite i bilen jämnfört mot alla andra så var den här träningen väldigt viktig att få många varv i bilen och testa många inställningar.
Lördag.
Idag körde vi först 20min träning på morgonen, gjorde ett par ändringar på chassit med lyckat resultat. Men tyvärr körde vi på rätt kassa däck så dom riktigt snabba varvtiderna uteblev men vi hittade en bra setup inför kvalet. Så vi slutade 9:a på det tränings passet.
Kvalen kör alla på nya däck. Så vi slutade på 5:e plats trots att stefan fick mycket traffik som gjorde att det där optimala varvet uteblev. Är 21st bilar som kör samtidigt runt banan så det är ju svårt att få helt fria varv då några åker fortare än andra. Men vi var 0,1sek efter Tony Rickardsson som var 4:a.
Race 1.
Stefan fick en bra start ifrån sin 5:e plats och kom iväg bra körde om en in i första kurvan men flöt ut lite i utgången och en ryss körde om honom, sen försökte Stefan köra om ryssen igen men sturup är så smal så det är istort sätt omöjligt att köra om även om man är lite snabbare. Så Stefan slutade på 5:e plats men hade 4:e snabbaste tid i racet och får därför starta 4:a i morgon i Race 2.
Men på efterkontrollen så hade han som kom 2:a ett regel fel i bakvagnen och blev därför diskad och Stefan blev 4:a och får starta 3:a imorgon.
Vi ser fram emot morgondagen till stor tillförsikt!!! Så kom å titta och stötta oss imorn :thumbup: !!
Race 2 i Porsche Carrera Cup startar kl. 14.15 Missa INTE det.
Mvh
Fun Is Not A Straight Line!!!
LMP Engineering AB
[url]www.lmp-engineering.se[/url]
Kvalité till alla!
/Niklas Lilja
LMP Engineering AB
[url]www.lmp-engineering.se[/url]
Kvalité till alla!
/Niklas Lilja
Låter som en kanonstart!
Grattis :thumbup:
Grattis :thumbup:
Antonio Pozzi
-
Jimmy
- Kontakt:
shysst med lite race report, hoppas det går bra idag då,
skriv lite här när du har tid niklas, kul med lite race info
skriv lite här när du har tid niklas, kul med lite race info
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
Jag var också på plats idag. Carrera Cup var dagens höjdpunkt. Driftingen var kul också. Och 20 spänn för en 33cl cola känns schysst..
Men hur funkar det med inträdet egentligen??
2 vuxna 400kr
2 vuxna + 1 barn 300kr
Och man var tvungen att betala 400 om man inte hade barn med sig, De fick höra vad jag tyckte iaf. :whistling:
Men hur funkar det med inträdet egentligen??
2 vuxna 400kr
2 vuxna + 1 barn 300kr
Och man var tvungen att betala 400 om man inte hade barn med sig, De fick höra vad jag tyckte iaf. :whistling:
Jazz -02
jag o farsan betalade bara 300 efter lite snack 
hela arrangemanget kändes lite amatörmässigt, men sen var det också första gången man körde STCC på sturup
tror de har en hel del arbete inför nästa lopp. Man körde tex inte motorcykel tävlingarna pga "den farliga banan"
Lite fler högtalare skulle inte skada eller lite bättre planering när det gäller gångvägar mm.
Carrera Cup var definitivt dagens höjdpunkt. Många bilar och tät racing.
Sen fick jag äntligen min signerade bild av Engström
hela arrangemanget kändes lite amatörmässigt, men sen var det också första gången man körde STCC på sturup
tror de har en hel del arbete inför nästa lopp. Man körde tex inte motorcykel tävlingarna pga "den farliga banan"
Lite fler högtalare skulle inte skada eller lite bättre planering när det gäller gångvägar mm.
Carrera Cup var definitivt dagens höjdpunkt. Många bilar och tät racing.
Sen fick jag äntligen min signerade bild av Engström
Jag försökte pruta också men hon sa att hon kunde få sparken. Hon borde få sparken...Freed skrev:jag o farsan betalade bara 300 efter lite snack
..........
Ja, gångbanan innanför entrén borde ändras. Det går inte att köra traktorer och annat förbi där hela tiden..
Jazz -02
-
Jimmy
- Kontakt:
Grattis som fan till andra platsen idag stefan
hoppas du tar hem skiten imorn
hoppas du tar hem skiten imorn
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com