skulle skrota brukisen som gått 29.000 mil här om veckan och passade på och ha lite kul.
låg på varvstoppet från västerås till hallstahammar hela vägen på 2:an när jag kom in på gammla hallsta vägen så gasa jag upp till 150 km/h för att sedan kasta in tvåan ge fullgas och släppa kopplingen :biglaugh2: han varva väl en sådär 11.000-12.000 varv och klarade sig :shock1: gjorde sådär 2 ggr och sen börja han låta lite konstigt när jag fortsatte på varvstoppet i tvåan men sen vid 4:de gången så lät han inte bra alls och exploderade till slut :biglaugh2: utan oljetryck fortsatte jag 3-4 km i tredje växeln och 4000 varv :shock1: honda kan verkligen bygga motorer :worthy: men till slut så skar han vid korsningen. det var så sjukt kul! :biglaugh2:
va noga med att titta 2min 28 sekunder in i filmen så ser ni explosionen underbilen :biglaugh2:
precis vid slutet när kameran stängs av kommer xzbatt med denna minen :shock1: haha :thumbup:
enjoy
<a href="" target="_blank">
Freddy Bigün
Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
skaplig smäll :biglaugh2: känns som man inte behöver vara rädd för att svinköra nu när man ser hur mycket spö motorerna tål :thumbup:
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Kunde ni inte filmat ifrån bilen ni körde sönder eller skruvat ner musiken?
Ajaj tänk på det med olja nästa gång, går det ut i naturen så förstör det sjukt mycket. Tror 1 liter olja förstör flera tio tusentals liter vatten eller nått sånt.
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
haha det var otroligt kul :thumbup: jag var skitskraj när motorn small för det slog verkligen skit hårt mot fötterna på mig, trodde fan att nått skulle igenom väggen
mogge vi tog samma väg tillbaka för att se om det var nått olje spill på vägen, och stannade där motorn small men vi kunde inte se nått.
tyvärr så tänkte inte polaren på att sänka musiken i sin bil och vi hade bara den kameran (hans mobilkamera)
inget jag rekomenderar men en d16a6 verkar klara en rejäll övervarvning, iaf en gång
Freddy Bigün
Honda civic 98 EK3 1.5 vtec-e powa :) *brukis*
Honda Crx Turbo 91 D16Z5 *projekt*
Honda Civic 89 D16A6 brukisen *rost hög**skrot*
Honda Civic 89 D16A6 ner plockad *skrot*
Honda Crx 88 D16A6 skall strax plockas ner *skrot*
Honda Civic 89 D15B2 skall repareras och säljas *reparerad**såld*
Ford sierra 87 R.I.P
Personligen tycker jag att gamla Civicar är alldeles för coola för att skrotas. Japans kulturminister borde köpa hem alla, tokrenovera och öppna "Tokyo Civic Museum". En given hit! :thumbup:
De flesta som ser filmen på youtube utan att ha bakgrundshistorien ser nog tyvärr bara en gammal halvsunkig Honda som sprängs och drar då slutsatsen att gamla halvsunkiga Hondor är skit, tyvärr.
haha, såg en film när några killar härdade en eg, hällde vatten i oljan och brändegummi stillaståendes med bilen förankrad i en vägg:D
Honda gör jävligt hållbara bilar asså :thumbup: