Sen kommer all tro att du kör en "äkta" ek9 och förväntar sig en B16b i den bilen.... ojoj vad besvikna dem kommer bli när du öppnar motorhuven.
Dags att spara

Exakt, tur vissa förstår en : )Robban32 skrev:Helt rätt Raggarn. Följ din egen väg, use the force!
Blir utvändigt och Listerna innanför dörr och bagage. Alltså endast kanterna.Robban32 skrev:Men du ska väl inte bara lacka utvändigt? Ska du inte lacka alla gröna ytor?
Hehe, man får inte ta allt så allvarligt, jag gillar ju Honda egentligenHammerin skrev:Arson:
Kul att så många retar sig på Honda... Kommer ihåg en ford som hade liknande text på bakluckan, han skylde på att Gelleråsen inte var en bra bana, sedan på Mantorp så blev han så jävla omkörd av Japattack på rakan, så det såg ut som han stod parkerad![]()
Men det roligaste/tråkigaste var att han blev sur båda gångerna.
Jag gillar såna skyltar/dekaler, man måste få ha kul.
Vad är det för subba ??

Till och med grym skulle jag vilja säga.pasen skrev:Inte dåligt
Modigt att ha det på en Ford när dem kopierade vtec systemet.SoldR skrev:Till och med grym skulle jag vilja säga.pasen skrev:Inte dåligt
Ang Fården men texen "wake me up when your vtec kicks in" så är det väll fårdklubbens ordförande, eller är jag ute och cyklar?
HeheMordiiax skrev:Arson är så välkommen att ta en tripp med sin vtecsmiskare på Mittsverigebanan när han är hemma och hälsar på i sommar så får vi se vem som skriver vad på sin regplåtshållare efter det