Va kör ni för vinterbil?
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Tommie Blomqvist
Jonny skrev:Vinterhäcken:
Så får man inte säga om den är rentvättad :biglaugh2:
Min vinterhäck e ialf smutsig
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
den står inte längre parkerad utanför min lägenhet.. utan ca 150 meter bort..Fixxe skrev:<!--quoteo(post=442031:date=22 Oct 2007, 17:41:32:name=Fixxe)--><div class='quotetop'>CITERA(Fixxe @ 22 Oct 2007, 17:41:32) [snapback]442031[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->bla bla bla.. moppe bla bla bla..
för er som inte orkar slå på eniros kartor efter min andress(som dessutom inte står där), och rita en cirkel runt på 150 meter för att se var den står, kan jag berätta att jag har ganska precis 150 meter till polishuset..
de tyckte den va ascool så de behöll den...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
:biglaugh2:
Honda Civic Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> -05 <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->[Cosmic Grey Pearl]<!--colorc--></span><!--/colorc--> SS:1.34.47
SPEEDFREAK
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->INJEN | Invidia | H&R | Endless | Sparco | Motul | Goodridge<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Powered by <a href="http://www.streetpower.se" target="_blank">Streetpower.se</a>
SPEEDFREAK
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->INJEN | Invidia | H&R | Endless | Sparco | Motul | Goodridge<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Powered by <a href="http://www.streetpower.se" target="_blank">Streetpower.se</a>
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
nej det går inte.Jay-c skrev:så kan de gå, kunde gått å regga den som lätt mc..
Gick bara med Motorhispanian -04 tror jag det va.
funderar lite på en vinterbil.. får väl hakla runt på cykel så länge.. ja cykel och det här.. om det nu klassas som bil..
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
min trogna vinterhäck..gratis att äga nästan

------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Mmm, det var ju verkligen ett lik det Aker... hur länge kommer den vara orörd då? 
Själv åker jag runt i den blå CTRn...

"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Kör med samma bil året om... för fjärde året i rad
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Haha, ja det tricket har man ju prövat! :biglaugh2:Tommie Blomqvist skrev:Man får backa runt så blir rwd![]()
Undrar själv vad mans ka kika på i vinterpulkeväg, om man ska skaffa sig en.
Sierra såklart, den är billig i inköpa och billig att äga. RWD å runt 110hk original duger att skvätta lite snö med iaf :thumbup:
/Johna
Johan Jonsson
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Krister skrev:Mmm, det var ju verkligen ett lik det Aker... hur länge kommer den vara orörd då?
Förmodligen kommer den inte att ändras nått för jag saknar Honda redan :crybaby:
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
:biglaugh2:
Antonio Pozzi
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Ahh. Nu ser jag vad det är... En gammal Supra...
Först när jag såg thumbnailen tyckkte jag att det såg ut som en Delorean! Det hade varit något... Kaross i rostfritt borde ju vara bra på våra saltade vägar
Först när jag såg thumbnailen tyckkte jag att det såg ut som en Delorean! Det hade varit något... Kaross i rostfritt borde ju vara bra på våra saltade vägar
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
HahaSteffo skrev:Ahh. Nu ser jag vad det är... En gammal Supra...
Ja en sån vore faktiskt rätt ballt att ha på vintern, men denna ruskhäck tar mig iaf genom vintern tittandes genom sidorutan.
Johan Viksten
hahahha Nils inte konstigt att man förknippade dig med saab raggare varje gång man åt på mcdonalds efter jobbet! insåg förs fört någon vecka sen när Andreas Hall sa att du kör den blåa crxen att du är honda bög precis som jag hahaha! mvh aidin blåa del solen
Senast redigerad av Aidin den 28 oktober 2007, 23:24, redigerad totalt 1 gånger.
-
Tommie Blomqvist
Finns en del folk på klubben som åker lite udda vinterpulkor 
Nää det blir nog någon urtråkig japs fwd med 75tröttisar under locket fram.
Nää det blir nog någon urtråkig japs fwd med 75tröttisar under locket fram.
[b] Cybertuner[/b]
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Min Accord Aerodeck. Bästa vardagsbil jag haft hitintills. Funderar dock på nya Accord Tourer när den kommer till sommaren.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
-
dodo
- Bil: civic vt-turbo
- Namn: Daniel carlsson
skulle haft en sierra men han döda den innan som vanligt när jag får något i händerna :whistling: så nu lånar jag kompisen sierra (raseri här på hpc ) <!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizec--></span><!--/sizec-->
team varberg
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
dodo.. guuuuuuu va oväntat! NOT....
tur fredrik är så go att han lånar sin bil till dig alltjämt.. varför skriver han inte sina bilar på dig istället? ändå du som kör dom... 
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
jag å farsan kom överens om att dela bil, jag ska ha den på vintern å han på sommarn, först va det snack om kombi å jag pusha ju för att vi skulle köpa nå RWD skåp, men farsan hade redan fatta varför jag ville ha RWD så det gick bort, så då fick det bli ett påbörjat bygge, som ja känner för å slutföra
saknas dörrlister å sparklåds lister å lite annat små junk,

rensad backlucka å världens fulaste baklysen

Pimpish lysen =)

saknas dörrlister å sparklåds lister å lite annat små junk,

rensad backlucka å världens fulaste baklysen

Pimpish lysen =)

www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
fan linus de hade räckt med 1 bild på bilen!
ja menar de är ju bara en saab..
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Ja men har man inget liv, så är det inte lätt 
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09