Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Film: "perished heroes"
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Alfahannen
<!--QuoteBegin-Tillerås+10 Jul 2006, 11:24:13--><div class='quotetop'>QUOTE(Tillerås @ 10 Jul 2006, 11:24:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-tantgron+16 Jun 2006, 11:08:34--><div class='quotetop'>QUOTE(tantgron @ 16 Jun 2006, 11:08:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag kommer ihåg att jag såg när Ayrton Senna körde i muren, var det något fel med bromsarna eller kommer jag ihåg fel? Har även för mig att Michael Shumacher låg i bilen bakom honom, och det här var redan 1994. Han har varit med om en hel del allas vår Michael...
[right][snapback]298317[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Sennas bil skrapade i marken och all downforce som skapas av undertryckt luft som åker under bilen försvann och bilen tappade greppet i kurvan...
[right][snapback]306286[/snapback][/right]
öh. det är väl mest greppet i bakvagnen som påverkas av luften under bilen? det är ju inte förrän vid venturitunneln som det uppstår tryckskillnader och downforce bildas. var ju inte direkt så att han åkte med ändan i räcket...
[right][snapback]298317[/snapback][/right]
Sennas bil skrapade i marken och all downforce som skapas av undertryckt luft som åker under bilen försvann och bilen tappade greppet i kurvan...
[right][snapback]306286[/snapback][/right]
öh. det är väl mest greppet i bakvagnen som påverkas av luften under bilen? det är ju inte förrän vid venturitunneln som det uppstår tryckskillnader och downforce bildas. var ju inte direkt så att han åkte med ändan i räcket...
<!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->David Madås
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->