Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
CTR-07 Show off-bildtråd
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Nice, snygga bilder.
Såg på motorjournalen igår och visade gumman... även så att hon kan tänka sig en.
Såg på motorjournalen igår och visade gumman... även så att hon kan tänka sig en.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Riktigt najs! Den bronzefärgade såg verkligen svart ut i det ljuset! 
Ska försöka dra ihop en liten fotosession här i stan också. Finns 2st röda, en silver, och nästa vecka kommer en svart. Redan nu finns det fler FN2 än EP3 i Luleå... :blink:
Ska försöka dra ihop en liten fotosession här i stan också. Finns 2st röda, en silver, och nästa vecka kommer en svart. Redan nu finns det fler FN2 än EP3 i Luleå... :blink:
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Tvättade och passade på att ta ett par kort med nån reklamkamera från HP.. Tyvärr är kameran blåvit och det står BMW Williams F1 på den.. Tur att den suger allmänt! 

<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Accord Diesel 2007, en bättre beggad tant & 2 skrikiga ungar + ev lite pengar bytes mot FN2 :whistling: 
Antonio Pozzi
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
ToLo: bilderna ser ut som nån 60tals reklam 
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Haha, jag körde nåt som heter "One step foto fix" i paintshop. Innan dess såg dom dock ännu värre ut.. 
www.toloweb.se
www.toloweb.se
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Undrar om det fortfarande finns någon :banging: som tycker original EP3 är snyggare :biglaugh2: 
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Nu kanske jag gick lite off-topic, men...
:whistling:

:whistling:

Sjukt snygga bilder, ToLo! :shock1: Och sjukt snygg bil... :wub:
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
Jag och Gusman var ute och körde lite igår och jag tog lite mer bilder som jag sammanställde i litet bildspel som finns <a href="http://www.lovebrant.se/foton/nyactr/" target="_blank">här</a>
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
Nice Jonny! Härlig färg det där! Vilket nummer blev det? (Min är nr 3440, månadsskiftet april/maj)
www.toloweb.se
www.toloweb.se
04:an e snyggare *springer och tar skydd* :whistling:Masso skrev:<!--quoteo(post=406825:date=24 May 2007, 17:42:21:name=Joakim Olsson)--><div class='quotetop'>CITERA(Joakim Olsson @ 24 May 2007, 17:42:21) [snapback]406825[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Undrar om det fortfarande finns någon :banging: som tycker original EP3 är snyggare :biglaugh2:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Håller med!! :thumbup:
Nya åket: Honda Civic 1,5 97:a
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
Old Hondos;
Honda Del Sol Esi
Honda Civic Type R
Honda Del Sol Esi
EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
www.toloweb.se
www.toloweb.se
lol ni e roliga grabbarToLo skrev:EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
och jonny riktig nice bil :thumbup:
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
ToLo skrev:EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
Man grisar väl inte med hamburgare i en honda? :boxing:
<span style='color:purple'>[b]//Kristofer Göthe[/b]</span>
<span style='color:blue'>[b]Honda Civic VTI -00[/b]</span>
[b]<span style='color:purple'>Suzuki GSX-R 750 -01</span>[/b]
<span style='color:blue'>[b]Honda Civic VTI -00[/b]</span>
[b]<span style='color:purple'>Suzuki GSX-R 750 -01</span>[/b]
Självklart inte. Man tar burgarna i en påse och äter dom när man kommer hem.
www.toloweb.se
www.toloweb.se
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
du ska inte grisa me brukgaren , du ska äta den 
Senast redigerad av LinusE den 23 juni 2007, 14:33, redigerad totalt 1 gånger.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
hej, här är lite bilder på vad jag har gjort med min älskning. har bytt fälgar till 18x8.0 tum zito jag tycker de passar perfekt. och en bild på min hps filter. orginal fälgarna tänker jag använda till vintern och på så sätt har jag fina fälgar året runt :thumbup: , så vad tycker ni?
jag vill även se vad ni andra fn2 ägare har gjort med bilen?
jag vill även se vad ni andra fn2 ägare har gjort med bilen?
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Eyy... Kolla i USA där folk RHD konverterar sina EGs för den ultimata JDMkänslan, det senaste i Staterna.ToLo skrev:EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
Sen så är det inte så farligt att beställa burgare, det är ju bara att backa runt istället. Dock fick man ju alltid roliga miner och kommentarer när jag gjorde så i skylinen.
Senast redigerad av Eisenhut den 10 augusti 2007, 20:04, redigerad totalt 1 gånger.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Det är ju bara o köra i motsatt riktning på drive-in, sen kan du backa ut.ToLo skrev:EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
kush and a swisha, money over bitches..
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
Det är ju bara o köra i motsatt riktning på drive-in, sen kan du backa ut.MaxBoosT skrev:<!--quoteo(post=413809:date=22 Jun 2007, 12:58:18:name=ToLo)--><div class='quotetop'>CITERA(ToLo @ 22 Jun 2007, 12:58:18) [snapback]413809[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->EK9 = Högerstyrd = Nej tack! Skulle bli så jobbigt att köpa burgare på drive-in. Men å andra sidan kanske det är praktiskt om man skulle börja dela ut morgontidningar?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
...eller så backar man in