Min Si Coupe
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
hmmmmmm NEJ =)
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
sir_Daniel
- Bil: civic eg esi
- Namn: Daniel Landström
- Kontakt:
så JÄKLA snygg! lyckats riktigt bra med den.
Daniel Landström
KudoZ PerformanZe http://WWW.KUDOZ.se
KudoZ PerformanZe http://WWW.KUDOZ.se
Riktigt fina bilder, du fick mig att öppna ögonen lite för coupen :thumbup:
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Michael Wahlgren<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Ja jag såg den lajv på mantorp och den är riktigt fet!!
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
Är det svårt att regga in en si coupe? min fasters man är där nu och han sa att dom e ruggigt billiga o undrade om ja ville ha en hitskickad! behövde du nått speciellt intyg från honda eller körde du bara en vanlig regbesiktning?
pm:a mig gärna mvh aidin
pm:a mig gärna mvh aidin
-
Jimmy
- Kontakt:
båda dom Si´er som finns i sverige är flyttgods importer iaf min, va inte jag som regga in den så jag har ingen aning hur det går till
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
DeathScythe
Riktigt stilren! Dock så saknar jag en lätt toning. Kanske bara jag som tycker om det eftersom ingen annan har nämnt det? 
Vad körde du på för färgkod om man får fråga? den passade på coupen som ett smäck!
Grymt jobbat!
Vad körde du på för färgkod om man får fråga? den passade på coupen som ett smäck!
Grymt jobbat!
[i]Tobias Särkelä
Öland
[b]Honda CRX 1.6i -90 [/b]*Goez Oompa oompa*
[b]VW Corrado VR6 -92[/b] *såld*[/i]
Öland
[b]Honda CRX 1.6i -90 [/b]*Goez Oompa oompa*
[b]VW Corrado VR6 -92[/b] *såld*[/i]
-
Jimmy
- Kontakt:
oj missat din fråga, det är orginal färgen
Mvh Jimmy
Mvh Jimmy
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
vilken mer tänker du på jimmy? den svarta som stog i eskilstuna ett tag? den är inte kvar i sverige om jag minns rätt.. de var nån snubbe i finland som köpte den... fast den stog i sthlm när jag snacka med gamla ägaren (jason) för de var strul att regga in en bil i finland som redan var importerad till de land den kom ifrån... så jag vet inte riktigt hur de där gick.....
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Kontakt:
har för mig att det ska finnas 2 svarta +min men den jag har bild på står det avregistrerad på hos vägvärket så kanske va den som gick till finland å det va nog jasons TLL***
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com