Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
In memoriam...
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Tyvärr skedde det som inte får hända vid 20.30 tiden ikväll...
Jag kraschade min enormt fina crx gen 1 -86...
Jag kom på nissastgen mot Halmstad och kan inte vägen utantill, dimmigt och en rondell med 20 cm höga kantstenar dyker upp framför mig, jag har inte en chans att få ner farten varpå fronten går i kantstenen med sådan kraft att det blir tvärstopp och bakändan lyfter och bilen flippar över.
Därefter landar den på vänster hjulpar med sådan kraft att bakaxeln knäcks och bilen vrider sig igenom luften och landar på sidan i diket för att sedan när den stannar av lägga sig rätt.
Jag satt i en sabelt GT stol med omp fyrpunktsbälte och hade inte en rispa någonstans....
Min kompis Andreas satt i originalsäte med trepunktsbälte och han ligger på Halmstad sjukhus medvetslös med svåra skallskador, buren i bilen räddade mitt liv och Andreas med.....men hur länge?.....
Det enda jag kan säga är att det handlade om sekunder, man hann inte tänka mycket och sedan var det över, bilen blir aldrig bil igen, jag klarade mig, hur det går med Andreas vet vi när natten är över och att det gick åt helvete för fort....
Jag kraschade min enormt fina crx gen 1 -86...
Jag kom på nissastgen mot Halmstad och kan inte vägen utantill, dimmigt och en rondell med 20 cm höga kantstenar dyker upp framför mig, jag har inte en chans att få ner farten varpå fronten går i kantstenen med sådan kraft att det blir tvärstopp och bakändan lyfter och bilen flippar över.
Därefter landar den på vänster hjulpar med sådan kraft att bakaxeln knäcks och bilen vrider sig igenom luften och landar på sidan i diket för att sedan när den stannar av lägga sig rätt.
Jag satt i en sabelt GT stol med omp fyrpunktsbälte och hade inte en rispa någonstans....
Min kompis Andreas satt i originalsäte med trepunktsbälte och han ligger på Halmstad sjukhus medvetslös med svåra skallskador, buren i bilen räddade mitt liv och Andreas med.....men hur länge?.....
Det enda jag kan säga är att det handlade om sekunder, man hann inte tänka mycket och sedan var det över, bilen blir aldrig bil igen, jag klarade mig, hur det går med Andreas vet vi när natten är över och att det gick åt helvete för fort....
Senast redigerad av manneman den 27 mars 2005, 22:53, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:red'><span style='font-family:Arial'>CRX 1,8 16v -86 RIP
CRX 1,6 16v -90 under construction
Mercedes 190 E 2,3 -84 bruksbil</span></span>
-
green_civic
- Bil: Integra K24-R
- Namn: Stefan Abelson
- Been thanked: 1 time
så hjävla tråkigt för din polare!!
men detta är också ett bevis på att de viktigt att utrusta sina racebilar med säkerhetsutrustning!!
hoppas de ordnar sig med polarn.
mvh/stefan
men detta är också ett bevis på att de viktigt att utrusta sina racebilar med säkerhetsutrustning!!
hoppas de ordnar sig med polarn.
mvh/stefan
Stefan Abelsson
DCK24-R
DCK24-R
ledsen att höra mannen..verkligen...
Hoppas din kompis klarar sig utan större problem.
Är verkligen tråkigt när sånt här händer, men det är oförutsägbart...
Man får ta det hela som en upplysning om att ta det lugnt i trafiken beroende på förhållanden.
Hoppas din kompis klarar sig utan större problem.
Är verkligen tråkigt när sånt här händer, men det är oförutsägbart...
Man får ta det hela som en upplysning om att ta det lugnt i trafiken beroende på förhållanden.
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
-
<Emil r0kkar
- Kontakt:
Tråkigt att höra mannen =((
Hoppas nu bara din polare repar sig.
Grymt dimmigt ikväll ehhh jaaaa..
Hoppas nu bara din polare repar sig.
Grymt dimmigt ikväll ehhh jaaaa..
[b][i]Emil Ahlgren //Ängelholm
"[/i][/b]Efter Regn kommer sol"
"[/i][/b]Efter Regn kommer sol"
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
fan beklagar.. hoppas polaren repar sig.. bilen e bara plåt å sådan kan man köpa ny.. polare e svårare att "ersätta".. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
SMacke #364
Fy fan vad hämskt! Hoppas han repar sig din polare.
Som sagt plåt går att ersätta men inte liv!
Som sagt plåt går att ersätta men inte liv!
Johan Andersson
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
[b]suzuki gsx-r 750 -00 SÅLD[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
Åker hellre brett än fort!
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
fan vad hemskt! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
hoppas polaren repar sig.
Blir att köpa bur, stolar & fyrpunktsbälten tror jag..
hoppas polaren repar sig.
Blir att köpa bur, stolar & fyrpunktsbälten tror jag..
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
När bärgaren hämtade bilen som stod i Torups rondellen mellan oskarström och hyltebruk så hade någon gått in och rensat bilen från inredning, stolar, ratt, stereo, mätare och fan vet mer...
Jag tror inte ens att motorn hunnit bli kall innan! Hur fan är folk funtade idag, alla skiter i allt och snor allt de kommer över, fyfan... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /gives.gif[/img]
Jag ska upp till sjukhuset nu och sedan kolla bilen så fan vet hur denna dagen slutar... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Jag tror inte ens att motorn hunnit bli kall innan! Hur fan är folk funtade idag, alla skiter i allt och snor allt de kommer över, fyfan... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /gives.gif[/img]
Jag ska upp till sjukhuset nu och sedan kolla bilen så fan vet hur denna dagen slutar... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Jätte tråkigt att höra.
Hoppas verkligen att din kompis klarar sig!
Här ser man hur viktigt det är med att man har alla delar i "säkerhetskedjan" för att det skall skydda.
M.a.o. Bur + bra stol + fyrpunktsbälte.
Använd det även till vardags inte bara på banträffar.
Hoppas verkligen att din kompis klarar sig!
Här ser man hur viktigt det är med att man har alla delar i "säkerhetskedjan" för att det skall skydda.
M.a.o. Bur + bra stol + fyrpunktsbälte.
Använd det även till vardags inte bara på banträffar.
Mvh Benci_Hovanyi
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
ajfan!! tråkigt att höra!!!!
iofs inte jätte förvånad att det försvann grejer i bilen när det stog där... vet ett par som har blivit av med allt möjligt i sina bilar därikring...
hoppas Andreas klarar sig bra!! Håll oss uppdaterade!!
iofs inte jätte förvånad att det försvann grejer i bilen när det stog där... vet ett par som har blivit av med allt möjligt i sina bilar därikring...
hoppas Andreas klarar sig bra!! Håll oss uppdaterade!!
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Suzuki Swift Sport -14
Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 14:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 14:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Strö salt i såren...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Strö salt i såren...
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 13:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 13:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Har du alldrig kört för fort med din flickvän i bilen kanske???
Låt oss bara hoppas att hans polare klarar sig.
Mvh Benci_Hovanyi
<!--QuoteBegin-benci+26 Mar 2005, 15:25:14--><div class='quotetop'>QUOTE(benci 4 26 Mar 2005, 15:25:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 13:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 13:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118046"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Exakt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118046"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Exakt.
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 13:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 13:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?
GRYMT onödigt!
och som sagt.. hoppas din polare repar sig.. att förlora kompisar Suger riktigt hårt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
GRYMT onödigt!
och som sagt.. hoppas din polare repar sig.. att förlora kompisar Suger riktigt hårt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
James Oliver Könsberg - Malmö
Det är ju ingen som vet hur han kört heller så att klaga på att han kört som en idiot innan man vet är ganska taskigt.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Kontakt:
tur att det är bra med dig synd om din polare dock
men det här bevisar ju ganska tydligt att man borde få andvända 4punktsbälte om man har det i bilen, det är ju tydligen säkrare
synd att man inte får för farbror blå men hey vem bryr sig när det räddar liv
men det här bevisar ju ganska tydligt att man borde få andvända 4punktsbälte om man har det i bilen, det är ju tydligen säkrare
synd att man inte får för farbror blå men hey vem bryr sig när det räddar liv
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
Anonymous
Alla som Satt i bilen eller såg händelsen IRL har rätt att kommentera körningen, för alla andra kan det vara lite passande med taktfullt tiga om sina åsikter om körning, hastighet och trafikmoral.
Manneman har nog tillräckligt att tänka på som det är.
Beklagar Magnus och hoppas att din vän repar sig snabbt och blir återställd.
Manneman har nog tillräckligt att tänka på som det är.
Beklagar Magnus och hoppas att din vän repar sig snabbt och blir återställd.
- Fixxe

<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 13:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 13:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?
så om du kör och smäller, så ska jag fasen minnas detta... kommer typ skriva Varför körde du inte i 22 km/h istället då. Då hade du klarat det utan att någon hänt..
nejdu. Sådana här kommentarar får det fasen bara att koka innom mig kan jag lova... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /crash.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/spam.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... llbash.gif[/img]
totalt onödig kommentar!!
så om du kör och smäller, så ska jag fasen minnas detta... kommer typ skriva Varför körde du inte i 22 km/h istället då. Då hade du klarat det utan att någon hänt..
nejdu. Sådana här kommentarar får det fasen bara att koka innom mig kan jag lova... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /crash.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/spam.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... llbash.gif[/img]
totalt onödig kommentar!!
Suzuki Swift Sport -14
Suzuki Swift Sport -14
Sanningen brukar svida mest.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Ja delade meningar men jag kan säga att farten låg på 110-120 och vi åkte rakt in i den värsta dimman jag sett på länge, jag ställde mig på bromsen inför dimman men det hjälpte inte för rondellen låg på samma ställe.
Enligt mina polare som åkte förbi där idag var bomsspåren ca 50 meter långa till rondellen. Det låg tre bilar bakom fulla med mina kompisar och de i den första bilen hade bara sett mina bromsljus och det hade räddat dem, dimman var TJOCK!
Ingen klandrar mig för det som hände och jag hade så jävla ont i ryggen och nacken i förmiddags när jag åkte till sjukhuset så jag blev undersökt med röntgen och det visade sig att jag har tre brutna revben och en rejäl whiplash.
Andreas är hyfsat ok efter omständigheterna och vaken men är kvar för oservation så länge som det krävs. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Vi hade bara en rejäl portion tur och inget annat!
Bilen står på Kristineheds bildemontering vid bilprovningen för den som vill förstå vad jag pratar om...
Enligt mina polare som åkte förbi där idag var bomsspåren ca 50 meter långa till rondellen. Det låg tre bilar bakom fulla med mina kompisar och de i den första bilen hade bara sett mina bromsljus och det hade räddat dem, dimman var TJOCK!
Ingen klandrar mig för det som hände och jag hade så jävla ont i ryggen och nacken i förmiddags när jag åkte till sjukhuset så jag blev undersökt med röntgen och det visade sig att jag har tre brutna revben och en rejäl whiplash.
Andreas är hyfsat ok efter omständigheterna och vaken men är kvar för oservation så länge som det krävs. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Vi hade bara en rejäl portion tur och inget annat!
Bilen står på Kristineheds bildemontering vid bilprovningen för den som vill förstå vad jag pratar om...
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Trist som f** att höra men med tanke på omständigheterna så det kunde alltid varit värre se det så.
Så skönt att höra att det blir bättre med din polare!
Så skönt att höra att det blir bättre med din polare!
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
Skönt att höra att han klara sej!
Hoppas varken du eller din polare får värre skador för livet. många som får stora prob med rygg nacke mm. Bara hoppas ni repar er bra!
Hoppas varken du eller din polare får värre skador för livet. många som får stora prob med rygg nacke mm. Bara hoppas ni repar er bra!
Johan Andersson
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
- Fixxe

jag kör dit på tisdag och tittar...
skönt att höra att han är ok... Hoppas ni repar er båda två snabbt och bra!!
Magyar>> hade du själv velat att få en sådana kommentarer om du själv smällt din bil, knäckt revben och polaren är kass?
Skulle inte tro det... Gyllene regeln...
även om det gick för aningens för fort (då jag själv kört den stäckan kanske 250 gång på 2 år så vet jag hastighets begrgänsningarn...) Så är en olyka alltid tråkig.
skönt att höra att han är ok... Hoppas ni repar er båda två snabbt och bra!!
Magyar>> hade du själv velat att få en sådana kommentarer om du själv smällt din bil, knäckt revben och polaren är kass?
Skulle inte tro det... Gyllene regeln...
även om det gick för aningens för fort (då jag själv kört den stäckan kanske 250 gång på 2 år så vet jag hastighets begrgänsningarn...) Så är en olyka alltid tråkig.
Suzuki Swift Sport -14
Suzuki Swift Sport -14
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 19:07:18--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 19:07:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sanningen brukar svida mest.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118159"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Måste man vara så jävla ärlig då när killen förmodligen mår kass som fan?! HUUHH??!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118159"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Måste man vara så jävla ärlig då när killen förmodligen mår kass som fan?! HUUHH??!
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
<!--QuoteBegin-Magyar+26 Mar 2005, 14:04:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 26 Mar 2005, 14:04:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Idiotiskt att riskera sina vänners liv. Ska du köra som en galning får du göra det ensam och helst på bana. Hur hade du kännt dig nu om din polare var död medan du överlevde? Eller att han blir invalid för resten av sitt liv?
Hur fan kan du skriva nåt sånt nu!?.
du kan ju inte ha nåt bakom pannbenet om du kommer med en sån kommentar vid den tiden..
och "sanningen brukar svida mest"...du tror inte det svider tillräkligt för honom nu eller?.
tänk nästa gång innan du skriver en sån där sak..
pucko!
Hur fan kan du skriva nåt sånt nu!?.
du kan ju inte ha nåt bakom pannbenet om du kommer med en sån kommentar vid den tiden..
och "sanningen brukar svida mest"...du tror inte det svider tillräkligt för honom nu eller?.
tänk nästa gång innan du skriver en sån där sak..
pucko!
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
<!--QuoteBegin-Chucky+27 Mar 2005, 10:20:40--><div class='quotetop'>QUOTE(Chucky 4 27 Mar 2005, 10:20:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->... tänk nästa gång innan du skriver en sån där sak..
pucko!<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118359"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vi behöver kanske inte kalla varandra för olika saker.
Jag tror att vad Chucky är ute efter ordet "medkänsla" eller "empati".
<!--QuoteBegin-Saxat ur "susning.nu"+--><div class='quotetop'>QUOTE(Saxat ur "susning.nu")</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Empati betyder medkänsla eller inlevelse, det betecknar i allmänhet en förmåga? att föreställa sig själv i en annan människas eller annan levande varelses situation.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Om vi alla visar lite mer av detta, så blir det mycket trevligare här på forumet.
Och kul att Andreas mår bättre, det är väl ändå huvudsaken.
pucko!<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=118359"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vi behöver kanske inte kalla varandra för olika saker.
Jag tror att vad Chucky är ute efter ordet "medkänsla" eller "empati".
<!--QuoteBegin-Saxat ur "susning.nu"+--><div class='quotetop'>QUOTE(Saxat ur "susning.nu")</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Empati betyder medkänsla eller inlevelse, det betecknar i allmänhet en förmåga? att föreställa sig själv i en annan människas eller annan levande varelses situation.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Om vi alla visar lite mer av detta, så blir det mycket trevligare här på forumet.
Och kul att Andreas mår bättre, det är väl ändå huvudsaken.
Mvh Benci_Hovanyi