Gryma omkörningar
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Här kan man snacka grymma omkörningar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Daniel Landin
HPC HABO
<span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Medlem nr: 1437</span></span></span>
HPC HABO
<span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Medlem nr: 1437</span></span></span>
skicklig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... worthy.gif[/img]
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Lite moraltant kanske, men fan va idiotiskt... Om de hållt sig på avskilda vägar och kört om varandra hade det varit en sak, men att riskera andras liv sådär är sjukt. Hade jag blivit omkörd av nån sån dåre, hade jag nog jagat han tills han stannat.
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Skicka PM för mer info
<!--QuoteBegin-Dalan+1 Apr 2005, 22:46:51--><div class='quotetop'>QUOTE(Dalan 4 1 Apr 2005, 22:46:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Lite moraltant kanske, men fan va idiotiskt... Om de hållt sig på avskilda vägar och kört om varandra hade det varit en sak, men att riskera andras liv sådär är sjukt. Hade jag blivit omkörd av nån sån dåre, hade jag nog jagat han tills han stannat.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121095"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Sant, hade jag blivit omkörd av någon på ställ så nära min bil så hade jag också blivit fly förbannad [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] . Fast lite coolt är det ändå [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/toot.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121095"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Sant, hade jag blivit omkörd av någon på ställ så nära min bil så hade jag också blivit fly förbannad [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] . Fast lite coolt är det ändå [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/toot.gif[/img]
Daniel Landin
HPC HABO
HPC HABO
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Är det 38473847gången som de här killarna diskuteras?
Att de är skickliga råder det inga tvivel om, samtidigt är de helt totalt idioter som gör sånt på allmän väg. Å andra sidan, vem har inte kryssat mellan bilar på motorvägen i höga farter?
Moraltant kan man leka bäst fan man vill, men har man själv jätterent mjöl i påsen?
Att de är skickliga råder det inga tvivel om, samtidigt är de helt totalt idioter som gör sånt på allmän väg. Å andra sidan, vem har inte kryssat mellan bilar på motorvägen i höga farter?
Moraltant kan man leka bäst fan man vill, men har man själv jätterent mjöl i påsen?
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
lite skillnad på att kryssa mellan filer, och att drifta förbi bilar på ställ hela tiden, eller vad säger du? Visst fan buskör jag också, men man använder huvudet och förstår att det finns begränsningar för vad man klarar.
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Skicka PM för mer info
- Dani
- Kontakt:
Visserligen, men man kan säga såhär. Min syrra skulle aldrig få för sig att kryssa tre filer i ett enda svep när hon kör 200. Jag skulle aldrig få för mig att drifta mellan bilar.
Skillnaden är att jag har kryssat mellan filer i hög hastighet många gånger och har bra kontroll, men visst nån gång kanske det skiter sig. Samtidigt har de driftat sådär många många gånger och har kontroll...tills det skiter sig, förstår du vad jag menar?
Skillnaden är att jag har kryssat mellan filer i hög hastighet många gånger och har bra kontroll, men visst nån gång kanske det skiter sig. Samtidigt har de driftat sådär många många gånger och har kontroll...tills det skiter sig, förstår du vad jag menar?
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin-Dani+1 Apr 2005, 23:34:15--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 1 Apr 2005, 23:34:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Visserligen, men man kan säga såhär. Min syrra skulle aldrig få för sig att kryssa tre filer i ett enda svep när hon kör 200. Jag skulle aldrig få för mig att drifta mellan bilar.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121110"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt rätt när det gäller kontroll. Alla har ju olika begränsningar och oftast vet man vad man klarar och inte klarar, och det var säkert inte första gången dom gjorde något sånt heller.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121110"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt rätt när det gäller kontroll. Alla har ju olika begränsningar och oftast vet man vad man klarar och inte klarar, och det var säkert inte första gången dom gjorde något sånt heller.
Daniel Landin
HPC HABO
HPC HABO
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Dalan+1 Apr 2005, 23:20:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Dalan 4 1 Apr 2005, 23:20:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite skillnad på att kryssa mellan filer, och att drifta förbi bilar på ställ hela tiden, eller vad säger du? Visst fan buskör jag också, men man använder huvudet och förstår att det finns begränsningar för vad man klarar.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121107"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
dalan inte för å va taskig men dom där killarna är nog lika bra på "drifta" som du är på å busköra. JA det är idiotiskt men satan va koll dom har
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121107"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
dalan inte för å va taskig men dom där killarna är nog lika bra på "drifta" som du är på å busköra. JA det är idiotiskt men satan va koll dom har
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Det är inte första gången det här är uppe. Snarare tredje gången minst.
Och de har INTE kontroll över bilen. I en videoklipp som är längre än den här driftar de rakt in i publiken och deras bilar.
Och de har INTE kontroll över bilen. I en videoklipp som är längre än den här driftar de rakt in i publiken och deras bilar.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
vad är det för bil/bilar dom kör?
även om det dom gör är vansinne så måste ja iaf säga att jag är MÄCKTA imponerad av deras teknik.
tycker själv att 360 C* är lätt´och 720 C* blir lite små knepigt att få till.men när man börjar räkna DERAS antal varv så blir man ju mojje.
som sagt,idioter,men endå kungligt!
även om det dom gör är vansinne så måste ja iaf säga att jag är MÄCKTA imponerad av deras teknik.
tycker själv att 360 C* är lätt´och 720 C* blir lite små knepigt att få till.men när man börjar räkna DERAS antal varv så blir man ju mojje.
som sagt,idioter,men endå kungligt!
- Dani
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Magyar+2 Apr 2005, 08:03:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 2 Apr 2005, 08:03:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är inte första gången det här är uppe. Snarare tredje gången minst.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121161"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Klart fan de har kontroll, men nån gång skiter det sig alltid. ALLA GÖR MISSTAG varför har ni så svårt att fatta det?
Eller menar ni att förare som Senna, Mansell, Schumacher mfl oxå är dumma i huvet och inte kan hantera en bil?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121161"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Klart fan de har kontroll, men nån gång skiter det sig alltid. ALLA GÖR MISSTAG varför har ni så svårt att fatta det?
Eller menar ni att förare som Senna, Mansell, Schumacher mfl oxå är dumma i huvet och inte kan hantera en bil?
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
tycker jallfall musiken e klockren [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] sånn musik ska jag ha på när jag driftar som satan i sommar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Kristian, Hondalös.
-
Jimmy
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Dani+2 Apr 2005, 11:20:36--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 2 Apr 2005, 11:20:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Magyar+2 Apr 2005, 08:03:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 2 Apr 2005, 08:03:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är inte första gången det här är uppe. Snarare tredje gången minst.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121255"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nee dani dom har inte kontroll dom åker bara på ställ över hela vägen fram å tillbaks för att dom inte har nån kontroll på vad som händer med bilen
EDIT: [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121255"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nee dani dom har inte kontroll dom åker bara på ställ över hela vägen fram å tillbaks för att dom inte har nån kontroll på vad som händer med bilen
EDIT: [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
Senast redigerad av Jimmy den 2 april 2005, 12:55, redigerad totalt 1 gånger.
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
- Dani
- Kontakt:
Ahaaaaaaaa....fan fel av mig Jimmy, flåt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/boff.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
Jimmy
- Kontakt:
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... drive1.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
Visst fan har de kontroll, men som sagt, nån gång skiter det sig.
Har också sett filmen där de drar rakt ut i publiken... Inte mycket kontroll där inte.
EDIT: Stavfel
Har också sett filmen där de drar rakt ut i publiken... Inte mycket kontroll där inte.
EDIT: Stavfel
Senast redigerad av Dalan den 3 april 2005, 17:59, redigerad totalt 1 gånger.
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Skicka PM för mer info
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Beck+1 Apr 2005, 23:57:04--><div class='quotetop'>QUOTE(Beck 4 1 Apr 2005, 23:57:04)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->"Inshallah" - om gud vill.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121100"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
På Turkiska betyder det typ... - hoppas
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121100"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
På Turkiska betyder det typ... - hoppas
Благодаря мутра!
- Dani
- Kontakt:
Eller inte. Det är inget turkiskt ord. Det är ett arabiskt ord som betyder Om Gud Vill och inget annat. Sen vad nån drogad turk sagt till dig är nåt helt annat.
Senast redigerad av Dani den 2 april 2005, 15:49, redigerad totalt 1 gånger.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin-Kristian+2 Apr 2005, 11:53:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Kristian 4 2 Apr 2005, 11:53:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->tycker jallfall musiken e klockren [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] sånn musik ska jag ha på när jag driftar som satan i sommar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121270"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det går att ordna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121270"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det går att ordna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
HPC STHLM #
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
-
tonyt1g3r73
<!--QuoteBegin-Dani+2 Apr 2005, 14:48:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 2 Apr 2005, 14:48:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Eller inte. Det är inget turkiskt ord. Det är ett arabiskt ord som betyder Om Gud Vill och inget annat. Sen vad nån drogad turk sagt till dig är nåt helt annat.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121335"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
HAHA! Clabbe is owned big time [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=121335"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
HAHA! Clabbe is owned big time [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
Tony Heimdahl, Göteborg-Stenungsund-Tjörn
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
haha.. galna araber! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
dom är fan sjuka små jävlar... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
om nån skulle lägga sig i ställ när jag har bil mitt framför mig.. hade jag nog jagat han tills han hade stannat.. sen tagit fram en yxa o slagit sönder biljäveln [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men annars så var ju filmen klockren.. fast den är gammal.. sen musiken.. den kan man inte heller klaga på! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
tror nog att den musiken blir sommarens hit.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
dom är fan sjuka små jävlar... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
om nån skulle lägga sig i ställ när jag har bil mitt framför mig.. hade jag nog jagat han tills han hade stannat.. sen tagit fram en yxa o slagit sönder biljäveln [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men annars så var ju filmen klockren.. fast den är gammal.. sen musiken.. den kan man inte heller klaga på! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
tror nog att den musiken blir sommarens hit.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Martin Rosenlund
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
vet att det här är en gammal tråd nu,MEN ja håller på å blir knäpp.
ja har letat och letat på en jäkla massa motor forum där ja vet att dom här killarna har varit upp.
ja har letat och letat efter den där jäkla låten ja gillar fetttt.
men endå samma visa VARJE gång,ja hittar den inte.
har provat att söka på en massa ställen typ DC,KAZZA m,m och har då sökt på delar av det dom sjunger.
men som sagt..inget inget inget inget napp.
ja lägger upp fimen här igen så ni får höra låten själva eftersom det verkar som trådens första inlägg med filmen på inte finns kvar.
hoppas på hjälp
ja har letat och letat på en jäkla massa motor forum där ja vet att dom här killarna har varit upp.
ja har letat och letat efter den där jäkla låten ja gillar fetttt.
men endå samma visa VARJE gång,ja hittar den inte.
har provat att söka på en massa ställen typ DC,KAZZA m,m och har då sökt på delar av det dom sjunger.
men som sagt..inget inget inget inget napp.
ja lägger upp fimen här igen så ni får höra låten själva eftersom det verkar som trådens första inlägg med filmen på inte finns kvar.
hoppas på hjälp