sveriges fetaste del sol?

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Berza
Inlägg: 7
Blev medlem: 23 mars 2005, 11:22
Ort: Degerfors

Toknajs!

Håller inte med alla andra här, tycker den är extrem med dom gula prickarna och det ser mkt bra ut. Men sen tycker inte jag som dom flesta här på forumet som mer gillar orginal-look eller mkt lite styling... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... unsure.gif[/img]

Undra t.ex. vad som skulle hända om jag satt på kjolpaket och stripade integran? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Björn Nilsson #1483
Nu Honda Integra Type-R
Tidigare Volvo 745 -87, Pontiac Firebird V8 -89.
friksson
Inlägg: 10
Blev medlem: 25 juli 2004, 01:03
Ort: kalmar
Kontakt:

för mycket för mig, säskillt dekoren... känns inte sammanhängade utan
som lösryckta objekt som lagts på hög. Känns också som olika stilar,
t ex del sol-texten i bilen jämfört med texten på sidan av bilen?
-
john eriksson

<a href='http://www.friksson.com' target='_blank'>friksson</a>
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-friksson+7 Jun 2005, 12:23:43--><div class='quotetop'>QUOTE(friksson @ 7 Jun 2005, 12:23:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->för mycket för mig, säskillt dekoren... känns inte sammanhängade utan
som lösryckta objekt som lagts på hög. Känns också som olika stilar,
t ex del sol-texten i bilen jämfört med texten på sidan av bilen?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150093"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Ja dekoren är lagd i lager med otrolig precision kan jag säga direkt.
men som vanligt så är det ju civic HB årsmodell 89 med rost i skärmkanter som går hem hos 80 % i detta forum...

//Manos
Emanuel Raptis
Ejan
Inlägg: 98
Blev medlem: 25 juli 2004, 17:09
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander
Ort: Dalarna/Blge

snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
#738
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Emanuel Raptis
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Inlägg: 804
Blev medlem: 24 maj 2004, 14:35
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Ort: Kalmar
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
Senast redigerad av Martin_M den 7 juni 2005, 15:54, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
YASH
Inlägg: 623
Blev medlem: 25 juli 2004, 13:01
Ort: Borås
Kontakt:

Fanns en blå pearlblå för några år sen....har inte sett den på länge dock

Kompisens Del Sol VTi är rätt fet med..[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]

[attachment=8717:attachment][attachment=8718:attachment]
Only M Matters
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Emanuel Raptis
infra
Inlägg: 489
Blev medlem: 13 juni 2004, 16:15
Ort: Vellinge
Kontakt:

e det lönt o lägga mer pengar på bilen? du har ju redan förstör den
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-infra+7 Jun 2005, 16:46:26--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 7 Jun 2005, 16:46:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->e det lönt o lägga mer pengar på bilen? du har ju redan förstör den
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150195"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, men det är mina pengar och jag lägger dom på vad jag vill.. har du sålt bilen förresten?

//Manos
Emanuel Raptis
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 16:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 16:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150192"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bara en dum fråga men varför hänga o spela pajas på ett
KLUBBFORUM om man inte ens vill vara medlem ??

säga att den dagen då du får något problem med
något vad gäller bilen ska jag gladeligen låtabli o hjälpa dig....
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:02:26--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:02:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 16:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 16:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150192"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bara en dum fråga men varför hänga o spela pajas på ett
KLUBBFORUM om man inte ens vill vara medlem ??

säga att den dagen då du får något problem med
något vad gäller bilen ska jag gladeligen låtabli o hjälpa dig....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150203"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Pajas? ja det är din åsikt...
Varför skulle jag behöva din hjälp.. jag vet ju att du är duktig och så med honda motorer och att du byggt endel coola grejjer, det ska du ha credit för! Men det finns faktiskt andra med... så jag klarar mig nog!

//Manos
Emanuel Raptis
Jimmy
Inlägg: 2556
Blev medlem: 28 mars 2004, 13:34
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Ort: Gävle
Been thanked: 1 time
Kontakt:

skulle skämmas skitan av mig om jag posta en tråd där det står sveriges festaste delsol? åså det ända man har gjort själv är å satt på en dekal
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
friksson
Inlägg: 10
Blev medlem: 25 juli 2004, 01:03
Ort: kalmar
Kontakt:

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 11:34:38--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 11:34:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-friksson+7 Jun 2005, 12:23:43--><div class='quotetop'>QUOTE(friksson @ 7 Jun 2005, 12:23:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->för mycket för mig, säskillt dekoren... känns inte sammanhängade utan
som lösryckta objekt som lagts på hög. Känns också som olika stilar,
t ex del sol-texten i bilen jämfört med texten på sidan av bilen?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150093"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Ja dekoren är lagd i lager med otrolig precision kan jag säga direkt.
men som vanligt så är det ju civic HB årsmodell 89 med rost i skärmkanter som går hem hos 80 % i detta forum...

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150108"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Jo, jag förstår att den är lagd i lager inte så jag menar. Jag tycker det känns som
helt olika dekorer som borde sitta på olika bilar. inget sammanhängade, blir
ingen snygg helhet tycker jag.
-
john eriksson

<a href='http://www.friksson.com' target='_blank'>friksson</a>
Berza
Inlägg: 7
Blev medlem: 23 mars 2005, 11:22
Ort: Degerfors

<!--QuoteBegin-Jimmy+7 Jun 2005, 17:13:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy @ 7 Jun 2005, 17:13:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->skulle skämmas skitan av mig om jag posta en tråd där det står sveriges festaste delsol? åså det ända man har gjort själv är å satt på en dekal
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150212"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Varför det egentligen? Finns nog ganska många som klistrar in bilder på sina bilar som antingen är orginal eller som dom har fixxat ngn liten detalj och tycker att bilen är det snyggaste som sett. Ser inte att dom blir tokdissade dock...
Björn Nilsson #1483
Nu Honda Integra Type-R
Tidigare Volvo 745 -87, Pontiac Firebird V8 -89.
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-Jimmy+7 Jun 2005, 17:13:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy @ 7 Jun 2005, 17:13:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->skulle skämmas skitan av mig om jag posta en tråd där det står sveriges festaste delsol? åså det ända man har gjort själv är å satt på en dekal
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150212"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Skulle Du skämmas om du la upp tex en bild på mr Fun's mini cooper och skrev "sveriges fetaste mini cooper?"?

Jag kan säga ärligt att om jag inte hade ägt den bilen så hade jag ändå lagt upp den och skrivit "sveriges fetaste del sol?"!!

//Manos
Emanuel Raptis
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

Tack björn! När ska vi fixa din Integra då? bredda och på med dom 19" arna?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]

//Manos
Emanuel Raptis
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 17:10:05--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 17:10:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:02:26--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:02:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 16:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 16:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150192"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bara en dum fråga men varför hänga o spela pajas på ett
KLUBBFORUM om man inte ens vill vara medlem ??

säga att den dagen då du får något problem med
något vad gäller bilen ska jag gladeligen låtabli o hjälpa dig....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150203"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Pajas? ja det är din åsikt...
Varför skulle jag behöva din hjälp.. jag vet ju att du är duktig och så med honda motorer och att du byggt endel coola grejjer, det ska du ha credit för! Men det finns faktiskt andra med... så jag klarar mig nog!

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150207"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

vet inte om du missförstog min "pik"
men att komma in på ett klubbforum o dissa klubben
o sen tro att man ska få hjälp o "respekt" så är man lite
fel på de. lite trist dock..

men den stora frågan som förbrylar mig är varför
man söker efter goda komentarer och ett varmt bemötande
när man ändå är helt ointresserad av att bli medlem..

varför är de så viktigt o inte vara medlem.
hur kan prioritering nummer ett vara att
få bort en dekal från en klubb som man besöker
o postar på för o få en förmodad positiv respons från...

beräta gärna mer om varför du inte skulle villja vara medlem..
kul o veta av ren nyfikenhet
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
MagnusL
Inlägg: 406
Blev medlem: 26 april 2004, 15:19
Bil: Accord 99
Namn: Magnus Lovgren
Ort: STHLM

<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:36:25--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:36:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vet inte om du missförstog min "pik"
men att komma in på ett klubbforum o dissa klubben
o sen tro att man ska få hjälp o "respekt" så är man lite
fel på de. lite trist dock..

men den stora frågan som förbrylar mig är varför
man söker efter goda komentarer och ett varmt bemötande
när man ändå är helt ointresserad av att bli medlem..

varför är de så viktigt o inte vara medlem.
hur kan prioritering nummer ett vara att
få bort en dekal från en klubb som man besöker
o postar på för o få en förmodad positiv respons från...

beräta gärna mer om varför du inte skulle villja vara medlem..
kul o veta av ren nyfikenhet
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150233"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


"Det var tamefan det finaste jag hört sen jag konfirmerades, vill du ha ett fikon?"

Edit: Karl Bertils Jonssons julafton, för Er som inte fattar..
Senast redigerad av MagnusL den 7 juni 2005, 17:40, redigerad totalt 1 gånger.
#892
2008 wrx sti
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:36:25--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:36:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 17:10:05--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 17:10:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:02:26--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:02:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 16:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 16:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150192"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bara en dum fråga men varför hänga o spela pajas på ett
KLUBBFORUM om man inte ens vill vara medlem ??

säga att den dagen då du får något problem med
något vad gäller bilen ska jag gladeligen låtabli o hjälpa dig....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150203"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Pajas? ja det är din åsikt...
Varför skulle jag behöva din hjälp.. jag vet ju att du är duktig och så med honda motorer och att du byggt endel coola grejjer, det ska du ha credit för! Men det finns faktiskt andra med... så jag klarar mig nog!

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150207"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

vet inte om du missförstog min "pik"
men att komma in på ett klubbforum o dissa klubben
o sen tro att man ska få hjälp o "respekt" så är man lite
fel på de. lite trist dock..

men den stora frågan som förbrylar mig är varför
man söker efter goda komentarer och ett varmt bemötande
när man ändå är helt ointresserad av att bli medlem..

varför är de så viktigt o inte vara medlem.
hur kan prioritering nummer ett vara att
få bort en dekal från en klubb som man besöker
o postar på för o få en förmodad positiv respons från...

beräta gärna mer om varför du inte skulle villja vara medlem..
kul o veta av ren nyfikenhet
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150233"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Anledningen till att jag vill ta bort framrute streamern är att jag inte tycker den är fin helt enkelt... den hade inte vart fin även om det hade stått något annat med samma font, det är inte just HPC texten jag inte gillar!
Ok?

Jag har inget behov att bli medlem i denna klubb, har postat några trådar i bla köp och sälj och fått 40 inlägg varav det 38:e var relevant, någon som faktiskt vill köpa det jag ut annonserat...

Sen så vill jag inte ha hjälp ifrån er, jag ifrågasätter inte er kompetens för den är jätte bra! Men vill jag ha hjälp vet jag vart jag ska gå!

Sen så gillar ni uppernbarligen inte min gul prickiga bil, jag har ju f örstört den enligt 80 % av er! men men, det är min bil och jag gör vad jag vill med den!

Och jag har inte hittat någon mer komplett del sol än denna i sverige ännu... det ända är ju att den inte är trimmad.. och jag v et om att det är tessan som byggt det mesta och det har hon gjort kanon bra!
Men nu är det min bil och jag formar den som jag vill!

//Manos
Emanuel Raptis
MaxBoosT
Inlägg: 15
Blev medlem: 26 juli 2004, 21:52
Ort: Göteborg

<!--QuoteBegin-manos_delsol+6 Jun 2005, 20:33:26--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 6 Jun 2005, 20:33:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Koffe+6 Jun 2005, 21:27:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Koffe @ 6 Jun 2005, 21:27:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lessen o säga det me nden var snyggare då tessan ägde den
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=149867"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

det är möjligt, hon tog ju hem massa priser med den så det är klart at den var snygg när hon ägde den.. fast alldelles för tjejig och mesig för min smak... och hur kul är det att åka runt i en färdig stylad bil.. nej... inte alls kul... desutom drar den till sig mer blickar nu än när jag körde med den i tessans skick... nej.. efter vintern kommer tessans del sol vara ett minne blott och... och bilen kommer gå under namnet "manos delsol"

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=149871"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Folks blickar är inte alltid positiva [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]

Bra att du gillar din bil, men det är inte my piece of cake. För att vara en showbil så tycker jag tessans spec va stiligare.
kush and a swisha, money over bitches..
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 18:00:26--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 18:00:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:36:25--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:36:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 17:10:05--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 17:10:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:02:26--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:02:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 16:35:15--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 16:35:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+7 Jun 2005, 15:36:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 7 Jun 2005, 15:36:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 14:53:17--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 14:53:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Ejan+7 Jun 2005, 13:55:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 7 Jun 2005, 13:55:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->snygg men det gula sabbar en heldel av helhetsintrycket tycker jag

sen får man vara beredd på kritik positivt som negativ om man lägger upp bilder
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150133"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tack för din åsikt, givetvis är jag beredd på negativ kritik.. men det är min uppfattning att bilar som stylas bortom vita blinkers får mest negativ kritik i detta forum! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150150"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om du går med i klubben så ska du få se att det finns ett forum just för "styling o stereo".

Samt så kan du med stolthet visa upp den streamern du redan har på ...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150159"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Haha, den streamern ska jag gladeligen rycka såfort jag hittar en annan.. det är prio 1 just nu faktiskt.. för den sänker bilens helhetsintryck... den är så ful! Sen tänker jag inte betala in dom 200 kr för att va medlem i denna klubb... finns bättre saker att lägga dom på, mer gult kanske? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150192"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bara en dum fråga men varför hänga o spela pajas på ett
KLUBBFORUM om man inte ens vill vara medlem ??

säga att den dagen då du får något problem med
något vad gäller bilen ska jag gladeligen låtabli o hjälpa dig....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150203"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Pajas? ja det är din åsikt...
Varför skulle jag behöva din hjälp.. jag vet ju att du är duktig och så med honda motorer och att du byggt endel coola grejjer, det ska du ha credit för! Men det finns faktiskt andra med... så jag klarar mig nog!

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150207"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

vet inte om du missförstog min "pik"
men att komma in på ett klubbforum o dissa klubben
o sen tro att man ska få hjälp o "respekt" så är man lite
fel på de. lite trist dock..

men den stora frågan som förbrylar mig är varför
man söker efter goda komentarer och ett varmt bemötande
när man ändå är helt ointresserad av att bli medlem..

varför är de så viktigt o inte vara medlem.
hur kan prioritering nummer ett vara att
få bort en dekal från en klubb som man besöker
o postar på för o få en förmodad positiv respons från...

beräta gärna mer om varför du inte skulle villja vara medlem..
kul o veta av ren nyfikenhet
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150233"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Anledningen till att jag vill ta bort framrute streamern är att jag inte tycker den är fin helt enkelt... den hade inte vart fin även om det hade stått något annat med samma font, det är inte just HPC texten jag inte gillar!
Ok?

Jag har inget behov att bli medlem i denna klubb, har postat några trådar i bla köp och sälj och fått 40 inlägg varav det 38:e var relevant, någon som faktiskt vill köpa det jag ut annonserat...

Sen så vill jag inte ha hjälp ifrån er, jag ifrågasätter inte er kompetens för den är jätte bra! Men vill jag ha hjälp vet jag vart jag ska gå!

Sen så gillar ni uppernbarligen inte min gul prickiga bil, jag har ju f örstört den enligt 80 % av er! men men, det är min bil och jag gör vad jag vill med den!

Och jag har inte hittat någon mer komplett del sol än denna i sverige ännu... det ända är ju att den inte är trimmad.. och jag v et om att det är tessan som byggt det mesta och det har hon gjort kanon bra!
Men nu är det min bil och jag formar den som jag vill!

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150252"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

ok kul med ett riktigt svar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]

vad gäller klubben är ett forum så är de lite fel.
klubbens forum är ett kommpliment där till 50%
är icke medlemar som skriver( villket man oxå
bör tänka på när man läser o får svar på forumt)...
hpc:s stora del är träffarna o sammanhållningen
som finns inom klubben under dessa träffar...
nästan alla delar i sve har någon form av träff
någon gång i månaden. om vi säger som i malmö
så har vi vår MECA (drag banan i malmö)
där vi träffas en gång i veckan o snakar o kör lite,
detta är bara ett exempel på vad som händer inom klubben
och des olika delar i sve...

ett het tips är att bli medlem o kom på någon träff så
får du själv se. har själv inte varit på några bättre
"tillställningar" inom klubbar som varit så givande o roliga
som HPC träffar är.

vad sedan gäller din bil vill jag varken säga bu eller bä
då jag anser att alla har vi olika tycke o smak och ska
därför inte "bjuda upp till dans" med en sådan fråga,
då de oftast är dom som inte gillar de dom ser som svarar
först och oftast deras svar man ser o taråt sig mäst av...

sen ska man väll oxå tänka på att dessa "80%" inte hade sagt något
alls om dom stog öga mott öga med dig utan då sagt vad dom gillade
på bilen eller inte sagt något alls istället för att ta upp de negativa...

men men hoppas att du någon gång kommer till någon träff
och ser hur mycket mer HPC är än ett forum som utnytjas av
icke medlemar...

MVH Linus
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
MaxBoosT
Inlägg: 15
Blev medlem: 26 juli 2004, 21:52
Ort: Göteborg

<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Och jag har inte hittat någon mer komplett del sol än denna i sverige ännu...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

LOL...ett par klistermärken i pokemon stil och lite gula prickar gör en bil komplett?

hahaha
kush and a swisha, money over bitches..
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-MaxBoosT+7 Jun 2005, 18:15:11--><div class='quotetop'>QUOTE(MaxBoosT @ 7 Jun 2005, 18:15:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-manos_delsol+6 Jun 2005, 20:33:26--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 6 Jun 2005, 20:33:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Koffe+6 Jun 2005, 21:27:27--><div class='quotetop'>QUOTE(Koffe @ 6 Jun 2005, 21:27:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lessen o säga det me nden var snyggare då tessan ägde den
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=149867"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

det är möjligt, hon tog ju hem massa priser med den så det är klart at den var snygg när hon ägde den.. fast alldelles för tjejig och mesig för min smak... och hur kul är det att åka runt i en färdig stylad bil.. nej... inte alls kul... desutom drar den till sig mer blickar nu än när jag körde med den i tessans skick... nej.. efter vintern kommer tessans del sol vara ett minne blott och... och bilen kommer gå under namnet "manos delsol"

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=149871"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Folks blickar är inte alltid positiva [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]

Bra att du gillar din bil, men det är inte my piece of cake. För att vara en showbil så tycker jag tessans spec va stiligare.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150255"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

nej.. det är klart... fast när dom pekar på bilen och står och gapar när man kör förbi så tolkar jag det som positivt... fast det är väll en tolkningsfråga som allt annat! ja tessans version var fin som sagt... men som sagt.. kul att åka runt med en färdig och helt opersonlig bil? Det tycker inte jag iaf... fast det är väll också en tolkningsfråga... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Emanuel Raptis
manos_delsol
Inlägg: 0
Blev medlem: 21 januari 2005, 13:14

<!--QuoteBegin-MaxBoosT+7 Jun 2005, 18:36:45--><div class='quotetop'>QUOTE(MaxBoosT @ 7 Jun 2005, 18:36:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Och jag har inte hittat någon mer komplett del sol än denna i sverige ännu...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

LOL...ett par klistermärken i pokemon stil och lite gula prickar gör en bil komplett?

hahaha
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150269"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

haha, vilken dum kommentar!

är de det ända du ser.. show lack, kolfiber, stereo, avgas, lysen fölgar osv... det missade du eller?

//Manos
Emanuel Raptis
MaxBoosT
Inlägg: 15
Blev medlem: 26 juli 2004, 21:52
Ort: Göteborg

<!--QuoteBegin-manos_delsol+7 Jun 2005, 17:47:25--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 7 Jun 2005, 17:47:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MaxBoosT+7 Jun 2005, 18:36:45--><div class='quotetop'>QUOTE(MaxBoosT @ 7 Jun 2005, 18:36:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Och jag har inte hittat någon mer komplett del sol än denna i sverige ännu...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

LOL...ett par klistermärken i pokemon stil och lite gula prickar gör en bil komplett?

hahaha
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150269"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

haha, vilken dum kommentar!

är de det ända du ser.. show lack, kolfiber, stereo, avgas, lysen fölgar osv... det missade du eller?

//Manos
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150274"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Tycker inte en bil med fälgar, stereo, avgas & lysen e komplett...alla DelSol:ar på klubben har ju den biten. Men det beror ju på vad du menar med komplett..vissa prioriterar motorn först, vissa prioriterar väghållningen. Vissa vänder sig åt klistermärken..
kush and a swisha, money over bitches..
friksson
Inlägg: 10
Blev medlem: 25 juli 2004, 01:03
Ort: kalmar
Kontakt:

<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:27:46--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:27:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->sen ska man väll oxå tänka på att dessa "80%" inte hade sagt något
alls om dom stog öga mott öga med dig utan då sagt vad dom gillade
på bilen eller inte sagt något alls istället för att ta upp de negativa...

MVH Linus
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150261"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

tala inte för andra, jag säger alltid vad jag tycker, om någon frågar så. man behöver
ju inte hiva ur sig "å va ful" osv vara sig på nätet eller "på riktigt". men jag ger gärna
feedback öga mot öga possitiv som negativ.


förstår inte heller varför du inte kan säga vad du tycker om bilen? det är ju du som tycker?
-
john eriksson

<a href='http://www.friksson.com' target='_blank'>friksson</a>
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

va ??
vet dock inte varför du tar åt dig..
och kan erkänna att de blev lite fel formulerat men
du förstår säker vad jag ville ha fram med de jag skrev..

har inte någon stans skrivit varken att jag skulle tycka något om bilen eller ej. de ända jag reagera över var de tråkiga intrycket jag fick av ett utalande om hpc (som vissade sig´vara ett missförstånd då de var dekalen som inte passade in)

så av villken anledning ska jag tycka ?
anledningen till att jag överhuvudtaget skrev i denna tråd var just över
de som nämdes ovan...
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
friksson
Inlägg: 10
Blev medlem: 25 juli 2004, 01:03
Ort: kalmar
Kontakt:

jag tar åt mig eftersom jag är del av de 80%-en och jag gillar inte
generaliseringar.

citatet nedan syftade jag på. jag menar bara det är bättre man säger
något än inget alls, vilket jag får ut av det du skrivit nedan.


<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:27:46--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:27:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vad sedan gäller din bil vill jag varken säga bu eller bä
då jag anser att alla har vi olika tycke o smak och ska
därför inte "bjuda upp till dans" med en sådan fråga,
då de oftast är dom som inte gillar de dom ser som svarar
först och oftast deras svar man ser o taråt sig mäst av...

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150261"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

skit i detta nu, jag har ont i huvudet så jag är lite grinig. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
-
john eriksson

<a href='http://www.friksson.com' target='_blank'>friksson</a>
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

<!--QuoteBegin-friksson+7 Jun 2005, 19:30:50--><div class='quotetop'>QUOTE(friksson @ 7 Jun 2005, 19:30:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag tar åt mig eftersom jag är del av de 80%-en och jag gillar inte
generaliseringar.

citatet nedan syftade jag på. jag menar bara det är bättre man säger
något än inget alls, vilket jag får ut av det du skrivit nedan.


<!--QuoteBegin-SnowGuy+7 Jun 2005, 17:27:46--><div class='quotetop'>QUOTE(SnowGuy @ 7 Jun 2005, 17:27:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
vad sedan gäller din bil vill jag varken säga bu eller bä
då jag anser att alla har vi olika tycke o smak och ska
därför inte "bjuda upp till dans" med en sådan fråga,
då de oftast är dom som inte gillar de dom ser som svarar
först och oftast deras svar man ser o taråt sig mäst av...

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150261"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

skit i detta nu, jag har ont i huvudet så jag är lite grinig. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=150299"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

hehe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

jo att jag inte sagt något är helt riktigt uppfattat [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
då jag är mer av den åsikten att smak o tycke är så svårt
o diskutera och specielt på ett forum där saker lätt missuppfatas.

visst ibland säger man ju ändå men oftast skiter jag i de... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]

men för att göra alla glada så ska även jag ytra mig om bilen.

JAG tycker bilen är riktigt snygg som den är nu.
och gillar bygget i sig skarpt. men skulle gärna set
några andra fälgar då dom inte gårihopa med färgtemat
som är på bilen nu. kan dock inte säga exakt vad de är
för fälgar jag skulle kunna tänkas passa istället, men mörka
känns lite fel...

gillar även dekalerna på bilen då den nu är lite mer
shove (stvning) än tidigare... skulle dock även här kunna
tänka mig en viss justering så som att lägga den vita stora
dekalen lite mer ner och minsta lite på de gula "stänket" som
finns fram till...

men som så många andra sagt så är de vad ägaren tycker o tänker
om sin bil och att den ska kännas rätt för ägaren o inte för oss andra.

M Linus
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Skriv svar