O jänkarna undrar varför alla hatar dem i världen

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Användarvisningsbild
Auner
Kontakt:

Jadu..
Simon Aunér

F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
Jimmy
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Been thanked: 1 time
Kontakt:

haha ja hejja jänkarna dom gör ju allt rätt :/
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Användarvisningsbild
LinusE
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Been thanked: 3 times

drar inte alla över en kant men dessa var kräk !
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Snatto

Riktiga G.I:s... he he... har kollat på film... alldeles för mycket!
<span style='color:blue'>[b]Santeri[/b] Korhonen</span>
[b]BMW is the shit...[/b]
andno

Tjuvar som får bestraffning, om jag inte hörde fel.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998

Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Hahahahahahaha...tack andno du har gjort det igen, bra kommentar.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Landin

<!--QuoteBegin-andno+13 Nov 2005, 01:14:59--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 13 Nov 2005, 01:14:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tjuvar som får bestraffning, om jag inte hörde fel.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=210760"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Sa även på slutet att ägaren var en taxi chaufför och att han levde på bilen. Med andra ord helt plötsligt så är han utan jobb och hans familj utan mat. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]

Smarta killar dom där i tanken [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... stling.gif[/img]
Daniel Landin

HPC HABO

<span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Medlem nr: 1437</span></span></span>
andno

Till skillnad mot experten Dani m.fl så dömde inte jag utan konstaterade bara vad som sas. För att kunna göra en rättvis bedömning så vill jag ha fakta i målet, vad han gjort tidigare osv. Vad hände fem minuter tidigare eller kanske dagen innan är frågor som jag tänker på. Man bestraffar på olika sätt i världen, i Sverige bestraffar man i princip inte alls en tjuv. Man ska passa sig mycket noga för att döma av en kort videosekvens eller ett fåtal fotografi. Tänk före så behöver ni inte göra det efter!

Såld:
Användarvisningsbild
LinusE
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Been thanked: 3 times

hade du hört allt så sa dom oxå att dom stal "ved".
att sen amrekanerna beter sig som svin där nere är inte
häller något nytt precis som dom gör i alla sina "krig" ..

inte första klippet av när dom beter sig som svin och långtirfrån
sista skulle jag tro.

men klart. han själer nog för o överleva o så de ger dom
full rätt o förstöra hans levebröd [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]
Senast redigerad av LinusE den 13 november 2005, 11:01, redigerad totalt 1 gånger.
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Användarvisningsbild
Semir
Bil: Civic 1.6d -16
Namn: Semir Daifallah

<!--QuoteBegin-andno+13 Nov 2005, 10:55:27--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 13 Nov 2005, 10:55:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Till skillnad mot experten Dani m.fl så dömde inte jag utan konstaterade bara vad som sas. För att kunna göra en rättvis bedömning så vill jag ha fakta i målet, vad han gjort tidigare osv. Vad hände fem minuter tidigare eller kanske dagen innan är frågor som jag tänker på. Man bestraffar på olika sätt i världen, i Sverige bestraffar man i princip inte alls en tjuv. Man ska passa sig mycket noga för att döma av en kort videosekvens eller ett fåtal fotografi. Tänk före så behöver ni inte göra det efter!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=210800"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

VA bra! Det verkar som du har mkt bra erfarenhet utav Irakkriget! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]

Ska berätta för dig attt detta är vardags mat i Irak, detta är direkt ingen nyhet. Hade media lyckats visa en riktig bild av Irak så hade nog stora delar av världen Bojkottat USA mkt mer än vad de gör idag!

En bra film du spec ska kolla på om du vill få en bra bild på detta "meningslösa" krig så ska du se filmen "Fahrenheit 9/11" Så får du se ngr trevliga bilder på vad som hänt å händer i Irak.

Ok du har lite rätt att man inte ska dra drastiska kommentarer om vad man sett på ett video inslag, men har man hört å sett saker från människor som bott i landet så får man en annan bild utav detta.
Kan bara säga att det största misstaget USA gjorde var att stanna kvar efter Saddams fall, detta har gjort att dem fått ett nytt "Vietnam" om inte värre...
Semir Daifallah Göteborg
Civic 2016
I love my Honda :)
Kristian

bästa kommentaren måste ju ändå vara när han säger " dom förstår inte vad vi säger så vi mosar deras bil" e de inte amerikanernas skyldighet att kunna Arabiska när dom är i ett Arabisk talande land mer änn Irkaierna att kunna Engelska???
Kristian, Hondalös.
RaggE_C

btw. finns inget roligara än att köra över saker med en stridsvagn [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Ragnar Cederbeg
Honda NSX
Bmw 325 e36 cab
Bmw 336 m5 Turbo

garaget.org/ragge_c

Falköping
crule
Kontakt:

håller defenitivt med RaggE_C... det e skit kul [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Christian Björk, Örebro
<span style='color:blue'>[b]EVO III [/b]</span>
<span style='color:red'>[b]Civic VTI -92 *SÅLD*[/b]</span>
Användarvisningsbild
Semir
Bil: Civic 1.6d -16
Namn: Semir Daifallah

<!--QuoteBegin-crule+13 Nov 2005, 12:34:25--><div class='quotetop'>QUOTE(crule @ 13 Nov 2005, 12:34:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->håller defenitivt med RaggE_C... det e skit kul [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=210834"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Eh din gamle "laddar jävel" ni satt väl bara å pilla er i naveln ändå! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]

puss på dig P4 tattare [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Semir Daifallah Göteborg
Civic 2016
I love my Honda :)
Sam

NI alla borde veta bättre ...

min fråga e till er
varför är USA i IRAK????
är deras uppgift att stoppa ved tjuvar????
är deras uppgift att ha kul där nere????

svaret till ovanstående frågor e att USA e där som filmen bevisar för att de tjänar på att vara där o de har tydligen kul me [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
och svaret på de andra är NEJ med stort N...

Björk precis som när vi va i kosovo, våran första uppgift va att bevara fred lr hur?
om vi hade velat så hade vi kunnat ägna all tid i världen för att stoppa vedtjuvar...
d va inte därför vi va där så d prioterades bort direkt o överlämnades till lokal polisen..
så tycker jag jänkarna borde göra me ...lr?

mvh sam
Väl Mött

Sam Geranpayeh
YASH
Kontakt:

USA är i Irak för att hämta olja inget annat [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] Bush skiter i irakiska folket helt o hållet, det är ingen nyhet, det tror jag alla runt om kring i världen vet [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Only M Matters
Noodle

Dom försöker ju inte göra mkt för att motbevisa sin dumhet för resten av världen... För att två gubbar MÅSTE ju bara tömma varsit magasin på bilen innan den total förstörs.... Amerikanska soldater i ett nötskal.....

Jag har träffat massor av dessa dårar när jag bodde i Thailand och det e dom största svin jag har stött på i hela mitt liv!!!!

Jänkarna som har sin bas på Okinawa, Japan tränar ihop med Thai millitären på Thailänskmark och då passas det på att ha permis i Thailand oxå..... Finns inga ord att beskriva vilka SVIN dessa människor är....
[b]Tompa Andersson[/b]

[b]Chamionship White CTR[/b]

</span>[/b]
[b][i]När Kommer Sommaren???
Snabbare Än JDM DC5. 1.29.8[/i][/b]
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

jävla nojs, krig är fula och det finns idioter i ALLA krig.

hade inge ljud men det verkade onödigt gjort håller med.

nämen ALLA amerikaner e dumma i huvet och saddam e ett helgon som borde suttit kvar.. självklart. *HOST* irakierna var ju så mysiga de med, hissa vit flagg o sen skjuta efter det. yeah. klä ut sig till civila och skjuta o.s.v. jepp. riktiga helgon.

farenheit 911 är inget annat än propaganda, speglar bara en sida, finns en motsvarighet åt andra håller minns inte vad den hette. men de är oftast bullshit alla de där filmerna.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Branten
Bil: CTR EP3
Namn: Erik Brantås
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

<!--QuoteBegin-RaggE_C+13 Nov 2005, 12:02:44--><div class='quotetop'>QUOTE(RaggE_C @ 13 Nov 2005, 12:02:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->btw. finns inget roligara än att köra över saker med en stridsvagn [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=210820"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

jo, faktiskt.. att sätta en stridsvagnsmina under bilar är rätt underhållande... sen att man måste spränga bort skräpet som blir efteråt så man slipper städa e ju inte heller helt fel....[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Medlem första gången 2001. Aldrig lyckats skaka av mig Hondaintresset.
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05

Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Sam

<!--QuoteBegin-EcciBaka+13 Nov 2005, 20:45:08--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 13 Nov 2005, 20:45:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jävla nojs, krig är fula och det finns idioter i ALLA krig.

hade inge ljud men det verkade onödigt gjort håller med.

nämen ALLA amerikaner e dumma i huvet och saddam e ett helgon som borde suttit kvar.. självklart. *HOST* irakierna var ju så mysiga de med, hissa vit flagg o sen skjuta efter det. yeah. klä ut sig till civila och skjuta o.s.v. jepp. riktiga helgon.

farenheit 911 är inget annat än propaganda, speglar bara en sida, finns en motsvarighet åt andra håller minns inte vad den hette. men de är oftast bullshit alla de där filmerna.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211007"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Först säger du >>>> krig är fula och det finns idioter i ALLA krig
BRA SAGT O SANT

Sen säger du >>>>nämen ALLA amerikaner e dumma i huvet etc.
du dumförklarar d som har sagts men d du säger va d dummaste som man kan säga i sig...

Va har USA med irak o göra???varför ska de lägga sin näsa i blöt varje j*vla gång???varför e de kvar där fortfarande???varför kan de inte sköta sitt eget land som e d landet som mest brott sker i??? har de inte tillräckligt me problem själva så att de ska lösa andras/världens problem?

Nej juste de ALLA Amerikanerna som du sa de e där för att de tjänar på d...o d va d jag o de flesta här menade....inte att sadam va en helgon o amerikanerna e dumma...
Är de där så ska de fan o me sköta sitt jobb.....om usa hade inte varit där folk hade inte klätt ut sig o sprängt sig själva i bitar....om de nu döda någon som du påstår så va d eget folk inget mot amerikanerna lr hur?*säger inte att d e rätt men !!!*

En sak ska du veta....när sadam hade makten från 79 fram tills nu så dog d inte så många människor under hans regering som har dött nu sedan usa har flyttat in i irak!!!!
Jag har varit i irak o vet hur systemet fungerar o d fungerade bra för männsikorna som bodde där, folk e inte nöjda me dagens läge! de hade d bättre förr! d e därför d finns folk som spränger sig själva i luften lr va man ska säga för visa för resten av världen att de inte e nöjda me usa som e där o plundrar landet på olja!

MVH Sam
Väl Mött

Sam Geranpayeh
Endoor

Att de vill åt oljan e ju inte hela sanningen.....

Araberna ville ha betalt för oljan i EURO.. Hade inte USA "agerat" så hade USdollarn tappat svinmycket i värde och hade antagligen kollapsat som världsvaluta eftersom de hade vart tvungna att köpa EURO för att kunna betala oljan.

Så de största anledningarna för "Iraqi freedom" var att rädda och trygga dollarns framtid som världsvaluta och att straffa araberna genom att helt enkelt inte betala alls för oljan. Allt detta för att de vågade försöka knulla Usa...

Detta är bara början... MEN USA kommer aldrig vinna... varken i Afghanistan eller Irak... De har skaffat sig två nya Vietnam.
Senast redigerad av Endoor den 13 november 2005, 23:45, redigerad totalt 1 gånger.
TommyESi

Sam: Du kan ju inte säga att kurderna va jätte nöjda med läget innan eller!? Säger inte att det är bättre nu men nåt va ju tvunget å hända när FN är för jävla handlingförlamade att göra nåt?

Edit: Kanske ska säga att jag inte är så insatt i ämnet oxå... bara lite funderingar.
Senast redigerad av TommyESi den 14 november 2005, 00:27, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Sam

<!--QuoteBegin-NeMoo+13 Nov 2005, 23:43:12--><div class='quotetop'>QUOTE(NeMoo @ 13 Nov 2005, 23:43:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Att de vill åt oljan e ju inte hela sanningen.....

Araberna ville ha betalt för oljan i EURO..  Hade inte USA "agerat" så hade USdollarn tappat svinmycket i värde och hade antagligen kollapsat som världsvaluta eftersom de hade vart tvungna att köpa EURO för att kunna betala oljan.

Så de största anledningarna för "Iraqi freedom" var att rädda och trygga dollarns framtid som världsvaluta och att straffa araberna genom att helt enkelt inte betala alls för oljan. Allt detta för att de vågade försöka knulla Usa... 

Detta är bara början...  MEN USA kommer aldrig vinna... varken i Afghanistan eller Irak...  De har skaffat sig två nya Vietnam.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211081"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Nemoo>>>klart de ska ha betalt ska de sälja d gratis??? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
sen om usa ska agera så borde de gå in i alla arab länder som olja finns i samt i iran då!lr?

Innan USA gick i Irak så hade Irak sälj förbud hade inte tillstånd att sälja något dvs export förbud sedan kuwait kriget så de hade inget me priskriget o göra överhuvudtaget! D e OPEC som bestämmer priset i världen mer lr mindre o sen ska USA lägga sig i o leva gratis ett bra tag nu ....
de har inte ens lagt finger på sin egen Olja som de har bevarat i Alaska....
mmm undra hur vi kommer o leva sen när alla e beroende av USA eftersom d kommer o va endast de som har olja i världen säg om 50år.....

MVH Sam
Senast redigerad av Sam den 14 november 2005, 12:39, redigerad totalt 1 gånger.
Väl Mött

Sam Geranpayeh
Sam

<!--QuoteBegin-TommyESi+14 Nov 2005, 00:16:14--><div class='quotetop'>QUOTE(TommyESi @ 14 Nov 2005, 00:16:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sam: Du kan ju inte säga att kurderna va jätte nöjda med läget innan eller!? Säger inte att det är bättre nu men nåt va ju tvunget å hända när FN är för jävla handlingförlamade att göra nåt?

Edit: Kanske ska säga att jag inte är så insatt i ämnet oxå... bara lite funderingar.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211088"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Tommy>>>jag har bott i just kurdistan ca ett år 1994 o pappa jobbade i FN...
Kurderna hade d inte bra nej men frågan e varför?lr hur?kurderna i iran har d bra...kurderna i turkiet har d bra.....
för att göra d kort så ligger d så...kurderna i irak hade två partier som ville ha makten för sitt län först o främst o sedan ville de döda presidenten saddam...och ha ett eget land vilket e omöjligt o få...
Saddam självklart tillåter inget sånt han bajkota de sen började dessa två partier kriga mot varann o döda varann...
d e som att västragötaland ska göra uppror o vill bli ett eget land!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... shock1.gif[/img]
så fungerar inte ett land!

D jag vill komma fram till är
Att USA missköter sig som bara den d spelar ingen roll vart de än befinner sig...
för d första har de inget o göra där men e de där får de fan o me gå vid regelboken o inte börja skjuta hejvilt som kanske irakierna gör......lr ska de göra d?ska de va nu som de här araberna som har blivit nämnt ovan!???

MVH SAM
Väl Mött

Sam Geranpayeh
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

um Sam, tror du seriöst på uppgifterna man fått om hur många som dött ur en sluten diktatur??????

ironin missade du totalt iallafall.

Många jag pratat med, är glada att de har en chans att återvända hem och träffa sin familj som är kvar.

har diskuterat detta så jävla många gånger och oberoende VAD usa hade för orsak tycker jag att de gjorde rätt ur mitt perspektiv. eftersom ingen i hela världen kan enas är det fan bra att nån gör det de tror på. tror det blir bäst såhär i slutändan.

min åsikt har jag stått för och tänker fortsätta stå för. oberoende om du tycker jag e dum i huvet. Saddam var ett svin som skulle tas bort, tror att Irak kommer bli en jävligt stark nation inom ett par år.

FN hade inte kunnat gjort nåt, o kommer aldrig ha nån vettig makt, varför? för att de inte är förenta som de så vackert illustreade i Team America... om fn blir arga, så skriver de ett brev och berättar hur arga de är. sen diskuterar de, och så skriver de ett brev till o så rinner allt ut i sanden eftersom ingen kommer överens.

frankly börjar jag bli rätt trött på detta eviga ältande.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Kristian

vilka va de som tillsatte Saddam ??? vilka va de som hjälpte Talibanerna under inbördes kriget i Afganistan ???

...ta reda på de
Kristian, Hondalös.
YASH
Kontakt:

Kristian bra sagt, men du glömde.
Vilka var det som stödde Saddam med vapen när det var Iran o Irak kriget.
Fakta: så mycket amunition som det gick åt under Iran-Irak kriget, gick det inte åt under hela första samt andra värdskriget tillsammans.
Vart fan va FN då? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] 8 år varade det kriget! Vi hade skräck varje natt när strömmen gick o bombplanen kom, ungefär som lotteri, har du tur så landar den inte på ditt hus...
Senast redigerad av YASH den 14 november 2005, 21:04, redigerad totalt 1 gånger.
Only M Matters
andno

Vilka var det som befriade Europa från "Det tredje riket", för de flesta känd som Hitler & co?

Såld:
YASH
Kontakt:

<!--QuoteBegin-andno+14 Nov 2005, 21:06:28--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 14 Nov 2005, 21:06:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vilka var det som befriade Europa från "Det tredje riket", för de flesta känd som Hitler & co?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211344"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Ryssland om du kan din historia
Only M Matters
Låst