Bilder: Aros Legal Streetracing #5

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Griffin

Hej Hopp..
Lite bilder från idag då..

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Fler bilder finner ni på http://www.Westaroze.se (gallery)
Kan komma fler bilder till albumet under dagarna som kommer.

PS: Dåligt med Hondor?

Mvh Griffin
Senast redigerad av Griffin den 25 juni 2006, 01:53, redigerad totalt 1 gånger.
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

Som vanligt,,du kan det där med att fota <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Griffin

<!--QuoteBegin-Xchai+25 Jun 2006, 07:46:11--><div class='quotetop'>QUOTE(Xchai 4 25 Jun 2006, 07:46:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Som vanligt,,du kan det där med att fota <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]301086[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Tackar och bugar =)
Uppdaterade lite nyss
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Badis

lite väl dåligt med rumpor den här gången...har du någon ursäkt för den griffin? <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Adis Avdic
Griffin

<!--QuoteBegin-Badis+25 Jun 2006, 11:48:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Badis 4 25 Jun 2006, 11:48:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite väl dåligt med rumpor den här gången...har du någon ursäkt för den griffin? <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]301128[/snapback][/right]

Självklart. hade ej med mitt Zoom objektiv <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Martina

Som sagt..dåligt me hondor <!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo--> men tackar för fina bilder <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

vart va alla hondor? alla kolla fotboll eller?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!

trevligt som vanligt! dock jäkligt tröttsamt att inte få vara me å köra...... <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

<!--QuoteBegin-TriXiE77+25 Jun 2006, 14:34:06--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 4 25 Jun 2006, 14:34:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vart va alla hondor? alla kolla fotboll eller?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!

trevligt som vanligt! dock jäkligt tröttsamt att inte få vara me å köra...... <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]301169[/snapback][/right]

Fotboll?? va e det för nåt? <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->

Nej fan,,jag krälade under min bil,,inte lätt å få dit en 3" system,,men snart så ser det hyffsad ut <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

Ja Glenn,,det va dåligt med rumpor denna gång,,stort minus där <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
user

<!--QuoteBegin-TriXiE77+25 Jun 2006, 14:34:06--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 4 25 Jun 2006, 14:34:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vart va alla hondor? alla kolla fotboll eller?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!

[right][snapback]301169[/snapback][/right]

såg en massa hondor på parkeringen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Civic -97
Civic -92
Noak

trevliga bilder!

finns de tider?
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Champions again! 2008!<!--colorc--></span><!--/colorc-->
TriXiE77

Senast redigerad av TriXiE77 den 25 juni 2006, 19:27, redigerad totalt 1 gånger.
073-9034221

<!--QuoteBegin-Griffin+25 Jun 2006, 12:02:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin 4 25 Jun 2006, 12:02:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Badis+25 Jun 2006, 11:48:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Badis 4 25 Jun 2006, 11:48:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite väl dåligt med rumpor den här gången...har du någon ursäkt för den griffin? <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Självklart. hade ej med mitt Zoom objektiv <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]301135[/snapback][/right]

A okej...duger som ursäkt för den här gången <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
väldigt nice bilder för övrigt.....
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Adis Avdic
TriXiE77

Kul att fler tjejer körde denna gång också btw. 3st till antalet om jag är rätt informerad nurå. Så alla ni andra kan komma fram ur hållorna och köra ni också! Alla är välkomna! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Fram me fler tjejer inom racingen!
073-9034221

<!--QuoteBegin-Badis+26 Jun 2006, 01:22:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Badis 4 26 Jun 2006, 01:22:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Griffin+25 Jun 2006, 12:02:29--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin 4 25 Jun 2006, 12:02:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Badis+25 Jun 2006, 11:48:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Badis 4 25 Jun 2006, 11:48:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite väl dåligt med rumpor den här gången...har du någon ursäkt för den griffin? <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->  <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

[right][snapback]301135[/snapback][/right]

A okej...duger som ursäkt för den här gången <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
väldigt nice bilder för övrigt.....
[right][snapback]301345[/snapback][/right]

Haha.. eller så går man bara närmre sitt objekt... ?
<!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Riktigt bra bilder <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:purple'>[b]David Ericsson, Honda Prelude 2,3i-92[/b]</span>
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

Jag tänkte komma men pga fotbollsförlusten så söp jag ner mig istället. hade ingen glädje kvar efter den matchen
[b]Medlem #1535[/b]
TriXiE77

wriid... känslig pojke du? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> om inte ens vtec kan få dig på bra humör.. då e de illa..... :s
073-9034221

hehe, jo faktiskt så illa var det.
men sen så är det ju inte så bra att vteca efter 12 bira <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
TriXiE77

wriid.. de skulle du tänkt på INNAN 12 bira... <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
073-9034221

<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
skulle aldrig ha kollat på matchen...
[b]Medlem #1535[/b]
Skriv svar