<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Thomas skrev:<!--quoteo(post=475103:date=1 Apr 2008, 18:32:43:name=dvs)--><div class='quotetop'>CITERA(dvs 4 1 Apr 2008, 18:32:43) [snapback]475103[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->fan ja vill oxå bo där nere, ser ju knappt nå hondor i Åkersberga suck* får väl ta mig till Sollentuna elr nåt haha
Ja kom till sollentuna så kan vi köra runt lite.
Jag kommer troligtvis ta ut den henne i helgen med nytt grenrör, sportstol o nya r däck :thumbup:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fan ja måste fixa mitt grenrör ja med, fattas ju en bult, trodde fästet hade gått av men icke, bara en bult med nån fjäder på som lossnat, ska sitta 2 men nu sitter de bara 1, måste fixas
Molledelsol, jag e sjukt avis på din vti, jäkla fräsh!
Senast redigerad av dvs den 1 april 2008, 23:40, redigerad totalt 1 gånger.
Fan va less, trodde dagen skulle bli bra! Slutade med skit alltihop!
Åkte till Intera i Skogås och lämnade in fälgen, dom kan inte garantera att det blir bra... tack i guess, de söm sög mest va väntetiden på runt 2 veckor.... SUCK
Efter det så drog man till mekonomen för nåt e fan fel, satte i batteriet och kopplade på det förra helgen, då gick batterisäkringen... Fan e mig en 80A säkringen WTF?! så jag inhandlade en ny för 60kr HA! Satte i den, inga problem men när jag väl skulle skruva fast skiten så sprakade det till å säkringen gick,... Det va Mekonomens sista... Suck nån som vet va fan det kan bero på, orka sitta å slösa 60kr per säkring, dom e ju fan e mig sällsynta oxå :S
Tur att man ska supa ikväll, orkar fan inte tänka på bilen mer nu, den gör mig bara suuuur :wallbash: :crybaby:
Senast redigerad av dvs den 5 april 2008, 17:24, redigerad totalt 1 gånger.
Du har uppenbarligen en kortslutning någonstans. Kontrollera din pluskabel till batteriet så den inte ligge rmot ngt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)