Någon som tog lite bilder?

Jobbar på något rörligt, får se vad som blev i årpasen skrev:Tack för en grymt rolig helg! Och nya bilen gick kalasbra.
Någon som tog lite bilder?
Riktigt roligt!lowpass skrev:Sjukt bra dag!
Extra kul med lite fk8or på banan
Dock fick han smaka på turbo honda på rakan xDSamwest skrev:Jävligt skoj, tack alla inblandade, även om jag inte kör honda längre....Evon gick som en missil
Ja jävlar va din bil gick haha!SuperSupra skrev:Dock fick han smaka på turbo honda på rakan xDSamwest skrev:Jävligt skoj, tack alla inblandade, även om jag inte kör honda längre....Evon gick som en missil
-
Tycke det var en grymt bra dag och lite tur med vädret och regnet som håll sig borta mestadels av dagen.
Själv var det kul att prova överladd på bana. Gick jäkligt bra, men satan va det går fort. Har lite saker jag måste uppgradera känner jag.Misstänker också att en stötdämpare är kass, kändes instabil i svängarna, får kollas på
![]()
Tack till arrangörerna för en väl utförd dag!
Folk har väl kört typ 1:32-33-ish med gamla modellen utan modifieringar tidigare. Så FK8 borde väl ligga där nånstans, kanske lite lägre.iqbad skrev:Jag tänkte komma med min TT-rs på en av rejsa platserna men det funkade inte med familjen tyvärr. Var det någon som körde den nya Fk8 Type r och kan berätta vilka tider de lyckades med? Jag är väldigt intresserad över hur snabba dessa är på våra svenska banor!