var få tag i projector lampor?
Ska beställa ett par nya framlampor det är dom där projector Halo med angeleyes. Men alla sidor jag hittar är från Usa och ingen skickar ju utomlands utan bara inom Usa. Någon som vet någon annan sida där dom skickar till utlandet, typ nån sida från Tyskland eller nått? Tack på förhand.
[b]<span style='color:blue'>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
Peter Berglund
Honda civic 1.6 16v -88
</span>
</span>
[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
Peter Berglund
Honda civic 1.6 16v -88
</span>
</span>
[/b]
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
finns firmor på ebay som skickar till eu [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Blev själv också trött på att inte hitta nån som kunde skicka till sverige när jag skulle handla lite på ebay ,Så jag kontaktade lite firmor via mail och kom fram till att många skickade utan problem till sverige fast att det står att dom inte skickar utanför usa ,knepigt [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] Så prova att maila dom innan du letar vidare [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<span style='color:blue'>Andreas Sandberg
Medlem #1163
Crx -89</span>
Medlem #1163
Crx -89</span>