<!--QuoteBegin-oscii+8 Aug 2006, 07:48:02--><div class='quotetop'>QUOTE(oscii 4 8 Aug 2006, 07:48:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-addea3+8 Aug 2006, 07:27:56--><div class='quotetop'>QUOTE(addea3 4 8 Aug 2006, 07:27:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ziggy:
Vi behöver en komplett bottendel med extra allt och ett gäng nya ventiler, toppen har fått sig en rejäl smäll men vi hoppas att den skall gå att rädda. Ny turbo måste även dit, den andra hängde med i tio repor. Lägg därtill allt runtomkring såsom packningar samt lager, slitdetaljer, kylare, slangar mm
Oscii:
Det gamla rekordet torde ha varit 10,05 vilket grabbarna satte med golfen de hade innan, med hondan har det gått tre hundringar fortare så den borde vara snabbast i europa. Eller vet du nått som inte jag vet? <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Mvh
[right][snapback]315348[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Sorry, attans då bara gratta till europas snabbaste framhjulsdrivna bil <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
Honda rules <!--emo&:boxing:-->

<!--endemo-->
MvH
[right][snapback]315361[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Som sagt hade vi det Svenska (europa??)rekordet med Golfen 10.05!!
Och med Hondan 10.02 Vilket jag vet att med den effekten och några mer justeringar skulle 9an med stor sannolikhet suttit!!! (DET kan jag lova!!) <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
DET var tanken med HONDAN (vilket jag vet att både Vi & NI skulle uppskatta...lr? ) =)
Nu kommer ju Wok Björne ut med sin Nissan cherry & Vi önskar han lycka till att jaga 9an!!
Vi har haft nog med motgångar med Hondan..MEN kan vi hitta ett nytt block snabbt o billigt så ska vi fortsätta JAGA ...DET kan jag lova <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
MVH Jompa