Kaoset i sthlm

ENBART för motorrelaterade topics
MagnusL
Bil: Accord 99
Namn: Magnus Lovgren

Ja.. själv tror jag att det är en kombination av 1 & 2..
2008 wrx sti
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

Jag håller med Magnus...

Snön kom lite fort men man kan inte komma och säga att ingen förvarnat för det finns ju något som heter SMHI
[b]Medlem #1535[/b]
Jimmy
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Been thanked: 1 time
Kontakt:

trodde inte sthlmare visste vad vinterdäck va =) garanterat största anledningen tror ja
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
RoadRunner
Namn: Johan Tullare

Jag tror helt klart på 2:an (åtminstone igår)... folk kör ju som jävla krattor (ursäkta att jag svär)... citerar ett inlägg jag gjorde under pollen vinterdäck:

"Bytte idag till de odubbade vinterdäck som följde med bilen... har aldrig kört odubbat förut men måste bara säga en sak... vilket jävla skit... här har ni en som köper dubbdäck imorgon! Det borde vara förbjudet att sälja odubbat...

Skulle köra barnen till Södertälje idag för att mäta upp med deras mamma... men efter bara nån kilometer på vägen förbi Farsta bort mot Älvsjö så är det värsta köerna... och det beror på att bilarna inte kommer upp för sånt som knappt kan räknas som backe... hade jag haft dubbat så hade jag kunnat krypa förbi de bilar som stod huller om buller i backarna men nu var jag tvungen att planera... inte göra som alla andra som kommer fem bilar på rad o så får första bilen problem och vad händer då? Jo, de andra måste stanna o då kommer de inte igång = kaos! Jag väntade tills det var relativt tomt i backen så jag kunde hålla jämn fart hela vägen upp.

När vi på ett ställe (utanför Lidl o Jet för er som känner till vägarna i Sthlm) kom 200 meter på 25 minuter... då vände vi... o vad händer vid Skogåsavfarten? Tvärstopp... det tog 30 minuter från avfarten till rondellen och det är typ 300 meter... det visade sig att bilarna inte kom upp för en rent löjlig backe... den lilla utflykten tog 2,5 timme...

Men det var inte som polaren... för honom tog det drygt en timme över Centralbron!

Säger bara en sak *suck*

Tänk om alla kunde lägga på sina dubbade! vinterdäck i tid <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->"
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
Gladen

2
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
mAbZ

Jag saknar ett alternativ i enkäten: snöröjarna.
Hade nån sett nån plog nånstans igår?

I morse stod det i tidningen att plogarna hade igår fastnat i eftermiddagsköerna.
Men det har ju för fan snöat sen klockan 9! <!--emo&:ranting:-->Bild<!--endemo-->

Nu usäktar sig chefen för gatukontoret, säger att stockholmarna har anledning att vara förbannade
och att de skulle satt igång med salt och sand långt tidigare.

No shit, Sherlock! <!--emo&:annoyed:-->Bild<!--endemo-->
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
mAbZ

<!--QuoteBegin-wriid+2 Nov 2006, 13:17:07--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 2 Nov 2006, 13:17:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Snön kom lite fort men man kan inte komma och säga att ingen förvarnat för det finns ju något som heter SMHI
[right][snapback]344836[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

SMHI brukar för det mesta ha duktigt fel, så man kan nog inte skylla på att folk inte tror på dem <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
mAbZ

<!--QuoteBegin-Jimmy+2 Nov 2006, 13:19:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy @ 2 Nov 2006, 13:19:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->trodde inte sthlmare visste vad vinterdäck va =) garanterat största anledningen tror ja
[right][snapback]344837[/snapback][/right]

För det mesta ser det ut som så att de flesta stockholmare kör faktiskt med dubb på bar asfalt <!--emo&:wacko:-->Bild<!--endemo-->

wriid

<!--QuoteBegin-mAbZ+2 Nov 2006, 14:51:54--><div class='quotetop'>QUOTE(mAbZ @ 2 Nov 2006, 14:51:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag saknar ett alternativ i enkäten: snöröjarna.
Hade nån sett nån plog nånstans igår?

I morse stod det i tidningen att plogarna hade igår fastnat i eftermiddagsköerna.
Men det har ju för fan snöat sen klockan 9!  <!--emo&:ranting:-->Bild<!--endemo-->

Nu usäktar sig chefen för gatukontoret, säger att stockholmarna har anledning att vara förbannade
och att de skulle satt igång med salt och sand långt tidigare.

No shit, Sherlock!  <!--emo&:annoyed:-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344847[/snapback][/right]

Snöröjarna skulle man väl kunna lägga in under alternativ 1?

Apporpå smhi, klart dem alltid har rätt! <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
skämt åsido, dem har ju i och för sig pratat om halka och snö senaste veckan. i söndags på nyheterna så sa dem att snön var på väg. Då kunde man ju ha bytt till vinterdäck
[b]Medlem #1535[/b]
mAbZ

Visste inte att alla snöröjare var sossar <!--emo&;)-->Bild<!--endemo--> Vissa av dem är ju säker ännu mer vänstervridna <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

Jag hade jäkla tur kan jag säga att jag kom tillbaka från USA i förrgår.
Det var 11 grader när jag körde från Arlanda mitt på dan. Skulle se helt annorlunda ut vid samma tid igår eller idag...

Snön kom ju faktiskt i år minst en vecka tidigare än den brukar.

Användarvisningsbild
Regge
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell
Been thanked: 1 time

Varför ska folk bli så förbannat förvånade? Det snöar ju varje år <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20

KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Tommie Blomqvist

Det är så lätt, åker man sommarhjul under vintertid så går det åt helvete.
Finns inte en chans att få något som helst fäste, för däcket är konstruerat för +grader och dess utom ganska många.
Så åker man med dessa förvandlas dom till glasbitar utan någon som helst möjlighet till grepp. Tror dom flesta vet detta men sen kommer latheten smygandes så ingen orkar skita ner sig innan man måste, och då blir det oftast en eller 2turer på sommarhjulen under helt fel väder.
Igår va det tydligt sagt redan i tisdags att vädret skulle kunna bli snö minusgrader och blåsigt som bara den!
Jag har inte fått mina vinterhjul så då får min S2K stå i garaget tills jag fått på dom. Hur svårt ska det vara att erkänna att man inte kan kör på sommrhjulen under snökaos?!?! Fan ingen kan det, de bevisades 1000ggr bara i sthlms området igår. Och dom som inte åker av eller fastnar, gör avrig medtrafikanter galna pga deras låga fart, och då kommer det våghalsiga omkörningarn som de folket med vinterhjulen på försöker göra, sen blir det en jävla smäll/kaos/vurpor.
Helt pga orutinerat lata människor, som tror dom är "rallykalle" och ska kunna skryta runt fikabordet morgonen efter på sina arbeten.
Våga ställa bilen om vädret är för hårt för dig, oavsätt om du har dubbat odubbat men framför allt, har du sommarhjulen på!
Sen är folk smarta på flera vis, dom ser att en buss har lagt en rejäl lucka till personbilen framför, då är det 90% av folket som ska tränga sin in imellan dessa två fordon. Det dessa människor inte förstått är, lastbilen/bussen släpper avstånd inför uppförbackar tex för att kunna bygga upp en lite hörgre fart och inte fastna i backen. De dumma bilisterna som tränger sig in imellan fattar inte denna plan, och förstör hela upplägget för Buss/Latbilschaffisen. Detta ger bara en sak, stopp på bussen/lastbilen i uppförsbacken. Och sen har vi gårdagens senarion på många olika ställen runt om i storsthlm.

Så dumma måniskor och lata orsakar gårdagens kaos, snöröjningen kan man gnälla på, men den bidrar inte till gårdagens problem i någon större utsträckning.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
MagnusL
Bil: Accord 99
Namn: Magnus Lovgren

<!--QuoteBegin-mAbZ+2 Nov 2006, 14:13:09--><div class='quotetop'>QUOTE(mAbZ @ 2 Nov 2006, 14:13:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Visste inte att alla snöröjare var sossar  <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->  Vissa av dem är ju säker ännu mer vänstervridna  <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344859[/snapback][/right]

Nä, med det kan vara sossarna som organiserat dom dåligt de sista 4 åren.. <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->

Själva snöröjarna är det nog inget fel på alls.
Senast redigerad av MagnusL den 2 november 2006, 15:04, redigerad totalt 1 gånger.
2008 wrx sti
Fresa
Namn: Fredrik Arvidsson
Kontakt:

Citat från en kille som skrivit på Aftonbladets forum angående "snökaoset" i sthlm:

"Här i Norrland kom det 3 dm snö i förrgår o "INGEN" klagade, men kommer det 2 cm snö i fjollträsk - ja då är det synd om dom för då är det kaos. Vad är skillnaden??? Förra året kom det 1 meter och 18 cm i Nordanstigs kommun över 1 natt, men kaos var det inte i alla fall o synd om oss var det inte heller anser jag. Men när Stockholmare i fotbollsdojjor o stryken slips får 2 cm pudersnö under fötterna då är det kaos i sådan omfattning så dom måste sitta o skita i vägkanterna. -FYFAAN VAD HÄFTIGT!!!! Här i Norrland sitter vi o skiter ute enbart om vi sitter på älgpass o inte har någon toalett i närheten och då är det 30 - 40 grader kallt ute. Jag skulle vilja se tidningrupbrikerna om det komme 1 meter snö i fjollträsk på en natt eller att det blive 40 gradr kallt. Men jag säger bara en sak... -sluta o dalta direckt det kommer lite snö i Stockholm för det gör bara oss Norrlänningar fulliskratt för det är så otroligt löjligt att det är synd om Stockholmare för dom får lite pudersnö. Man funderar ju om dom är rädd att frisyran hamnar snett när dom kommer med portföljen till jobbet så det är därför det är synd om dom. I Härjedalens Kommun händer det alltid avåkningar när Göteborgarna o Fjollträskarna har sportlov -Undra varför det är dom s.k kunniga som åker av vägen hela tiden o inte Härjedalingarna själva?????"

<!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Fresa den 2 november 2006, 16:06, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]

Honda Civic Sedan '92 (ESi)

Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

Sthlm, Stackars er som bor där, flytta nu medans ni kan <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Sossarnas snöröjning suger, men det hade nog inte gått att röja någon snö så mycket fortare vem som än suttit vid makten. Man borde ha saltat de stora vägarna direkt när kylan kom i tisdags kväll. Det är nog det enda som skulle kunnat minska kaoset en del. Stockholm kommer aldrig att ha råd med en snöröjningsstab som kan ploga alla vägar i området tillräckligt snabbt för att förhindra att puckon med sommardäck eller ruttna förare kör på sniskan och blockerar hela vägen.

Bristen på kompetens bland oss vanliga dödliga pendlare märks ännu tydligare när det blir halt. Jag hatar verkligen de 5% som inte har en susning om hur man hanterar en bil men ändå är ute och harvar i trafiken. BORT MED DEM! Inför mindre körprov vart femte år för att visa att man fortfarande vet vad man gör i trafiken!
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
wriid

<!--QuoteBegin-MagnusL+2 Nov 2006, 16:03:35--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL @ 2 Nov 2006, 16:03:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-mAbZ+2 Nov 2006, 14:13:09--><div class='quotetop'>QUOTE(mAbZ @ 2 Nov 2006, 14:13:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Visste inte att alla snöröjare var sossar  <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->  Vissa av dem är ju säker ännu mer vänstervridna  <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344859[/snapback][/right]

Nä, med det kan vara sossarna som organiserat dom dåligt de sista 4 åren.. <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->

Själva snöröjarna är det nog inget fel på alls.
[right][snapback]344882[/snapback][/right]

Var mer det jag tänkte på också men trodde att mAbZ skulle förstå det men han var tydligen inte så brite <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo--> <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
[b]Medlem #1535[/b]
Krister

Samma sak varje år...

"Wow, kom snön redan???"
"Shit, så hääääär halt var det inte förra året!"

Eller min favorit:
"Äsch, man är väl duktig förare så jag behöver inga vinterdäck"

Nej, man måste inse att när det kommit en halvmeter snö nån annanstans i landet så är det fan inte lång tid kvar tills det kommer i resten av landet heller.

Jimmy: I stockholm måste vi köra med vinterdäck just på grund av att det blir kallt och varmt vartannat och därmed blir det is.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Krister

Fresa: hehehhee... den där är underbar! Men dock, de norrlänningar jag känner som flyttat till stockholm tycker att det är klart kallare här än "hemma"... vi har en mer isande kyla på nåt sätt... och sen är det skillnad på trafiken när hela luleå har 70.000 invånare och Stockholm har 1,6miljoner.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
mAbZ

<!--QuoteBegin-wriid+2 Nov 2006, 16:19:01--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 2 Nov 2006, 16:19:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Var mer det jag tänkte på också men trodde att mAbZ skulle förstå det men han var tydligen inte så brite  <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->  <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344905[/snapback][/right]

Hallå, snörjningen är ju lagt på entreprenad. Det finns chefer som ansvarar för planering,
det finns arbetare som ansvarar för att utföra arbetet.
Vill ni bara klaga på de högsta hönsen, klaga i så fall på kungen <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->

EDIT:
hörde förrsten på radio idag att ansvariga företag ska betala vite till Shlm stad.
Fan, trodde aldrig att JAG skulle försvara sossarna <!--emo&:shock1:-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:oops:-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av mAbZ den 2 november 2006, 16:44, redigerad totalt 1 gånger.

Okyu
HPC Guld Medlem
Namn: Kangwook Yu
Has thanked: 2 times
Been thanked: 19 times

<!--QuoteBegin-Regge+2 Nov 2006, 15:18:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge @ 2 Nov 2006, 15:18:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Varför ska folk bli så förbannat förvånade? Det snöar ju varje år <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344861[/snapback][/right]

Exakt! <!--emo&:thumbup:-->Bild<!--endemo--> att folk inte lär sig.
Det snöa förra året o året innan etc... det kommer f*n o snöa i fortsättningen oxå.
haha..säger bara ....varje år blir dom lika förvånade.<!--emo&:dunno:-->Bild<!--endemo-->
mvh okyu
Civic EK4 -98
When you turn your car on...does it return the favor?
Fyller AC system i bilar, PM för mer info.
Nytt nr 0703885999
Elvis_EG2
Namn: Elvis

fresa : <!--emo&:thumbup:-->Bild<!--endemo--> haha <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Skönt inlägg Fresa!
Jag håller med till stor del, men om man körde med max 5 meters mellanrum mellan bilarna och hade köer på flera kilometer vid normal sommartrafik i Härjedalens kommun så skulle det nog vara ganska fullt kaos även där när det kom lite "pudersnö".

Men Stockholmarna kör sämre än snittet också enligt min erfarenhet.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
MickeCTR

Kul att det blir kaos i stockholm när det snöar 3 cm=)

Välkommen till Norrbotten vet ja.
[b]Honda Integra Type R[/b]
Championship White
Wikmaldo
Namn: Jimmy

<!--QuoteBegin-MickeCTR+2 Nov 2006, 17:44:45--><div class='quotetop'>QUOTE(MickeCTR @ 2 Nov 2006, 17:44:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kul att det blir kaos i stockholm när det snöar 3 cm=)

Välkommen till Norrbotten vet ja.
[right][snapback]344934[/snapback][/right]

Säger detsamma, Fresas inlägg är klockrent <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Användarvisningsbild
NickeCivicVTi
Bil: Civic VTi
Namn: Nicklas Ekström

<!--QuoteBegin-Fresa+2 Nov 2006, 17:06:38--><div class='quotetop'>QUOTE(Fresa @ 2 Nov 2006, 17:06:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Citat från en kille som skrivit på Aftonbladets forum angående "snökaoset" i sthlm:

"Här i Norrland kom det 3 dm snö i förrgår o "INGEN" klagade, men kommer det 2 cm snö i fjollträsk - ja då är det synd om dom för då är det kaos. Vad är skillnaden??? Förra året kom det 1 meter och 18 cm i Nordanstigs kommun över 1 natt, men kaos var det inte i alla fall o synd om oss var det inte heller anser jag. Men när Stockholmare i fotbollsdojjor o stryken slips får 2 cm pudersnö under fötterna då är det kaos i sådan omfattning så dom måste sitta o skita i vägkanterna. -FYFAAN VAD HÄFTIGT!!!! Här i Norrland sitter vi o skiter ute enbart om vi sitter på älgpass o inte har någon toalett i närheten och då är det 30 - 40 grader kallt ute. Jag skulle vilja se tidningrupbrikerna om det komme 1 meter snö i fjollträsk på en natt eller att det blive 40 gradr kallt. Men jag säger bara en sak... -sluta o dalta direckt det kommer lite snö i Stockholm för det gör bara oss Norrlänningar fulliskratt för det är så otroligt löjligt att det är synd om Stockholmare för dom får lite pudersnö. Man funderar ju om dom är rädd att frisyran hamnar snett när dom kommer med portföljen till jobbet så det är därför det är synd om dom. I Härjedalens Kommun händer det alltid avåkningar när Göteborgarna o Fjollträskarna har sportlov -Undra varför det är dom s.k kunniga som åker av vägen hela tiden o inte Härjedalingarna själva?????"

<!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]344900[/snapback][/right]
<!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Haha, ja trafikkaos i stockholm måste verkligen bero på "att stockholmare inte kan köra bil"! Rusningstrafik beror nog på ungefär samma sak! <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Själv lämnade man bilen (med sommardäck) hemma i garaget igår. De var jag jäkligt glad för. En normal färd på 15 min tog ungefär 3-4 timmar! Ibland hoppar verkligheten upp och skiter en i ansiktet!

Hade varit skoj om den här norrlänningen hade suttit skitnödig på essingeleden och köat..."Jäää*la 08'er, undan, kan ni inte köra bil!!!" <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> Skicka upp 1.5 miljoner bilar till Härjedalens kommun så får vi se hur bra det går när det är dags att åka hem från jobbet!
Nicklas Ekström-Sthlm

Honda Civic VTi -92 (under konstruktion)
Berra

haha lite överdrivet men kul!
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]

1987 Rallycorsa[/b]

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec

[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>

[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
oscii

Varmt vatten möter kall luft
ungefär som smetar ner fotsulorna me slem
försöker gå på nyspolad is, skit, snorhalt.
såg en buss som betedde sig som smörklick
i het stekpanna.

MvH
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Användarvisningsbild
insigma
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark

Sthlmare kan inte köra bil.. så är det.. =)
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

<!--QuoteBegin-insigma+2 Nov 2006, 20:25:48--><div class='quotetop'>QUOTE(insigma @ 2 Nov 2006, 20:25:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sthlmare kan inte köra bil.. så är det.. =)
[right][snapback]344972[/snapback][/right]

De kan trafiken, men kanske in hantera bilen.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Låst