s2000 avgas +grenrör

ENBART för motorrelaterade topics
Tillerås

Är det nån som vet vart man kan beställa sådant i europa?

Invidia, DCSport, MeganRacing är ej intressant..

Vad finns det för ställen som säljer eftermarknads-trottelhus till s2000?
Christopher Tillerås
Varberg

Kör: [b]Honda s2000[/b]

Brukis: [b]Honda legend -89, MB Vito -96[/b]

Slutkörda åk:
Nissan Primera 2.0 slx -91
Volvo 240 -82
Nissan Micra -89
Ford Sierra 2,0i Cl -88
Prelude 2,3i -92
Ford Scorpio 2,9i Cl -89
Ford Scorpio 2,0i -91
Toyota Starlet DX -87
Tommie Blomqvist

Man köper från USA, vi kontakter eller tigger hos leverantörerna om billiga frakter.
DC grenröret är helt menlingslöst dåligt till en S2k.
Berk, J'S, Feels Amuse mm.. du har säkert hittat de bra rören.

A'J hade trevligt folk som svarade i telefonen.
Annars finns hur många som helst som säljer eftermarknads prylar till alla honda inkl S2k.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Tillerås

jo jo jag vet märkena på grejorna, men jag var mest ute efter sidor på internet eller liknande som säljer sånt?! jag har ju självklart några adresser men jag är ute efter fler om jag säger så...
Christopher Tillerås
Varberg

Kör: [b]Honda s2000[/b]

Brukis: [b]Honda legend -89, MB Vito -96[/b]

Slutkörda åk:
Nissan Primera 2.0 slx -91
Volvo 240 -82
Nissan Micra -89
Ford Sierra 2,0i Cl -88
Prelude 2,3i -92
Ford Scorpio 2,9i Cl -89
Ford Scorpio 2,0i -91
Toyota Starlet DX -87
Användarvisningsbild
fonzeka
Bil: S2000
Namn: Anders Westlund
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

<a href='http://www.toda-europe.com' target='_blank'>http://www.toda-europe.com</a> har väl det mesta om nu det märket är intressant.
Tommie Blomqvist

[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Skriv svar