Inbrott i bilen :(

ENBART för motorrelaterade topics
xplojt

Ja då har man fått inbrott i denna bil med, min crx vtec. Hade bilen utanför där jag bor, vasastan, och fick inte ha den i fred här heller, min förra crx stal dom där jag bodde förut. Iaf, dom krossade sidobakrutan och snodde stereon och ett slutsteg, försökte rycka loss varvräknaren men lyckades inte. Samma med baslådan, den fick dom inte med sej, förmodligen för tung för att bära med sej mitt i city.
Riktigt trist att vissa människor inte kan hålla sej undan andras grejer, men men så kommer det alltid att vara. nu väntar jag svar från fb, så jag får se om jag får något tillbaka. Så trist just när jag äntligen fått ett ryck att fixa bilen inför sommaren, vaxade den ett par dagar tidigare en hel dag med ett grymt vax osv, städade hela bilen och piffade upp den, sen så händer dehär, riktigt segt.
Ville bara dela me mej av dom tråkiga nyheterna. Och inte nog med detta, några timmar innan detta hände, så stal dom tjejens moppe, på en helt annan plats. Vi kände oss lite utsatta den dan.

Bild

mvh/ xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Rany
Bil: ED 90 SEDAN
Namn: Rany Ab
Kontakt:

Tråkigt att det händer

Dom kan alldrig låta bilarna vara ifred
Rany Ab
0735989483

Södertälje Bilverkstad
Aukt. Honda Service.
Aukt. Ditec Center Södertälje.
Honda resverdels försäljning.
Elvis_EG2
Namn: Elvis

vafan inte igen :(
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Odjy

nää... va fan... :(
Någon repa på lacken eller klarade sig den för det? Synd att man aldrig får ha saker ifrån.. *grr* :bur2:
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
xplojt

Jodå bilen klarade sig bra annars, hade faktiskt inte förstört så mkt, verkade göra det rätt "fint" om man säger så. Fast varvräknaren har slutat fungera iofs.
Jag har larm i bilen, defa, men har inte använt det nu för att det är något fel med baklucke sensorn så den säger att bakluckan är öppen fast den inte e det, så den larmar jämt isf :/ dags att fixa d problemet. Baslådan e kvar tack vare att dom inte visste vart man öppna bakluckan :)

xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
wick3d

Tråkigt att höra. Hade oxå nyss oturen. Tvättade bilen och gjorde så fin den inte varit på länge innan elmia och fick min ena ruta krossad där uppe :crybaby:
Sitter och försöker hitta samma toning nu som det sitter på de andra rutorna, inte det lättaste..
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Michael Wahlgren<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
xplojt

wick3d skrev:Tråkigt att höra. Hade oxå nyss oturen. Tvättade bilen och gjorde så fin den inte varit på länge innan elmia och fick min ena ruta krossad där uppe :crybaby:
Sitter och försöker hitta samma toning nu som det sitter på de andra rutorna, inte det lättaste..
Fyfan alltså :/ så jäkla jobbigt med rutor tkr jag också.

Fick iaf brev från försäkringen idag, dom ersätter dom snodda grejjerna och alla skador. Och självrisken då? 0kr för att jag hade godkänt larm ;) så nu vart man lite uppåt iaf!

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

tur i oturen att det va "snälla" tjyvar iaf som krossa rutan istället för att ge sig på låset.. ja e så bitter..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
xplojt

Jay%c skrev:tur i oturen att det va "snälla" tjyvar iaf som krossa rutan istället för att ge sig på låset.. ja e så bitter..
Tycker faktiskt samma sak, jobbigt om dom ska ge sej på låsen och grejjer som är ännu jobbigare att byta.

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Gladen

Fan att sånt ska hända, man blir fan förbannad! :ranting:

Bra att det löste sig smärtfritt med försäkringen iaf :)
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Tvättade bilar drar uppmärksamhet till sig när de står och blänker. En tjuv tänker säkert: -Hmm, någon som sköter om sin bil. Då har de säkert en fin stereo och lite annat smått och gott i den också.

Att tvätta bilen är som att ställa ut den i skyltfönstret för våra kriminella medmänniskor. Jag tvättar bilen ofta iallafall, men varje gång jag ser hur den fullständigt lyser bland alla grannars smolkiga kärror så blir jag lite orolig.
Senast redigerad av Steffo den 23 april 2007, 17:10, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
xplojt

Steffo skrev:Tvättade bilar drar uppmärksamhet till sig när de står och blänker. En tjuv tänker säkert: -Hmm, någon som sköter om sin bil. Då har de säkert en fin stereo och lite annat smått och gott i den också.

Att tvätta bilen är som att ställa ut den i skyltfönstret för våra kriminella medmänniskor. Jag tvättar bilen ofta iallafall, men varje gång jag ser hur den fullständigt lyser bland alla grannars smolkiga kärror så blir jag lite orolig.
Helt sant! Om man endå bodde i ett hus så hade jag kopplat ström till hela bilen så att dom tuppar av när dom rör vid den ;)

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
mike_delsol

Vad har du för bolag som kostar gratis om man har finlarm? Skittråkigt med bilen, min vinterbil blev stulen för ett tag sen.. Man blir så förbannad att man bara vill ha ihjäl dom :ranting:
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

Love my Honda

You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!

<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
zozo

jag lider med er :crybaby:
geosif kaumi

tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
StiFt
Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
Namn: Mattias Lindblad
Kontakt:

Man skulle dragit en 230V kabel från huset och kopplat på karossen, så får dom sig en jävla kyss när dom pillar på den :))
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]

[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
xplojt

mike_delsol skrev:Vad har du för bolag som kostar gratis om man har finlarm? Skittråkigt med bilen, min vinterbil blev stulen för ett tag sen.. Man blir så förbannad att man bara vill ha ihjäl dom :ranting:
JAg har tennant, dom är billiga och bra att ha med å göra tkr jag. Fyfan, stulen bil är ju 100 gånger värre :/ jo precis, vem vill inte det..

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
adio
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström

Det är inte roligt! Någon hade gått över min bil för två helger sen så jag har huven och skärmarna in trampade :( Tur är att man har OKQ8 tilläggsförsäkring så de betalar självriken!! Kostar 51kr/mån och den är värd varje krona!!
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
xplojt

adio skrev:Det är inte roligt! Någon hade gått över min bil för två helger sen så jag har huven och skärmarna in trampade :( Tur är att man har OKQ8 tilläggsförsäkring så de betalar självriken!! Kostar 51kr/mån och den är värd varje krona!!
absolut, nu när det väl händer nått så är det väl varenda krona som sagt..
xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
tidde
Namn: ibrahim georges

själv hadde man inbrott i bilen i måndags den 23:e april mellan 17:00-18:00 o dom stal min ps3:a den eller dom personerna ska va glada över att man inte gick ut tidigare o kom på dom :ranting: :ranting: :ranting:
så ja förstår dig xplojt hur du känner
ibrahim georges

örebro
Snart en ep3 till :-)) bil nr 55 eller nått
Corolla kombi 03 brukis
Civic eg4 vit 92 såld
integra dc5 cw 02:a såld
ctr -04 såld
ctr -04 såld
crx v-tech -91 såld
corolla -92 såld
civic vti -92 såld
civic vti -97 såld
xplojt

tidde skrev:själv hadde man inbrott i bilen i måndags den 23:e april mellan 17:00-18:00 o dom stal min ps3:a den eller dom personerna ska va glada över att man inte gick ut tidigare o kom på dom :ranting: :ranting: :ranting:
så ja förstår dig xplojt hur du känner
fysatan va surt allså. jo och jag vet hur du känner, fan för vissa folk alltså.

xp
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Jippi då var det min tur. Navigator och digikamera försvann. Att man inte lärt sig att folk tror att andras egendom är deras och plockar ur bilen :ranting:

<a href="http://www.garaget.org/?car=82380&image=951311" target="_blank">Bild</a>
Gammal räv...
stiivN
Namn: Stefan Karlsson

Fan va sugit :(
Stefan Karlsson
Skriv svar