Tänkte jag skulle hitta ett försäkringsbolag med billig premie.. Eftersom jag har en båge som kostar över 1000 lappen per månad så vill jag komma så billigt undan som möjligt på en s2k
Vilket försäkringsbolag ? Länsförsäkringar (Östgötabrand)
S2000 vilken årsmodel? 2001
Ålder på ägaren? 28
Stad? Norrköping
Premie? ca 13000 med helförsäkring + alla tillägg
När jag kolllade var det LF och IF som var billigast...
.:Gerry Pettersson:.
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!
Kolla Vesta
Jag fick en premie på nästan exakt 5000 inklusive nya skatten halvförsäkring helår på min CTR jämfört med 7200 på Trygg Hansa som var billigast för mig förra året.
Säger också LF, dom är klart billigast.
Många bolag som vägrar försäkra en S2k.
Ringde runt som en dåre i våras, då vann LF stort.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
babban skrev:ring inte insplanet. dom ger fel priser. för höga.
sveland
03
52
e-tuna
550 helår/helförs.
mvh
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Det var billigt!!
((Nä, jag är inte bitter / avundsjuk *ler*))
.:Gerry Pettersson:.
Varför finns det fortfarande "inga" elbilar??
Ge mig en"Volvo ReCharge Concept"-C30 IDAG (det är den första volvo jag velat ha) !!!!