jag behöver tips o råd!
som några vet så blev min gamla polo stulen för snart 2 veckor sen, jag hitta den på ett ställe som heter västra berga, det är andra gången den blir stulen och precis likadant ser de ut, handtaget uppbrutit på enkelt sätt, tändningslås orört men kablarna bakom sitter i en svart hylsa som man kan dra ut, så drar man av den svarta hylsan o sätter ihop 2 av kablarna och kör startmotor så går den igång. sätet var framdraget nästan till max så jag knappt kom in.
jag fick tips om 2 brödrar, har varit där o försökt få ut nått men ingen har erkännt, i dagarna fick jag veta att det är lillebrorn, vi kallar honom "M" som är med och snor volkswagen bilar, polo, golf, jetta de gamla som sluta tillverkas 91.
förrigår fick jag veta att "M" alltid snor bilar med en som heter "D". varje vecka snor de bilar. bägge bor på dalhem där jag bor.
Min närmsta kompis såg "M" med några till precis där jag bor natten då bilen blev stulen.
det mest intressanta här är att "D" har en pappa som bor i mörarp, och kompisar som bor i påarp, bilar som blivit stulna i helsingborg hittas i påarp, och bilar som blivit stulna i påarp hittas i helsingborg närheten av dalhem och alla detta är vag bilarna jag beskrev.
en kille som känner dessa bra har berättat allt för jag känner hans pappa, och han är villig att vittna. han har varit på en fest då "D" och "M" har kommit i en golf för att köra han hem som va stulen, då satt "D" väldigt långt fram o körde bilen. därav mitt säte va så långt fram?
han berätta att dom klipper inga sladdar dom tar bort hylsan och sätter ihop kabelskorna. handtaget tar dom av yttle locket på och skruvar av stjärnskruven o knäcker av inre fästet till handtaget. precis så de var på min bil.
dom snor bilar överallt runt dalhem, ringstorp, västra berga, fredriksdal, drottninghög m.m
min kollega på jobb hade en polo som de försökte sno, då såg hans granne detta o kasta saker från balkongen o skrek så de sprang därifrån, 2 yngre killar. skadorna på kollegans bil var precis likadana som på min polo.
kollegans kompis bor i mörarp och har fått 2 golfar stulna och hittade i påarp.. precis likadana skador som våra bilar.
3 dagar innan mil bil blir stulen så blir min kollegas grannes polo oxå stulen, dom har varit där förr o stulit hans och nu vet de att där står förmodligen en polo och den tar dom igen.. men nej den är inlöst så nu tar dom grannens polo, den hittas senare vid väla motorbana som ligger bakom dalhem sönderslagen, men med samma inbrottsskador som våra bilar..
detta är 4 killar och stortorsken är "D"
jag har hans nummer och har ringt men han vägra prata o la på luren nu har jag killar som ska fixa så jag får tag i honom för jag vet inte hur han ser ut. jag lär få tag i honom om inte ikväll så i veckan.
jag tänkte spela in honom på min mobil när jag får ut att han stulit min bil.. och försöka få han erkänna han stulit bilar i påarp o mörarp o ringstorp där min kollega bor..
jag vet 100% nu att de är dom.. har även en som vittnar, men jag måste få han o erkänna först, jag tänkte bara få han o erkänna o förklara för han att han ska ge mig en stereo för att han stulit min bil, typ så han tror att de är allt.. sen vill jag sätta dit honom så han straffas oxå men som sagt jag måste få ut erkännandet först..
men nu går inte detta göra utan att göra nått som visar att man menar allvar..
ska man köra ut honom i en skog o binda fast han o låtsas som man ska lämna han o få han o erkänna?
och tror ni detta kommer räcka få honom och hans vänner att åka dit?
detta är andra gången de snor min polo på 2 månader, det är en 5000 kronors bil, men de har inte med saken att göra för dessa måste stoppas för dom slutar inte och varje vecka får jag höra vag bilar blir stulna precis o samma områden hela tiden..
nu har dom snott fel killes bil men jag behöver ändå tips på vad man ska göra utan att själv få skit för de! och för att verkligen få fast dom!
jag fick tips om 2 brödrar, har varit där o försökt få ut nått men ingen har erkännt, i dagarna fick jag veta att det är lillebrorn, vi kallar honom "M" som är med och snor volkswagen bilar, polo, golf, jetta de gamla som sluta tillverkas 91.
förrigår fick jag veta att "M" alltid snor bilar med en som heter "D". varje vecka snor de bilar. bägge bor på dalhem där jag bor.
Min närmsta kompis såg "M" med några till precis där jag bor natten då bilen blev stulen.
det mest intressanta här är att "D" har en pappa som bor i mörarp, och kompisar som bor i påarp, bilar som blivit stulna i helsingborg hittas i påarp, och bilar som blivit stulna i påarp hittas i helsingborg närheten av dalhem och alla detta är vag bilarna jag beskrev.
en kille som känner dessa bra har berättat allt för jag känner hans pappa, och han är villig att vittna. han har varit på en fest då "D" och "M" har kommit i en golf för att köra han hem som va stulen, då satt "D" väldigt långt fram o körde bilen. därav mitt säte va så långt fram?
han berätta att dom klipper inga sladdar dom tar bort hylsan och sätter ihop kabelskorna. handtaget tar dom av yttle locket på och skruvar av stjärnskruven o knäcker av inre fästet till handtaget. precis så de var på min bil.
dom snor bilar överallt runt dalhem, ringstorp, västra berga, fredriksdal, drottninghög m.m
min kollega på jobb hade en polo som de försökte sno, då såg hans granne detta o kasta saker från balkongen o skrek så de sprang därifrån, 2 yngre killar. skadorna på kollegans bil var precis likadana som på min polo.
kollegans kompis bor i mörarp och har fått 2 golfar stulna och hittade i påarp.. precis likadana skador som våra bilar.
3 dagar innan mil bil blir stulen så blir min kollegas grannes polo oxå stulen, dom har varit där förr o stulit hans och nu vet de att där står förmodligen en polo och den tar dom igen.. men nej den är inlöst så nu tar dom grannens polo, den hittas senare vid väla motorbana som ligger bakom dalhem sönderslagen, men med samma inbrottsskador som våra bilar..
detta är 4 killar och stortorsken är "D"
jag har hans nummer och har ringt men han vägra prata o la på luren nu har jag killar som ska fixa så jag får tag i honom för jag vet inte hur han ser ut. jag lär få tag i honom om inte ikväll så i veckan.
jag tänkte spela in honom på min mobil när jag får ut att han stulit min bil.. och försöka få han erkänna han stulit bilar i påarp o mörarp o ringstorp där min kollega bor..
jag vet 100% nu att de är dom.. har även en som vittnar, men jag måste få han o erkänna först, jag tänkte bara få han o erkänna o förklara för han att han ska ge mig en stereo för att han stulit min bil, typ så han tror att de är allt.. sen vill jag sätta dit honom så han straffas oxå men som sagt jag måste få ut erkännandet först..
men nu går inte detta göra utan att göra nått som visar att man menar allvar..
ska man köra ut honom i en skog o binda fast han o låtsas som man ska lämna han o få han o erkänna?
och tror ni detta kommer räcka få honom och hans vänner att åka dit?
detta är andra gången de snor min polo på 2 månader, det är en 5000 kronors bil, men de har inte med saken att göra för dessa måste stoppas för dom slutar inte och varje vecka får jag höra vag bilar blir stulna precis o samma områden hela tiden..
nu har dom snott fel killes bil men jag behöver ändå tips på vad man ska göra utan att själv få skit för de! och för att verkligen få fast dom!
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
- wahlsten
- Bil: FK2
- Namn: Kalle Wahlsten
det kommer va sjukt svårt att sätta dit dom, polisen måste nästan ta dom på bar gärning om det ska hända nått.
och du, kör inte ut nån i skogen. då är det du som är boven.
man blir så jävla förbannad på allt sånt här!
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Binder du kör ut någon i skogen och binder fast denne så är det frihetsberövande och det är ett väldigt allvarligt brott som ses som klart grövre än bilstöld.
Men lycka till.
Men lycka till.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
e på mitt förra jobb sa att han hade tröttnat på tjuvarna så han köpte den största tutan han kunde hitta å måntera den bakom nackstödet på stolen,som han kopplade till en brytare för ninner bel fast med en fördröjning på 10 sek så dom hann komma in i bilen.sen när han vakna mitt inatten av en tuta så sprang han ut å då låg tjuven å skrek av smärtor;) sen satte han sig på han till snuten kom :thumbup: kanske inte hjälper dig dir me ditt prob men d kan ju hjälpa nån iallafall :worthy:
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
som sagt inte ta ut någon i skogen, men gör så här istället rigga en fälla!wahlsten skrev:det kommer va sjukt svårt att sätta dit dom, polisen måste nästan ta dom på bar gärning om det ska hända nått.
Du vet vilket område dom "arbetar" i och deras favrit bilar var beräda med filmkamror och filma dom när dom gör det samtidigt som ni ringer snuten och hafar dom på bar gärning och en film på retägången får dom garanterat dom fälda :thumbup: lycka till
Kristoffer Larsson
S2000 -07
S2000 -07
chefen på jobbet hans tjej är snut så jag berätta precis allt jag visste så nu ska hon kolla upp dom på tisdag, och hon sa att de va ok om jag försökte få ut nått erkännande men inte att jag skulle hota dom eller göra nått.
de där me skogen får jag nog skita i.. de va visst ganska allvarliga saker.
men de där med gillra fällor funkar inte riktgt då jag varit där o besökt en av dom o han vet vad som gäller så han kommer berätta detta för "D" och dom kommer ligga lågt ett tag det är jag hundra på.
men de där med tutan har jag funderat på, problemet är att jag bor 40 meter ifrån parkeringen och innan jag hunnit ta på mig och gått ut så hinner de smita. kameror o fäller.. ja jag vet inte hur de ska gå till då måste man först köpa en annan golf typ o vänta tills dom snor den.. för polon lär dom itne sno igen.
så jag får försöka få ett erkännande
de där me skogen får jag nog skita i.. de va visst ganska allvarliga saker.
men de där med gillra fällor funkar inte riktgt då jag varit där o besökt en av dom o han vet vad som gäller så han kommer berätta detta för "D" och dom kommer ligga lågt ett tag det är jag hundra på.
men de där med tutan har jag funderat på, problemet är att jag bor 40 meter ifrån parkeringen och innan jag hunnit ta på mig och gått ut så hinner de smita. kameror o fäller.. ja jag vet inte hur de ska gå till då måste man först köpa en annan golf typ o vänta tills dom snor den.. för polon lär dom itne sno igen.
så jag får försöka få ett erkännande
luva sen ligg i bakhåll.. ta med en sån häftapparat som går in säg 1-2cm. Få ner dom på marken ala MMA och nita dom sen peppra stift överallt på kroppen, ben, armar och rygg.
sen kan dom jävlarna sitta och plocka stift på varann med tång.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
snacka me din kompis som skulle vittna fall han kan fixa en inspelning?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Malakai skrev:luva sen ligg i bakhåll.. ta med en sån häftapparat som går in säg 1-2cm. Få ner dom på marken ala MMA och nita dom sen peppra stift överallt på kroppen, ben, armar och rygg.
malakai jag röstar på han.....
du äger mannet:P hahaha
fattar inte jag menar vet du 100% att dte är dem.. varför blanda in snuten fixa själv..
ge dem en läxa dem lär ju aldirg mer röra din bil igen i alla fall..
mvh yll
Yll Ramadani
jag ska nog inte säga vad jag redan har gjort men de räcker inte. dom lär inte röra bilar på min parkering men de har inte med saken o göra, man ska inte behöva vara orolig att bilen försvinner äns.
klart jag kan slå ihjäl dom de inga problem de är skönt speciellt när man vet vad dom gjort.. men tyvärr så lönar de sig inte då jag kan få betydligt mer skit!
klart jag kan slå ihjäl dom de inga problem de är skönt speciellt när man vet vad dom gjort.. men tyvärr så lönar de sig inte då jag kan få betydligt mer skit!
shit eko, värsta utredningen , hehe...
men jag vet, sånt är retligt, därför jag alltid har krycka i mina skitbruksbilar...klipp av fingrarna på dom, då blir det svårt att tjuvkoppla, om du är helt säker på att det är dom.
måste fråga om vem när vi ses, kan va bra o veta juh =)
men jag vet, sånt är retligt, därför jag alltid har krycka i mina skitbruksbilar...klipp av fingrarna på dom, då blir det svårt att tjuvkoppla, om du är helt säker på att det är dom.
måste fråga om vem när vi ses, kan va bra o veta juh =)
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
GamoorZ
- Bil: Civic Ep3 -05
- Namn: Hampus Sampson
Försök låna någons POLO om du känner någon. Ställ den vid något område de skulle kunna slå till igen. Parkera bilen sen sätter du dig i en annan bil o väntar tills dem kommer och då börjar du filma in hela inbrottet. Efter det snott den följer du efter och ser vart dem åker samtidigt som du ringer polisen.
Mitt tips, tror det funkar gäller bara att du har tålamod.
hampe
Mitt tips, tror det funkar gäller bara att du har tålamod.
hampe
Hampus Sampson
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Var snäll och fixa ditt namn i signatur och profil eftersom det är en regel vi har.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
för du måste ha en elvis brevé för o kunna lista ut deeko skrev:SANT!bra elvis! varför tänkte jag inte på de
Elvis
pb: Det är ju precis så som du säger, och det stör mig nått fruktansvärt! jag vill göra nått sånt men samtidigt har jag rent register så jag tänker är det värt o åka dit för att få dit nån annan? det går ju inte utan våld jävla småglinen fattar inte bättre. Ja brottslingar har de för jävla bra! i turkiet är systemet betydligt bättre där får man ta till lite våld bara man sätter dit jävlarna men klart även inom en viss begänsning
gamoorz: har tänkt på de oxå! det är egentligen det bästa! men jag hade inte kunnat låta dom köra iväg så fort dom gått in så ger man dom lite tid så de hinner göra de mesta och bara springer fram o plockar dom o ringer snuten sen är allt klart. och som du sa så kommer skadorna ersättas.
elvis: jag ska fråga om han vill göra de, hoppas han ställer upp! men de känns ändå inte som det räcker med inspelning man ska helst ta dom på bar gärning!
gamoorz: har tänkt på de oxå! det är egentligen det bästa! men jag hade inte kunnat låta dom köra iväg så fort dom gått in så ger man dom lite tid så de hinner göra de mesta och bara springer fram o plockar dom o ringer snuten sen är allt klart. och som du sa så kommer skadorna ersättas.
elvis: jag ska fråga om han vill göra de, hoppas han ställer upp! men de känns ändå inte som det räcker med inspelning man ska helst ta dom på bar gärning!
- .:Gurra:.
- Bil: Vti HB -92
- Namn: Gustav Karlsson
<a href="http://www.kjell.com/content/templates/ ... 0,68900000" target="_blank">http://www.kjell.com/content/templates/ ... 8900000</a>
Tror denna skulle kunna göra susen fast lite tråkigt att lägga ut en tusen lapp på o sätta dit dom.
Tror denna skulle kunna göra susen fast lite tråkigt att lägga ut en tusen lapp på o sätta dit dom.
fan e rätt trött på tjuvarna här vid mig oxo, dock har det vart lungt nu me min pisse bmw iallafall dom kanske tror den är svår o sno typ=)
fick ju 2 gsi16v snodda, men inga probs, fick tebax båda två me mindre stöldskador.
sen snodde några idioter min omega 3000 24v o drifta i sönder den in i en stolpe o sen i en bil.
det va riktigt onödigt.
jag fundera ett tag på o lägga en liten matsäck o en yllekofta samt typ 50kr i förarstolen o en liten lapp, snälla thuven ta gärna o låna min bil men snälla tjuyven ställ bara tebax möget där den stod sist så jag kan komma till jobbet imorrn...
för det känns som det har vart riktiga lodisar som snott mina bilar iallafall, snodde fan mina simpriser från när jag va 10 år typ känns lönt... men sitter vell ngn uteliggare på knutpunkten o pimplar renat i mina pokaler
sen värsta va när jag hoppa in i min audi en dag, kändes som ngt va fel, va fan stolen va helt baklutad(ngn som runkat kanske) ,hmmmm, låg aska från cigg eller holk lite överallt, jag har fan inte rökt ngt piss i min bil tänkte jag, sen skulle jag ta min tröja i baksätet, VA FAN!!!!!! ziggenaren har snott min tröja, riktigt fattigt! och isokontakterna vart snodda oxo, sånna e ju så jävla dyra på biltema så det förstår jag att man stjäler....
så vet inte riktigt va jag ska göra, har funderat på o säga upp lägenheten o ev bo i ngn av bilarna, kanske kan göra om audin till husbil, massa besökare på natten o sånt ju.
jaja det känns som va man än gör blir det bara värre för en själv om man ens engagerar sig i o sätta dit folken.
fick ju 2 gsi16v snodda, men inga probs, fick tebax båda två me mindre stöldskador.
sen snodde några idioter min omega 3000 24v o drifta i sönder den in i en stolpe o sen i en bil.
det va riktigt onödigt.
jag fundera ett tag på o lägga en liten matsäck o en yllekofta samt typ 50kr i förarstolen o en liten lapp, snälla thuven ta gärna o låna min bil men snälla tjuyven ställ bara tebax möget där den stod sist så jag kan komma till jobbet imorrn...
för det känns som det har vart riktiga lodisar som snott mina bilar iallafall, snodde fan mina simpriser från när jag va 10 år typ känns lönt... men sitter vell ngn uteliggare på knutpunkten o pimplar renat i mina pokaler
sen värsta va när jag hoppa in i min audi en dag, kändes som ngt va fel, va fan stolen va helt baklutad(ngn som runkat kanske) ,hmmmm, låg aska från cigg eller holk lite överallt, jag har fan inte rökt ngt piss i min bil tänkte jag, sen skulle jag ta min tröja i baksätet, VA FAN!!!!!! ziggenaren har snott min tröja, riktigt fattigt! och isokontakterna vart snodda oxo, sånna e ju så jävla dyra på biltema så det förstår jag att man stjäler....
så vet inte riktigt va jag ska göra, har funderat på o säga upp lägenheten o ev bo i ngn av bilarna, kanske kan göra om audin till husbil, massa besökare på natten o sånt ju.
jaja det känns som va man än gör blir det bara värre för en själv om man ens engagerar sig i o sätta dit folken.
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Lätt att MG själv körde en hövding och fick paranoia och slet ut spindeln(isokontakterna) ur radiofacket och ströp djuret i baksätet(tröjan). Lägg av med holken så kommer du sluta hitta konstiga saker i bilen dagen efter.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
- wahlsten
- Bil: FK2
- Namn: Kalle Wahlsten
M-G skrev:sen värsta va när jag hoppa in i min audi en dag, kändes som ngt va fel, va fan stolen va helt baklutad(ngn som runkat kanske) ,hmmmm, låg aska från cigg eller holk lite överallt, jag har fan inte rökt ngt piss i min bil tänkte jag, sen skulle jag ta min tröja i baksätet, VA FAN!!!!!! ziggenaren har snott min tröja, riktigt fattigt! och isokontakterna vart snodda oxo, sånna e ju så jävla dyra på biltema så det förstår jag att man stjäler....
:biglaugh2:
kallewahlsten@hotmail.com
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Honda Civic Type R -15
Tidigare Bilar:
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
hehe ne denna gången va det inte jag som rökt ngt.
det e ju bara riktiga chimare som håller på o rökar i sina bilar, men då är det kanske eliten av chimarna som rökar i andras bilar...hmm svår nöt o knäcka
men först trodde jag själv att jag söpit bort tröjan iallafall, men isokontaker vettifan, dom kan man inte ens göra ngt med hur varm man än är ju.
:wacko:
det e ju bara riktiga chimare som håller på o rökar i sina bilar, men då är det kanske eliten av chimarna som rökar i andras bilar...hmm svår nöt o knäcka
men först trodde jag själv att jag söpit bort tröjan iallafall, men isokontaker vettifan, dom kan man inte ens göra ngt med hur varm man än är ju.
:wacko:
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
haha vafan ska alla trådar handla om röka brass när de gäller dig micke
de går ju inte ha en seriös tråd utan att du skriver någon o man börjar garva åt dina inlägg och svaren som kommer efter
jag tror på martins inlägg
jag tror på martins inlägg
sry eko ska inte sabba din tråd mer...
har fått tag i förbrytaren nu... så sitter han ngn gång i din bil o chillar me isokontakterna hämta bollträet eko!
<a href="http://imageshack.us" target="_blank">
</a>
har fått tag i förbrytaren nu... så sitter han ngn gång i din bil o chillar me isokontakterna hämta bollträet eko!
<a href="http://imageshack.us" target="_blank">
</a>Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
-
mrk
- Bil: skyline
- Namn: Kristian Ahlqvist
ska du sätta upp kameror så måste det även vara skyltat att det är videoövervakning..
men jag hade tagit några öl med polare och åkt runt lite på typ fredag lördag nätter och kollat efter ungarna sedan hoppat ut och bankat skiten ur dom..
då har dom ingen aning om vem du är och så känner du dig nöjd
men jag hade tagit några öl med polare och åkt runt lite på typ fredag lördag nätter och kollat efter ungarna sedan hoppat ut och bankat skiten ur dom..
då har dom ingen aning om vem du är och så känner du dig nöjd
kristian ahlqvist