Fri från hondaträsket
Jo det är ju det!.. svinigt dyra och har inte gjort ett speciellt bra jobb heller!
du kommer kanske ihåg att jag fick min bakskärm uppskrapad när jag lämnat in bilen på service?
dom hade inte ens tänkt ge mig någon lånebil när jag lämnade in bilen för lack.
sen får man ju hoppas att bilen håller ihop också, har för dåliga erfarenheter med soppapumpar, vattepumpar, div vakumslangar osv
fast du kanske inte behåller bilen så länge hehe
Skodan är den första bilen jag äger som är lite i närheten av mina tidigare Hondor i driftsäkerhet
fast så rolig är den ju inte :whistling:
hoppas ATR:en går ner lite i pris snart, en sån skulle jag faktiskt kunna tänka mig
du kommer kanske ihåg att jag fick min bakskärm uppskrapad när jag lämnat in bilen på service?
dom hade inte ens tänkt ge mig någon lånebil när jag lämnade in bilen för lack.
sen får man ju hoppas att bilen håller ihop också, har för dåliga erfarenheter med soppapumpar, vattepumpar, div vakumslangar osv
fast du kanske inte behåller bilen så länge hehe
Skodan är den första bilen jag äger som är lite i närheten av mina tidigare Hondor i driftsäkerhet
fast så rolig är den ju inte :whistling:
hoppas ATR:en går ner lite i pris snart, en sån skulle jag faktiskt kunna tänka mig
Jag har tagit väl hand om din gamla kärra i över tre ár nu, men det börjar bli säljdags
sugen att köpa tillbaka haha! kan slänga upp senaste bilden pá bilen 
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->