Hittade lite om den nya Civic Type-Ren och blir lite :blink: när den gått från att varit en snygg kupébil till en sedan? Först EK9 sedan EP3 sen det fula rymdskeppet FN2 och sen denna? Undra om det är samma handikappade designer som till FN2:an
Och jag tycker att EVO 10 tappat allt utseende som den tidigare hade. Inga svulstiga skärmar, grymt ful front och klent bakparti. FD2 ser betydligt sportigare ut, och är nog marginellt långsammare runt Tsukuba än Evo 10.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
M Scotte skrev:Och jag tycker att EVO 10 tappat allt utseende som den tidigare hade. Inga svulstiga skärmar, grymt ful front och klent bakparti. FD2 ser betydligt sportigare ut, och är nog marginellt långsammare runt Tsukuba än Evo 10.
Det första påståendet kan jag absolut skriva under på, ser mer eller mindre ut som en stylad S40. Dessutom har den ju komfort! :blink2:
Finns det mer information att hämta om hur FD2:an presterar?
Arson skrev:<!--quoteo(post=550809:date=3 Jun 2009, 14:30:58:name=M Scotte)--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 3 Jun 2009, 14:30:58) <a href="index.php?act=findpost&pid=550809"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Och jag tycker att EVO 10 tappat allt utseende som den tidigare hade. Inga svulstiga skärmar, grymt ful front och klent bakparti. FD2 ser betydligt sportigare ut, och är nog marginellt långsammare runt Tsukuba än Evo 10.
Det första påståendet kan jag absolut skriva under på, ser mer eller mindre ut som en stylad S40. Dessutom har den ju komfort! :blink2:
Finns det mer information att hämta om hur FD2:an presterar?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Här finns några tider för FD2 samt Mugen RR