Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Catback avgassystem till honda del sol
Hej , håller på att leta efter catback system till del solen men hittar inga bra svenska sidor, hade varit schysst med lite hjälp
eller om någon har något nytt hemma liggandes . ska fixa till hondan lite nu på vinter så man kan kalla det ett litet vinterprojekt he he .. tacksam för svar 
honda
Hej!
Jag skaffade mig ett ferrita till min del sol och vart väldigt nöjd! Så att ta kontakt med dom och få ett handgjort system är verkligen att rekommendera! kostade mig 6,5k och det är väl ungefär vad dom andra systemen ligger i?
Jag skaffade mig ett ferrita till min del sol och vart väldigt nöjd! Så att ta kontakt med dom och få ett handgjort system är verkligen att rekommendera! kostade mig 6,5k och det är väl ungefär vad dom andra systemen ligger i?
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Jag kan varmt rekommendera tanabe hyper medallion,om du skulle hitta ett eller importera.
Väldigt bra ljud i det tyst i normal körning men ryter till när man står på gasen.
Hade ett innan jag turbokonverterade såldes till scotte som sålde det till martinP, med lite tur så finns det systemet kvar inom klubben.
Väldigt bra ljud i det tyst i normal körning men ryter till när man står på gasen.
Hade ett innan jag turbokonverterade såldes till scotte som sålde det till martinP, med lite tur så finns det systemet kvar inom klubben.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Jag köpte det löjligt billigt av dig, krollan och Martin köpte det för samma summa, ångrar mig djupt att jag sålde det, då jag hade kunnat bygga om det till min civic.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
-
krollan
Där finns många.
Men först och främst kolla med welen här på forumet om han inte kan plocka hem något roligt till dig..
Annars finns där importparts.com som är bra att ha och göra med,akr-performance som många här har beställt av.
Gå även in och kolla på teamdelsol.com och deras forum för tips på ställen att beställa från eller delsoluk.com för tips på ställen i storbrittanien.
Men först och främst kolla med welen här på forumet om han inte kan plocka hem något roligt till dig..
Annars finns där importparts.com som är bra att ha och göra med,akr-performance som många här har beställt av.
Gå även in och kolla på teamdelsol.com och deras forum för tips på ställen att beställa från eller delsoluk.com för tips på ställen i storbrittanien.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
medlemnr. 557
okej ska göra de, för dom sidorna ja har kollat på måste man ha paypal account .. sen så kostar det väl en extra summa för att det ska gå igenom tullen eller?krollan skrev:Där finns många.
honda
-
krollan
Beställer du från utom eu så är det tullkostnad vet inte vad det ligger på men inte högre än 20% av varans värde samt frak och försäkringsavgift sedan 25% moms på det,medans beställer du från inom eu ingen tull och du betalar momsen i vilket land som beställer från.
Men hör först och främst med welen vad han kan fixa. Han har bra priser inget krångel oftast snabba leveranser och skulle det vara något problem så löser han det.
Men hör först och främst med welen vad han kan fixa. Han har bra priser inget krångel oftast snabba leveranser och skulle det vara något problem så löser han det.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
medlemnr. 557
har hört av mig till hankrollan skrev:Beställer du från utom eu så är det tullkostnad vet inte vad det ligger på men inte högre än 20% av varans värde samt frak och försäkringsavgift sedan 25% moms på det,medans beställer du från inom eu ingen tull och du betalar momsen i vilket land som beställer från.
honda