EK3 Honda Civic -97
-
andersson80
Tänkte snart sälja civicen för att amortera bort lånet lite och skaffa en billigare kärra, förmodligen CRX.
Vad tycker ni man ska satsa på för pris? ska bara byta batteri och göra en ordentligt städ & tvätt innan jag dunkar ut den på blocket.
Ek3 Honda Civic -97
Beteckning EK3
Årsmodell: 1997
Effekt: 114 HK
Växellåda: 5 vxl manuell
Mätarställning: 7500 mil (ca, måste kolla det [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Kaross: hatchback
lack: metallic grön
Fälgar: 17" alu.
Stereo: Cd stereo
endast sommardäck
Övrigt:
# Stripad med "tribaler" längs båda sidor i grått
# Ögonlock på framlyktor
# Lexus baklyktor
# 2,5" Simmons (tror jag) sportavgassystem från förra sommaren (brummar härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
# Kolfiber huv med gälar och nät
# Front-spoiler i (glas & kolfiber)
# Sänkt
# OMP sportratt (gokart-liten)
# El-speglar
# Fjärrstyrt Central lås
# Larm
# nytt batteri (snart nog)
# baslåda & slutsteg (beroende på pris) inga märkvärdiga saker, ca 2000 kr
# Olja och filter bytt var 500'e mil
Har haft sabotage i form av att fronten blivit misshandlad och slitits loss från fästen, vilket har medfört mindre lackskada på ena framskärmen (1-1.5cm?) tillstymmelse till rost där och lite ytligt i lacken runt det, lätt att åtgärda av den händige antar jag, och skador på fronten.
I övrigt mycket fint skick, och går som en klocka!!
Originaldelar såsom bakljus, front, motorhuv finnes!
Obs, känner bara av läget än så länge, planerar att börja annonsera den inom 2 veckor.
Vad tycker ni man ska satsa på för pris? ska bara byta batteri och göra en ordentligt städ & tvätt innan jag dunkar ut den på blocket.
Ek3 Honda Civic -97
Beteckning EK3
Årsmodell: 1997
Effekt: 114 HK
Växellåda: 5 vxl manuell
Mätarställning: 7500 mil (ca, måste kolla det [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Kaross: hatchback
lack: metallic grön
Fälgar: 17" alu.
Stereo: Cd stereo
endast sommardäck
Övrigt:
# Stripad med "tribaler" längs båda sidor i grått
# Ögonlock på framlyktor
# Lexus baklyktor
# 2,5" Simmons (tror jag) sportavgassystem från förra sommaren (brummar härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
# Kolfiber huv med gälar och nät
# Front-spoiler i (glas & kolfiber)
# Sänkt
# OMP sportratt (gokart-liten)
# El-speglar
# Fjärrstyrt Central lås
# Larm
# nytt batteri (snart nog)
# baslåda & slutsteg (beroende på pris) inga märkvärdiga saker, ca 2000 kr
# Olja och filter bytt var 500'e mil
Har haft sabotage i form av att fronten blivit misshandlad och slitits loss från fästen, vilket har medfört mindre lackskada på ena framskärmen (1-1.5cm?) tillstymmelse till rost där och lite ytligt i lacken runt det, lätt att åtgärda av den händige antar jag, och skador på fronten.
I övrigt mycket fint skick, och går som en klocka!!
Originaldelar såsom bakljus, front, motorhuv finnes!
Obs, känner bara av läget än så länge, planerar att börja annonsera den inom 2 veckor.
Senast redigerad av andersson80 den 14 maj 2005, 19:48, redigerad totalt 1 gånger.
mattias andersson
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Med tanke på att den där har varit turbokonverterad tidigare i sitt liv så skulle iaf inte jag betala lika mkt för den som en likvärdig...
Så vida det inte finns papper elr dyligt på att motorn är genomgången sen turbon plockades av...
Men det kanske bara är jag!?
Så vida det inte finns papper elr dyligt på att motorn är genomgången sen turbon plockades av...
Men det kanske bara är jag!?
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Jag skulle satt ut den för 50 lappar. kanske 55. där nånstans borde den bli lättsåld
<span style='font-family:Verdana'><span style='color:blue'>fredrik dalianis www.gatbilar.se/fredson
Prelude 2.2 vtec Fine art edition -93
Audi S6 4.2----vinterbil
gammla bilar:
prelude 2.2 vtec -93 ---SÅLD
VW Golf mk1 GTi----såld
sugen på Honda vtec! </span></span>
Prelude 2.2 vtec Fine art edition -93
Audi S6 4.2----vinterbil
gammla bilar:
prelude 2.2 vtec -93 ---SÅLD
VW Golf mk1 GTi----såld
sugen på Honda vtec! </span></span>