Argh
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
1. borgenärer bestämmer sig för att räntorna skall stiga och att jag inte har råd att ta lån [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /blink.gif[/img] (undrar hur nån som jobbar på posten o har bra mycke sämre lön än jag har råd med en skyline då)
2. Det betyder ingen Legend för min del på ett tag. SUUUUUUUUUUUUG
3. Jag bestämmer mej för att fixa upp accorden lite under tiden då.. men när jag körde hem från simningen idag märkte jag att det klonka o spela fan från växellådan, börja ganska plötsligt o blev snabbt värre o värre. sen börjar hjulen hugga till lite då o då o allt blir allmänt ryckligt... vet inte vad det är än men blri det dyrt vettefan om det är värt att laga bilhelvetet... den är för billig för det. spark i arslet sku den ha.
suuuger att va billös. suuug SUUUUUUUUG jag som försöker spara till en nyare bil. alla pengar går istället till skiiiiiit. händer fan nåt så fort jag börjar spara... slösar jag o spelar fan så händer inget... murphys lag...
perkla perkla
ajo..
4. Fick försäkringen idag... på en bil jag sålde i februari... jävla röra... o inte kan man säga att bilen är såld till nån å belägga den med körförbud heller. FAN VA SURT! hoppas jag får tag på de som köpte den... får annars vackert betala skatt o försäkring tills jag e död om inte bilen dyker upp.
2. Det betyder ingen Legend för min del på ett tag. SUUUUUUUUUUUUG
3. Jag bestämmer mej för att fixa upp accorden lite under tiden då.. men när jag körde hem från simningen idag märkte jag att det klonka o spela fan från växellådan, börja ganska plötsligt o blev snabbt värre o värre. sen börjar hjulen hugga till lite då o då o allt blir allmänt ryckligt... vet inte vad det är än men blri det dyrt vettefan om det är värt att laga bilhelvetet... den är för billig för det. spark i arslet sku den ha.
suuuger att va billös. suuug SUUUUUUUUG jag som försöker spara till en nyare bil. alla pengar går istället till skiiiiiit. händer fan nåt så fort jag börjar spara... slösar jag o spelar fan så händer inget... murphys lag...
perkla perkla
ajo..
4. Fick försäkringen idag... på en bil jag sålde i februari... jävla röra... o inte kan man säga att bilen är såld till nån å belägga den med körförbud heller. FAN VA SURT! hoppas jag får tag på de som köpte den... får annars vackert betala skatt o försäkring tills jag e död om inte bilen dyker upp.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
varför flyttar du inte ifrån den där jävla ön istället, flytta till fastlandet o skaffa ett jobb sen kan du ju köpa en ferrari för dom pengarna man får ge för en pundarbil på åland=)
säkert dåligt med brudar där oxå, hehe
säkert dåligt med brudar där oxå, hehe
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Att det börjar hugga i lådan kan betyda att ett lager har gett upp. Fick det problemet på min Alfa 164 3.0, och det var det ingående lagret som tyckte det var läge att släppa loss några små stålkulor [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
Slutade med totalras, blev t.o.m. ett hål i väggen på lådan från kulorna [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
Kan ju hoppas att det inte är samma problem du har, men kör inte en meter innan du har kollat upp det. För min del blev det en begagnad låda från skroten + ny koppling när allt ändå var nerplockat.
Slutade med totalras, blev t.o.m. ett hål i väggen på lådan från kulorna [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
Kan ju hoppas att det inte är samma problem du har, men kör inte en meter innan du har kollat upp det. För min del blev det en begagnad låda från skroten + ny koppling när allt ändå var nerplockat.
Bert-Ola Johansson
Honda Prelude 2.2 VTEC Fine Art Edition -93
Jaguar XKR Coupé -98
Honda Prelude 2.2 VTEC Fine Art Edition -93
Jaguar XKR Coupé -98
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
M-G: Jamen jag har ju ett jobb som jag får fett betalt på [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Brudar? vem fan har tid för sånt? hehe, har just kastat ut förra bruden, va ska man med sånt jål till. (<--- största misstaget man kan göra, nu kommer jag säkert få äta upp det o bli kär eller nåt)
BeO: Låter otrevligt... har förstått att växellådorna på den generationen accord är rätt klena o gick sönder mycket. men det hade jag för mej att gällde trippeldrevsaxeln som var för svag.
Brudar? vem fan har tid för sånt? hehe, har just kastat ut förra bruden, va ska man med sånt jål till. (<--- största misstaget man kan göra, nu kommer jag säkert få äta upp det o bli kär eller nåt)
BeO: Låter otrevligt... har förstått att växellådorna på den generationen accord är rätt klena o gick sönder mycket. men det hade jag för mej att gällde trippeldrevsaxeln som var för svag.
------------------------
------------------------
------------------------