Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Såg ni Brippo i nya Street Extreme ?
-
KristianAE86
Han e med på bild i reportaget om SDS -
Swedish Drift Series.
Swedish Drift Series.
Kristian Hesselmark - www.khracing.se
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]2007[/b] <span style='color:blue'>TOYO</span> <span style='color:green'>Drift</span> <span style='color:orange'>Team</span> Sweden </span>
<span style='color:gray'>OCLBRORSSONS</span>, [b]PB[/b]-<span style='color:red'>Z</span>, <span style='color:orange'>JLERACING</span>, <span style='color:blue'>STREET PERFORMANCE</span>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]2007[/b] <span style='color:blue'>TOYO</span> <span style='color:green'>Drift</span> <span style='color:orange'>Team</span> Sweden </span>
<span style='color:gray'>OCLBRORSSONS</span>, [b]PB[/b]-<span style='color:red'>Z</span>, <span style='color:orange'>JLERACING</span>, <span style='color:blue'>STREET PERFORMANCE</span>
Tror inte tidningen är så dyr.
[b]Edvin "Eddy" Eminovic [/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]Civic VT '90[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-bakos+3 Sep 2005, 14:01:47--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos @ 3 Sep 2005, 14:01:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->nån som kan scanna. vilken bil kör han
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=183696"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
min gammla röda 180zx .....tor dock han surra nått att dom tagit bild på Flippe och skrivigt den andra killens som oxå körde 180s namn ????
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=183696"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
min gammla röda 180zx .....tor dock han surra nått att dom tagit bild på Flippe och skrivigt den andra killens som oxå körde 180s namn ????
Thomas "Thompa" Petterson
nissan 300zx / honda "ZRX"
nissan 300zx / honda "ZRX"
Försöker intala mig själv att dommarn sov. Och ang tidningen så verkade inte mycke stämma. men fan så kul.
Blir till att göra bort sig lite till i helgen.
Philippe Chorin / Prelude Gen4 / STHLM/BE<span style='color:red'>LIE</span>VER
The RWD Project.
No one can be both smart and wreckless.
The RWD Project.
No one can be both smart and wreckless.
-
KristianAE86
<!--QuoteBegin-brippo+7 Sep 2005, 18:57:53--><div class='quotetop'>QUOTE(brippo @ 7 Sep 2005, 18:57:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Försöker intala mig själv att dommarn sov. Och ang tidningen så verkade inte mycke stämma. men fan så kul.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185473"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skitbra at du kommer igen - Jag missade ju förra deltävlingen,.
Jag skall bearbeta tävlingsledningen litegrann för att få tillstånd
att bjuda p lite åkturer
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185473"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Skitbra at du kommer igen - Jag missade ju förra deltävlingen,.
Jag skall bearbeta tävlingsledningen litegrann för att få tillstånd
att bjuda p lite åkturer
Kristian Hesselmark - www.khracing.se