Så här ligger det till
1.) Bara att hoppas att man kan komma in i sin Honda på
morgonen då det frusit och är minusgrader, handtagen
är ju så plastiga vilket är en nackdel på vintern anser jag
om man jämför med andra bilar som har robusta handtag
till exempel och det stör mig lite, även om man har medel
man kan ha på bildörrarna o.s.v så hjälper det inte alltid.
2.) Sen om man inte har kört med bilen på några dagar vill bilen
inte starta alltid, precis som om den inte tåler vintern ?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Fick ha starthjälp igår, han sa att ja man ska helst köra varje dag
med bilen, men alltså det kostar att köra också.. fast kul är det
ju...
Fler som har andra trevliga erfarenheter av att inte komma in i bilen
på morgonen ? Jo klart det hjälper om man har bilen i garage men
jag har inte tillgång till detta och det finns självklart motorvärmare
o.s.v men men vad ska man göra ... hehe
När man väl skrapat rutor o kommit in i bilen o vrider om nyckeln,
yes! härligt o köra iallafall tänker jag då =) [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Att komma in i en Honda
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Senast redigerad av Andreas79 den 1 december 2005, 08:44, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Inga problem jag haft sedan jag flyttade in till stan för 3 år sedan. Här får man knappt frost på rutan.
Är det batteriet som inte vill vara med Andreas eller är det att bilen inte vill starta.
Är det batteriet som inte vill vara med Andreas eller är det att bilen inte vill starta.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
maniac

- Bil: crx
- Namn: Peter Åstrand
- Has thanked: 2 times
brukar smörja in alla lister runt dörren med siliconfett och dörrlåsen med grafitolja
sen är det bra att ha ett avklippt(halverat) sugrör från mc donalds i plånboken att så man kan blåsa liv i dörrlåset om det mot förmodan fryser endå.ta in batteriet och ladda det över natten så ska du sedan inte ha några problem att starta den.
sen är det bra att ha ett avklippt(halverat) sugrör från mc donalds i plånboken att så man kan blåsa liv i dörrlåset om det mot förmodan fryser endå.ta in batteriet och ladda det över natten så ska du sedan inte ha några problem att starta den.
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
-
M Scotte
- Kontakt:
Tändaren i fickan funkar också till att värma nyckeln med.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
annars tycker jag Preluden var en utmärkt vinterbil, det största problemet jag hadde var när det snöat riktigt mkt så det var snö upp en bit över dörren! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
annars en störtskön bil att åka och rycka i handbromsen med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
annars en störtskön bil att åka och rycka i handbromsen med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Har kört Honda i 10år. Det är ju fan bara att ta i lite när det sitter fast.
Om inte bilen startar utan "batteri-starthjälp" så kan det ju vara batteriet som är dåligt. Det kanske är helt galet långsökt men du kanske bör testa.
Om inte bilen startar utan "batteri-starthjälp" så kan det ju vara batteriet som är dåligt. Det kanske är helt galet långsökt men du kanske bör testa.
<a href="http://www.welavracing.com" target="_blank">[Wëlav] R a c i n g</a>
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-M Scotte+1 Dec 2005, 08:49:21--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 1 Dec 2005, 08:49:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Inga problem jag haft sedan jag flyttade in till stan för 3 år sedan. Här får man knappt frost på rutan.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216410"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det är på grund av kylan - batteriet är helt kanon enligt när
jag kollade rätt så nyligen på Preem-mack då han mätte
antal volt på bilen...
Tycker den verkar lite väl känslig ibland.. så här på vintern,
men som sagt när man väl kommer igång så är det inga problem,
att den inte vill starta ja det kan stämma Martin...
Men det är bara om jag inte kört på flera dagar oftast...
men det har bara hänt några gånger under lite mer än tre
år jag haft bilen... är kanonnöjd i övrigt... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Hur många volt skall man ha minst för att ett batteri skall vara
helt okej ? kanske inte är så bra kvalitet på batteriet jag vet inte,
om det kan vara en sån grej..
För några veckor sedan glömde jag stänga av ljuset på bilen i typ
20-25 minuter- halvljuset... fick ha starthjälp på grund av det..
Men det var för jag hade bråttom o glömde det helt enkelt...
dock var det ju plusgrader just då..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216410"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det är på grund av kylan - batteriet är helt kanon enligt när
jag kollade rätt så nyligen på Preem-mack då han mätte
antal volt på bilen...
Tycker den verkar lite väl känslig ibland.. så här på vintern,
men som sagt när man väl kommer igång så är det inga problem,
att den inte vill starta ja det kan stämma Martin...
Men det är bara om jag inte kört på flera dagar oftast...
men det har bara hänt några gånger under lite mer än tre
år jag haft bilen... är kanonnöjd i övrigt... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Hur många volt skall man ha minst för att ett batteri skall vara
helt okej ? kanske inte är så bra kvalitet på batteriet jag vet inte,
om det kan vara en sån grej..
För några veckor sedan glömde jag stänga av ljuset på bilen i typ
20-25 minuter- halvljuset... fick ha starthjälp på grund av det..
Men det var för jag hade bråttom o glömde det helt enkelt...
dock var det ju plusgrader just då..
Senast redigerad av Andreas79 den 1 december 2005, 10:00, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-AndersL+1 Dec 2005, 09:47:16--><div class='quotetop'>QUOTE(AndersL @ 1 Dec 2005, 09:47:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har kört Honda i 10år. Det är ju fan bara att ta i lite när det sitter fast.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216421"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jo precis men på min gamla Civic LSI -92:a jag hade för längesen
så höll inte plasthandtaget på utsidan ordentligt då jag skulle
öppna, så att ta i lite fungerar tyvärr inte alltid utan man
kan slita sönder grejer på bilen också =(
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216421"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jo precis men på min gamla Civic LSI -92:a jag hade för längesen
så höll inte plasthandtaget på utsidan ordentligt då jag skulle
öppna, så att ta i lite fungerar tyvärr inte alltid utan man
kan slita sönder grejer på bilen också =(
www.FotografAndreas.se
-
M Scotte
- Kontakt:
Man kan inte mäta batteriet genom att mäta volten. Man mäter med en belastningsmätare. Om batteriet tar slut efter 25min med ljuset på är det tyvärr slut. Nytt kostar 700kr på micro.
Även ett batteri som är tokslut kan ge 14.4volt när man mäter. Men det är när man belastar det som det visar sig. Ditt batteri är slut Andreas.
Även ett batteri som är tokslut kan ge 14.4volt när man mäter. Men det är när man belastar det som det visar sig. Ditt batteri är slut Andreas.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Att den inte vill starta efter ha stått ett par dagar på vintern, borde ju bero på kasst batteri eller nått som tjuvdrar ström. Eller en kombination.
Tycker honda funkar helt okej som vinterbil, förutom att defrostern är rätt kass det tar tid att få bort imma från rutorna när man ska iväg. Och ofta får "titta genom ett litet hål genom botten av vindrutan och framföra bilen som en blind tant och köra på en lite får låg växel för att få upp värmen"-metoden användas när man ska iväg. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Tycker honda funkar helt okej som vinterbil, förutom att defrostern är rätt kass det tar tid att få bort imma från rutorna när man ska iväg. Och ofta får "titta genom ett litet hål genom botten av vindrutan och framföra bilen som en blind tant och köra på en lite får låg växel för att få upp värmen"-metoden användas när man ska iväg. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
-
Fresa
- Namn: Fredrik Arvidsson
- Kontakt:
Eller så kan man köpa ett från biltema för 400:-, de funkar faktiskt riktigt bra de med [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
-
M Scotte
- Kontakt:
Trodde inte biltema hade till Civic?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-M Scotte+1 Dec 2005, 10:12:16--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 1 Dec 2005, 10:12:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Man kan inte mäta batteriet genom att mäta volten. Man mäter med en belastningsmätare. Om batteriet tar slut efter 25min med ljuset på är det tyvärr slut. Nytt kostar 700kr på micro.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216425"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Aha okej... ja det stämmer nog det du säger... förmodligen
får jag byta det.. skall kolla upp det närmre... då kan de
på Preem inget om mätningar precis hehe.
Jo precis... så snabbt skall det ju inte ta slut precis..
Och det har hänt flera gånger med starthjälp av annan
bil med hjälp av kablar... så du har nog rätt Martin [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216425"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
bil med hjälp av kablar... så du har nog rätt Martin [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-M Scotte+1 Dec 2005, 10:12:16--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 1 Dec 2005, 10:12:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Man kan inte mäta batteriet genom att mäta volten. Man mäter med en belastningsmätare. Om batteriet tar slut efter 25min med ljuset på är det tyvärr slut. Nytt kostar 700kr på micro.
Något speciellt man skall tänka på vad gäller val av batteri ?
märke o.s.v ?
Hur länge skall ett batteri hålla egentligen ? sen har jag aldrig bytt
batteri på de över 3 åren jag ägt bilen så det e nog på tiden?
Något speciellt man skall tänka på vad gäller val av batteri ?
märke o.s.v ?
Hur länge skall ett batteri hålla egentligen ? sen har jag aldrig bytt
batteri på de över 3 åren jag ägt bilen så det e nog på tiden?
Senast redigerad av Andreas79 den 1 december 2005, 11:04, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
Här uppe i Norrbotten är det inga problem med att få igång Hondan... trots att det är -17,2 grader för tillfället.
Köp ett nytt batteri bara så ska du se att din Honda klarar av Skånes "hårda" vinterdagar också [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Däremot så håller jag med dig om att handtagen är sköra, lite väl plastiga... men när man vet om att dom är det så går det bra ändå
Köp ett nytt batteri bara så ska du se att din Honda klarar av Skånes "hårda" vinterdagar också [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Däremot så håller jag med dig om att handtagen är sköra, lite väl plastiga... men när man vet om att dom är det så går det bra ändå
Senast redigerad av Wikmaldo den 1 december 2005, 12:32, redigerad totalt 1 gånger.
Biltemas batteri e riktigt bra å billigggt åsså
har kört me sånt ett tag nu, funkar alldeles bra.
mvh
har kört me sånt ett tag nu, funkar alldeles bra.
mvh
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://crxcommunity.com/" target="_blank">http://crxcommunity.com/</a><!--sizec--></span><!--/sizec-->
-
Fresa
- Namn: Fredrik Arvidsson
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-M Scotte+1 Dec 2005, 10:54:02--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 1 Dec 2005, 10:54:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Trodde inte biltema hade till Civic?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216430"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jodå, det finns ett som passar perfekt i våra batterihållare, bara att mäta upp, kommer inte ihåg de exakta dimensionerna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216430"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jodå, det finns ett som passar perfekt i våra batterihållare, bara att mäta upp, kommer inte ihåg de exakta dimensionerna! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Senast redigerad av Fresa den 1 december 2005, 12:02, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]
[quote=Andreas79,1 Dec 2005, 08:44:20]
Även handtag på andra bilar är rätt så dåliga när det är kallt,snö och is.
Jag har då bytt trasiga handtag på 2 stycken Fordar.
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img] vill jag ha
Även handtag på andra bilar är rätt så dåliga när det är kallt,snö och is.
Jag har då bytt trasiga handtag på 2 stycken Fordar.
[img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img] vill jag ha
Peter Albertsson
CR-v
CR-v
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Ävafan, uppvuxen med min nuvarande honda som vi haft sen 1987, sitter dörren fast så sliter man lite tills det lossnar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] fast igår fick jag inte upp dörren höhö.. jag fick inte tag med fötterna så jag trilla omkull helatiden när jag stod o drog, då kröp man in genom trunken [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Starta har jag inte haft problem med över huvudtaget, vrider man på tändningen o låter soppapumpen gå igågn först bara så startar det på första försöket utan problem. även fast bilen stått ute i kylan några dagar.
Starta har jag inte haft problem med över huvudtaget, vrider man på tändningen o låter soppapumpen gå igågn först bara så startar det på första försöket utan problem. även fast bilen stått ute i kylan några dagar.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
<!--QuoteBegin-Andreas79+1 Dec 2005, 09:44:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 @ 1 Dec 2005, 09:44:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Så här ligger det till
man kan ha på bildörrarna o.s.v så hjälper det inte alltid.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
alla Hondor har inte plastiga handtag, min CRX-86:a tex.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Fast den har andra problem på vintern, tex är det inget vidare fäste, troligen för lätt i kombination med för mycket kraft i motorn....hehe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
man kan ha på bildörrarna o.s.v så hjälper det inte alltid.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
alla Hondor har inte plastiga handtag, min CRX-86:a tex.... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Fast den har andra problem på vintern, tex är det inget vidare fäste, troligen för lätt i kombination med för mycket kraft i motorn....hehe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
jo.. de e ju så att ratten o växelspaken är så jävla kalla [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img] därför ska jag köpa en mugen ratt och snap off nav av trixie [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] aldrig mer frysa om händerna på ratten iallafall.. den andra nackdelen e att d tar sååååå lång tid att bli varm [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Aleksandar Petrovic
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Quote "Bara att hoppas att man kan komma in i sin Honda på
morgonen då det frusit och är minusgrader"
Jag förstår att det kan vara svårt eftersom det är både trångt och kallt och att man är trött och mosig på morgonen, men jag förstår inte varför någon skulle vilja komma inne i sin Honda överhuvudtaget... Själv föredrar jag att syssla med sådant i min lägenhet [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Kunde inte låta bli att smascha på ett sådant upplägg.
Jag förstår att det kan vara svårt eftersom det är både trångt och kallt och att man är trött och mosig på morgonen, men jag förstår inte varför någon skulle vilja komma inne i sin Honda överhuvudtaget... Själv föredrar jag att syssla med sådant i min lägenhet [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Skruvmejsel i bakfickan löser det mesta...
näe skämt o sido på civicen har det inte varit några problem än så länge.
kanske kommer med åldern, nått med listernas skick att göra? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
näe skämt o sido på civicen har det inte varit några problem än så länge.
kanske kommer med åldern, nått med listernas skick att göra? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Senast redigerad av Martin_M den 1 december 2005, 16:19, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
sist jag skulle in i crx:en så var det bara bakluckan som gick att öppna..
på förardörren fick jag inte in nyckeln och passagerardörren va fastfrusen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
men ska ju inte köra på vintern ändå så vad spelar det för roll?
på förardörren fick jag inte in nyckeln och passagerardörren va fastfrusen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-Steffo+1 Dec 2005, 15:50:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo @ 1 Dec 2005, 15:50:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Quote "Bara att hoppas att man kan komma in i sin Honda på
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216528"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha den var bra den [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216528"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha den var bra den [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wohow.gif[/img]
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
Köper ett nytt batteri imorgon lika bra, det märks
att det är slut det andra batteriet jag har i nu dessutom!
Tack för tipsen!
Köper det lokalt här i närheten på en bilverkstad.
Blir ett Tudor bilbatteri med 3 års garanti. Det duger väl säkert ? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Tror att det jag har just nu är ett lågprisbatteri.
att det är slut det andra batteriet jag har i nu dessutom!
Tack för tipsen!
Köper det lokalt här i närheten på en bilverkstad.
Blir ett Tudor bilbatteri med 3 års garanti. Det duger väl säkert ? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Tror att det jag har just nu är ett lågprisbatteri.
www.FotografAndreas.se
Någon som vet om det finns nån relevant kvalitetsskillnad mellan dyra och billiga batterier?
En bekant är övertygad om att Hondas orginalbatterier håller högre klass då han kört med sin Civic -96 sedan den var ny, året runt med orginalbatteriet.
En bekant är övertygad om att Hondas orginalbatterier håller högre klass då han kört med sin Civic -96 sedan den var ny, året runt med orginalbatteriet.
070 58 60 137
Kalmar
CRV RD8 - 03
Civic EC8/EE9 Bastard -91
CRF 250R -14
Kalmar
CRV RD8 - 03
Civic EC8/EE9 Bastard -91
CRF 250R -14
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Bor ni på nordpolen eller? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
Jag har aldrig haft några problem på vintern, förutom fästet och en iskall växelspaksknopp [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img] Det sistnämnda löser man med hjälp av en handske eller två.
Jag har aldrig haft några problem på vintern, förutom fästet och en iskall växelspaksknopp [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img] Det sistnämnda löser man med hjälp av en handske eller två.
<!--QuoteBegin-Jay-c+1 Dec 2005, 17:28:37--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 1 Dec 2005, 17:28:37)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->sist jag skulle in i crx:en så var det bara bakluckan som gick att öppna..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216543"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Varför använda nyckeln? Funkar inte larmet?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216543"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Varför använda nyckeln? Funkar inte larmet?
Mattias Dahlstedt
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt
Skicka PM för mer info
Suzuki GSX-R 750 -98
Honda Civic ESI HB -92
Bashan ATV 200cc -07
Säljer stålomspunna bromsslangar av högsta kvalité
Prisexempel: 4 slangar till Civic, CRX mfl. 1000:- inkl frakt