Vad menar folk?

ENBART för motorrelaterade topics
Antonio
Kontakt:

I väldigt många bilannonser så skriver folk:
Finans kan ordnas.

Kan jag låna stålar direkt av köparen till 1% ränta eller vad?
Klart som fan att finans kan ordnas. Jag kan väl för f-n själv gå till banken.
Finans kan ornas, sedvanlig kreditprövning & kontantinsats. Jaha, vad är skillnaden mot att jag själv går till banken?
Antonio Pozzi
YASH
Kontakt:

Säljarknep, troligtvis har de nån som har en reggad bilfirma som hjälper med ordna finans via GE Capital eller nåt liknande. Dvs om du är en köpare med tumen mitt i handen...
Only M Matters
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Dessutom är det ju rätt svårt att få billån på banken med schyssta villkor om du int ehar någon säkerhet. Dvs för folk som bor hemma med medioker lön är det rätt svårt. Då kanske GE scandals lån ger luft under mångas vingar.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
moorflax

Å till vettlös ränta <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
/Mattias Hedlin

Civic -06
ART

Räntan är väl ganska human egentligen (en bil är ju inte den bästa säkerhet man kan hitta <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> )?

Hur det kommer sig att "finans kan ordnas" kan jag nog ge en ledtråd till -- de senaste gångerna jag bytt bil har det hetat "sälj den själv istället, vi kan hjälpa till med finansieringen när du hittat köpare". Min personliga åsikt är dock att jag har bättre timpeng och roligare när jag gör annat än säljer bilar, så... <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:red'>Rickard Thorman</span>
Skriv svar