Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Äntligen Hojkort!
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Allt annat en CRB600RR eller CBR1000RR e ju bajs <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
GRATTIS!
GRATTIS!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
TACK <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
jag får se, just nu känns det som att zr:en räcker och blir över hehe!... blir väl iaf att köra denna hela nästa sommar så kan man börja fundera på att byta sen!
men jag har lite större självbevarelsedrift!... skulle kunna tänka mig en Honda CBF
jag får se, just nu känns det som att zr:en räcker och blir över hehe!... blir väl iaf att köra denna hela nästa sommar så kan man börja fundera på att byta sen!
men jag har lite större självbevarelsedrift!... skulle kunna tänka mig en Honda CBF
Grattis! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Men nästa gång vill jag se en topic som heter "Äntligen har jag köpt en honda (bil) igen!"....
<!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Men nästa gång vill jag se en topic som heter "Äntligen har jag köpt en honda (bil) igen!"....
<!--emo&:D-->
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Grattis! ta det lungt nu för det finns många dårar ute på vägarna!
Vart hyffsat nära att krocka några gånger bara pga att folk inte kan köra bil.
Bara för att det är grönljus kan det fortfarande komma bilar!
Vart hyffsat nära att krocka några gånger bara pga att folk inte kan köra bil.
Bara för att det är grönljus kan det fortfarande komma bilar!
Johan Andersson
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
[b]suzuki gsx-r 750 -00 SÅLD[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
Åker hellre brett än fort!
LEKSAKER
[b]Honda CRF 450 -03[/b]
[b]suzuki gsx-r 750 -00 SÅLD[/b]
BIL
[b]Volvo v40 T4 -01[/b]
[b] Volvo 740 -90 [/b]
FD BILAR:
Honda crx -91
Bmw M335 -84
Honda civic HB VEI -93
Åker hellre brett än fort!
<!--QuoteBegin-smacke+15 Aug 2006, 22:57:54--><div class='quotetop'>QUOTE(smacke 4 15 Aug 2006, 22:57:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->tackar för dessa åren.. det har varit roligt att lära känna dig.. R.I P....
men skall man vara alvarlig så grattis.. <!--emo&:)-->
<!--endemo--> kör nu f*n inte ihjäl dig.....
[right][snapback]318065[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hehe sådär får du inte skriva, har fan nog ångest över hur oroliga föräldrarna samt syskonen är <!--emo&:annoyed:-->
<!--endemo-->
nämen jag ska ta det riktigt jävla lungt, därför det ej blev en sporthoj somsagt!
har redan upptäckt ett par mindre trevliga saker! som att sand på asfalt=jävligt halt!... å sen tycker jag att bilarna ligger förbannat nära när man kör hoj! över bergnäsbron har man alltid en bil kloss bakom <!--emo&:ranting:-->
<!--endemo-->
tack från övriga också <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
men skall man vara alvarlig så grattis.. <!--emo&:)-->
[right][snapback]318065[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hehe sådär får du inte skriva, har fan nog ångest över hur oroliga föräldrarna samt syskonen är <!--emo&:annoyed:-->
nämen jag ska ta det riktigt jävla lungt, därför det ej blev en sporthoj somsagt!
har redan upptäckt ett par mindre trevliga saker! som att sand på asfalt=jävligt halt!... å sen tycker jag att bilarna ligger förbannat nära när man kör hoj! över bergnäsbron har man alltid en bil kloss bakom <!--emo&:ranting:-->
tack från övriga också <!--emo&:)-->
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
grus på hårt underlag... döden. det och bilar som inte förstår att en hoj stannar BRA mycket fortare känns som de största farorna förutom ens egen hantering.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
bästa sättet att "överleva" är att inse att alla blilister är idioter och se till att ha 100% koll på dom HELA tiden....
när ja körde kollade jag alltid in framjulen på bilarna när ja körde om för att snabbast möjligt kunna se om dom byter fil eller inte.. blinkers är tyvärr något som många missat att dom har...
sedan så kallas "döda vinkeln" så av en anledning... va på väg om en bil i allén när den byter fil mot mig ( ja låg längs till vänster av 3 filer ) och reagerar inte när jag hänger mig på tutan så de sluta me att jag sparka till dörren på bildj*veln å då fan vakna idioten.... <!--emo&:ranting:-->
<!--endemo-->
moral of this story... ta de piano å behandla alla andra trafikanter som om dom alla kör som Stevie Wonder så överlever du säkert... <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
när ja körde kollade jag alltid in framjulen på bilarna när ja körde om för att snabbast möjligt kunna se om dom byter fil eller inte.. blinkers är tyvärr något som många missat att dom har...
sedan så kallas "döda vinkeln" så av en anledning... va på väg om en bil i allén när den byter fil mot mig ( ja låg längs till vänster av 3 filer ) och reagerar inte när jag hänger mig på tutan så de sluta me att jag sparka till dörren på bildj*veln å då fan vakna idioten.... <!--emo&:ranting:-->
moral of this story... ta de piano å behandla alla andra trafikanter som om dom alla kör som Stevie Wonder så överlever du säkert... <!--emo&:D-->
SMacke #364