Biggest bang for the buck?
Någon med Honda-erfarenhet (borde ju finnas här eller?), vilken modell (Honda naturligtvis) ger bredast leende för en tight budget (typ 20k)?
CRX?
Prelude?
Eller kan man bara få djupa veck i pannan för 20 laxar?
Har en Nissan Sunny -90 som aldrig vill dö (klarar säkert att stoppa rosten 4-5 år till :boxing: ) - är Hondorna lika driftsäkra?
CRX?
Prelude?
Eller kan man bara få djupa veck i pannan för 20 laxar?
Har en Nissan Sunny -90 som aldrig vill dö (klarar säkert att stoppa rosten 4-5 år till :boxing: ) - är Hondorna lika driftsäkra?
Reine Johansson
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
Crx är överlägset roligast om det bara gäller körklädje.
Tyvärr rostar bilarn mycket, skärmkanter och sparklåder rostar väldigt lätt.
Sök gärna så kommer du hitta många liknade trådar som denna.
Tyvärr rostar bilarn mycket, skärmkanter och sparklåder rostar väldigt lätt.
Sök gärna så kommer du hitta många liknade trådar som denna.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
köp min gammla crx 87, den kan du få för 19500 om du e snabb
kompis pris hahaha
ne köp en civic 1,6 eller en crx så har du vell en hyfsat rolig bil om du gör lite små saker på dom..
kompis pris hahaha
ne köp en civic 1,6 eller en crx så har du vell en hyfsat rolig bil om du gör lite små saker på dom..
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Hittar du en Civic VT för 20k så är väl den roligast, CRX är också skoj men du hittar inte en VT för 20k även om den är skabbig.
Honda CR-V PHEV
Tack för svaren!
Alla verkar sjunga en CRX:ens lovsång, skall nog kolla efter sådana. :thumbup:
Av era svar och andra trådar jag läst verkar det vara stor skillnad på VTEC/standard, men jag misstänker att för en fast budget har man ändå roligare med en fräsch standard än en skabbig VTEC. Särskilt som jag inte har något garage som bilen kan bli stående i.
Alla verkar sjunga en CRX:ens lovsång, skall nog kolla efter sådana. :thumbup:
Av era svar och andra trådar jag läst verkar det vara stor skillnad på VTEC/standard, men jag misstänker att för en fast budget har man ändå roligare med en fräsch standard än en skabbig VTEC. Särskilt som jag inte har något garage som bilen kan bli stående i.
Reine Johansson
Hört historier om den där bilen av Johan :whistling:M%G skrev:köp min gammla crx 87, den kan du få för 19500 om du e snabb
Ninja pwr !