Vad kolla på CRX gen II vid köp?
Tjena,
Har länge gått i bilköpartankar och ska iväg i veckan och kolla på en CRX -89 som verkar vara i riktigt bra skick. Finns det något speciellt att kolla på dom? Rost förstår jag, men var? Vetefasen om säljaren går med på att man åker och hissar upp bilen någonstans, men jag antar att dom rostar en del under? Vad finns det annars, dom körs väl rätt hårt antar jag, har hört att växellådorna kan krångla, stämmer det? Jag är inte jätteduktig på bilar så jag har tänkt ta med mig en kunnig släkting.
Tacksam för svar
MVH
Johan
Har länge gått i bilköpartankar och ska iväg i veckan och kolla på en CRX -89 som verkar vara i riktigt bra skick. Finns det något speciellt att kolla på dom? Rost förstår jag, men var? Vetefasen om säljaren går med på att man åker och hissar upp bilen någonstans, men jag antar att dom rostar en del under? Vad finns det annars, dom körs väl rätt hårt antar jag, har hört att växellådorna kan krångla, stämmer det? Jag är inte jätteduktig på bilar så jag har tänkt ta med mig en kunnig släkting.
Tacksam för svar
MVH
Johan
bakskärmarna vet jag iallafall, taklucka om den har de, bagaget?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
Kolla rost och att koppling inte är slut/börjar ta slut.
dem brukar inte rosta så mycket under, mycket kaross rost, speciellt bakom sidojkolarna och sparklådan.
Länka gärna annonsen om den finns på nätet.
dem brukar inte rosta så mycket under, mycket kaross rost, speciellt bakom sidojkolarna och sparklådan.
Länka gärna annonsen om den finns på nätet.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V