Någon som känner till denna CTR:en?
-
mackan_crx_89
- Bil: Honda Civic 1993
- Namn: Marcus Svensson
Länk: <a href="http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=88 ... escalmhult" target="_blank">http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=88 ... almhult</a>
Funderar nämligen på att kolla in o provköra den imorgon, och efter det kanske vara tillbaka i Hondaträsket igen :thumbup: efter drygt ett års uppehåll.
Är den nån här från klubben som ägt den innan?
Hur många kör med sin CTR på vintern? Är det att rekommendera?
Funderar nämligen på att kolla in o provköra den imorgon, och efter det kanske vara tillbaka i Hondaträsket igen :thumbup: efter drygt ett års uppehåll.
Är den nån här från klubben som ägt den innan?
Hur många kör med sin CTR på vintern? Är det att rekommendera?
ah älmhult, riktigt trevliga är dom där i esc, ja tycker att du ska vänta me att köpa det . ctr kanske inte är de lämpligaste för vintern , sen när de är mars o så ska dubanne mig ge dig iväg o köpa en CTR 
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
jag kör med min på vintern, med schysst vinterdäck så e det inga större problem..
och nu är det väl som lämpligast att köpa bil, bara till att pruta stenhårt, på våren går alltid priserna upp.. :whistling:
lycka till!
och nu är det väl som lämpligast att köpa bil, bara till att pruta stenhårt, på våren går alltid priserna upp.. :whistling:
lycka till!
Honda Civic Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> -05 <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->[Cosmic Grey Pearl]<!--colorc--></span><!--/colorc--> SS:1.34.47
SPEEDFREAK
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->INJEN | Invidia | H&R | Endless | Sparco | Motul | Goodridge<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Powered by <a href="http://www.streetpower.se" target="_blank">Streetpower.se</a>
SPEEDFREAK
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->INJEN | Invidia | H&R | Endless | Sparco | Motul | Goodridge<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Powered by <a href="http://www.streetpower.se" target="_blank">Streetpower.se</a>
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Ehhh vad snackar du om egentligen Elvis??Honda skrev:ah älmhult, riktigt trevliga är dom där i esc, ja tycker att du ska vänta me att köpa det . ctr kanske inte är de lämpligaste för vintern , sen när de är mars o så ska dubanne mig ge dig iväg o köpa en CTR
Köpa bil på vintern, speciellt en sådan bil är lämpligast att köpa så här dax på året.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Tycker inte 169.000:- var något att hurra över dock. Finns bra mycket billigare 05or än så!
Jag vet en t.ex
l
l
l
l
V
Jag vet en t.ex
l
l
l
l
V
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
det var de ja syfta på som ziggy sa
Elvis
-
mackan_crx_89
Honda skrev:ah älmhult, riktigt trevliga är dom där i esc, ja tycker att du ska vänta me att köpa det . ctr kanske inte är de lämpligaste för vintern , sen när de är mars o så ska dubanne mig ge dig iväg o köpa en CTR
Jo ESC känner jag till väl, har köpt två bilar där innan.. Ang vinterkörningen så är det inget tvång o ha den som vinterbil också, har en gammal sierra just så den kan man ju fortsätta använda på vintern isf..
Det jag mest undrade ang CTR + vinter är hur pass bra dom klarar sig mot rost.
-
mackan_crx_89
Jo priset är ju lite högt, de håller jag med om.. Men anledningen till att jag vill köpa en CTR därifrån är för att M3an som jag äger just nu är köpt från ESC så då blir det lite lättare att lösa biten med lånet på bilen etc. Har nämligen fortfarande lånet kvar på M3an. Ska jag t ex köpa en CTR privat så måste jag lyckas sälja BMW:n innan ju.ziggy skrev:Tycker inte 169.000:- var något att hurra över dock. Finns bra mycket billigare 05or än så!
Jag vet en t.ex
l
l
l
l
V
ja men dåså
men som ziggy sa, så kan du hitta billigare, dom överdriver med priserna där tycker jga , polare köppte Brattens gammla MB6 där hos dem alltså 1.8 VTI civicen för 99.000 tusen, fattar fortfarande inte varförihelvete han gav så mö.. så ja tycker du borde kolla upp mer
<a href="http://www.blocket.se/vi/14094545.htm?ca=23_8_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/14094545.htm?ca=23_8_s</a> en billig.. sen om du tänkte lägga 170k på den andra så får du 40 k kvar här att leka med
Tror nog ctr klarar sig bra me vintern, man kanske borde spola rent dem lite oftare bara..
edit: såg de du skrev precis innan mig nu..
<a href="http://www.blocket.se/vi/14094545.htm?ca=23_8_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/14094545.htm?ca=23_8_s</a> en billig.. sen om du tänkte lägga 170k på den andra så får du 40 k kvar här att leka med
Tror nog ctr klarar sig bra me vintern, man kanske borde spola rent dem lite oftare bara..
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 9 december 2007, 19:52, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis
Elvis: CTR funkar alldeles utmärkt på vintern...
Men jo, var väl lite väl överpris på den CTR:en.
Men jo, var väl lite väl överpris på den CTR:en.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
ah jag ska inte uttala mig, jag äger inte en sådan 
Elvis
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Hästkraftsantalet verkar i optimistiskate laget om det bara är avgas (catback) och CAI på den.
Högt pris.
Sälj din BMW privat och tuffa Sierra udner tiden du letar CTR är mitt tips. Jag skulle inte tycka att det var så roligt att ha lagt 20 000 kr mer än en bil är värd bara för att lösa ett lån. Bättre i så fall att sälja privat och köpa privat...
Iallafall om man har tid och ork att ta sig an alla Blocket-miffon som stökar.
Högt pris.
Sälj din BMW privat och tuffa Sierra udner tiden du letar CTR är mitt tips. Jag skulle inte tycka att det var så roligt att ha lagt 20 000 kr mer än en bil är värd bara för att lösa ett lån. Bättre i så fall att sälja privat och köpa privat...
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Det e ju min gamla!!!Honda skrev:ja men dåsåmen som ziggy sa, så kan du hitta billigare, dom överdriver med priserna där tycker jga , polare köppte Brattens gammla MB6 där hos dem alltså 1.8 VTI civicen för 99.000 tusen, fattar fortfarande inte varförihelvete han gav så mö.. så ja tycker du borde kolla upp mer
WHOHO! det var inte länge dom hade den.
Markus Persson
-
mackan_crx_89
Steffo skrev:Hästkraftsantalet verkar i optimistiskate laget om det bara är avgas (catback) och CAI på den.
Högt pris.
Jo jag håller med.. Jag sket i att åka och kolla på den idag, jag lugnar mig ett tag till med bytet.
Som sagt, det är ju surt o betala ett sånt överpris
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Kanske för att Brattens var en aning ombyggd och fylld med diverse stereo?Honda skrev:ja men dåsåmen som ziggy sa, så kan du hitta billigare, dom överdriver med priserna där tycker jga , polare köppte Brattens gammla MB6 där hos dem alltså 1.8 VTI civicen för 99.000 tusen, fattar fortfarande inte varförihelvete han gav så mö.. så ja tycker du borde kolla upp mer
Благодаря мутра!
jo d är klart.. men 99 000 k är lite o ta i.. men men
Masso : jaså så den rullar i kstad
Masso : jaså så den rullar i kstad
Elvis