Japsblås eller diselkrök ?

ENBART för motorrelaterade topics
dodo
Inlägg: 77
Blev medlem: 25 juli 2004, 16:00
Bil: civic vt-turbo
Namn: Daniel carlsson
Ort: varberg

jag gillar bara japps som sitter lite snett men de är jag de annars får de va valigt runt slut rör
team varberg

honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
Jimmy
Inlägg: 2556
Blev medlem: 28 mars 2004, 13:34
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Ort: Gävle
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Flygare skrev:Krööööööööööööööööök Som typ på chris bil. Var köper man dem ? kl läste jag men vad är det :D

<a href="http://klracing.se/" target="_blank">http://klracing.se/</a>
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
EcciBaka
Inlägg: 41
Blev medlem: 25 juli 2004, 14:48
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Ort: Åland
Kontakt:

rösatade japs, bara för att rösta på nåt... men det beror helt på bilen. På en nsx t.ex. skulle jag inte sätta nån av dem utan mera som just smacke gjort. skulle bara se billigt ut med krök eller japs. s2000 sen istället så är jävligt snygg med ett invidiasystem. och den där civicen ovanför som boomi posta är ju äckligt snygg med krök.
Beror helt på bilen. en S80 eller liknande skulle jag inte ens visa avgasrören utan sätta krök o gömma lite så bakom bakspoilern. så... allt beror på bil
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
wick3d
Inlägg: 4
Blev medlem: 25 april 2006, 22:43
Ort: Varberg

dodo skrev:jag gillar bara japps som sitter lite snett men de är jag de annars får de va valigt runt slut rör
Vadå snackar du om mitt japsblås nu? haha :biglaugh2:
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Michael Wahlgren<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
Användarvisningsbild
Asse
Inlägg: 2184
Blev medlem: 25 juli 2004, 18:48
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Ort: Karlstad
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

"Vattenkran" ska det va!
Bild
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Skriv svar