gubb fasoner? eller bara mognat?
hehe eko eko.. din gammla räv.. de måste va den skabbiga evon du har
köp dig en honda igen 
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Jag känner inte känner igen det över huvudet taget, Fråga lukas hur jag kör med eg:n . Men det kliar i fingrarna att fåfärdigt rexxen nu kan jag säga.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
börjar du bli gråhårig Eko?
Näe men skämtåsido så känner jag igen det dära, man är mera rätt om grejern och medtrafikanter än att köra skiten ur bilen hela tiden. Jag är nu 28 men ser inga gråa år än..
Näe men skämtåsido så känner jag igen det dära, man är mera rätt om grejern och medtrafikanter än att köra skiten ur bilen hela tiden. Jag är nu 28 men ser inga gråa år än..
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
får hålla med där också
, fyllda 26
händer nåt mystiskt när man går över 25
,,men visst sätter man nån på plats då o då för att det är så kul 
Senast redigerad av Ejan den 20 april 2008, 05:55, redigerad totalt 1 gånger.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Jo, du har nog mognat, jag själv har blivit riktigt gubbig, gasar nästan aldrig längre, tänker mest på farorna som kan dyka upp bakom varje krök, till och med på flygrakorna är mitt medvetande där och släpper på gasen. Hög tid att skaffa sin första basker snart tror jag. ålder 30- Men fortfarande när det är race, då vänder jag baskern, kör ju iaf honda.
Senast redigerad av Boomi den 20 april 2008, 09:36, redigerad totalt 1 gånger.
Kristoffer Bohman
HONDA
the power of dreams
Civic H22a EG hb -94:a
HONDA
the power of dreams
Civic H22a EG hb -94:a
-
tantgron
- Bil: EP3 K24
- Namn: Rikard Jarvinen
- Kontakt:
Kan bara tala för mig själv, men jag har roligare än någonsin med bilen! Det är först nu jag har börjat ha råd att labba med en bil, och jag njuter varje gång jag får fara ut och köra. Tyvärr så saknar vi dubbelfiliga rödljus här på ön, så rödljusrace är uteslutet... 
<a href="http://www.motorportalen.net/?car=18" target="_blank">Want to slide into something warm and japanese?</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
jag e inte äldre än 22 men efter att man kört en hel del på förarutvecklingarna med olika klubbar så har man lärt sig att en olycka händer så lätt, så man har börjat tänka ett steg längre innan man gasar fullt ut
så de har nog mer med förarmognad än ålder att göra
det e bara för du e rädd för o få fler lavetter när jag sticker iväg me skyliften=)
Du vet blir det fler kommer jag doppa nävarna i sirap o sen blir det gummibjörnarna!
Du vet blir det fler kommer jag doppa nävarna i sirap o sen blir det gummibjörnarna!
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
-
NeMoo
- Bil: Civic ek3
- Namn: Robert Rodinsson
Fan jag sitter i samma sits som Eko..... fast jag e ju på fel sida den magiska 30-gränsen numera... haha
mina argument är att det är för djävla många fastkontroller och att det har blivit så mycket trafik att det är för riskabelt att chansa och rejsa på varje tillfälle...
mina argument är att det är för djävla många fastkontroller och att det har blivit så mycket trafik att det är för riskabelt att chansa och rejsa på varje tillfälle...
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
-
cru
- Bil: EG6 Vanilla!
- Namn: Andreas Selahn
eko!
Oj oj, ville bara säga att det va det roligaste jag hört idag angående att du inte behöver någons åsikt om att vara gasglad om man är under 25 år.. tog åt mig lite.. kanske inte med bussen men om det kommer en volvoraggare bredvid
Men annars så tror jag att du behöver byta upp dig igen
vtec gör en till ung! kvittar hur gammal man än är =)
Oj oj, ville bara säga att det va det roligaste jag hört idag angående att du inte behöver någons åsikt om att vara gasglad om man är under 25 år.. tog åt mig lite.. kanske inte med bussen men om det kommer en volvoraggare bredvid
Men annars så tror jag att du behöver byta upp dig igen
vtec gör en till ung! kvittar hur gammal man än är =)
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Hej Eko!eko skrev:jag har lagt ett antal timmar/nätter/dagar/helger i verkstan i vinter o bara längtat efter att få känna trycket av bilen, men kan lätt säga att jag har nog inte kört så lugnt nånsin, förr ställde man sig nästan på startlinjen på natt aktiviteterna direkt, honda som evon, förra året fick bilen gå hårt, nu har jag haft den påställd lite över 1 vecka och det är i början man brukar vara mest igång (jag iallfall) men det känner jag inte alls nu längre, har varit nere o kollat på bilarna o kört därifrån en sväng, jag har ingen vidare lust o hänga nere vid racen äns. Har fått flera bilar jämnsides som försökt få igång mig o tävla vid rödljusen men det har slutat med att dom kör mot sig själva och jag kärringkör när det blir grönt. fick senast ett kylskåp eller traktor med stressfläkt som vänta in mig och titta på mig och fläska på vad den gick o vänta in mig igen men jag orka inte äns bry mig och kände bara att jag orkar inte äns slösa nån extra droppe för att visa att volvons plats är ute på åkern, fast jag hade velat peta ner en växel och rasta skiten ur han så han känner sig pinsam som äns försöker just för att det är volvo så gör jag inte det riktigt, när jag tänker efter så har jag blivit en riktig kärring som fiskör jämfört med innan. Kan det vara så att man inte är lika gasglad när man inte har vtec ljudet eller jag vet inte, åkte med en polares s2k och när han varva ut den så fick jag en helt annan kick än vad jag får med min kärra, ändå kände jag hur slö s2k var jämfört med min men ljudet var så härligt så man skulle kunna ligga i vtec hela dagarna. jag vet inte.. man kanske bara har mognat eller så tänker man på alla risker..
en sak jag märkt är att så fort det kommer kurvor rondeller så blir allt roligare, men jag kör ändå mycke lugnare än innan o tänker på medtrafikanter och ligger med tankar i förväg istället för risker.
eller så är det för man fyllt 26 och man tror man är mer mogen.. nått har ändrats iaf men jag vet inte vad det beror på
hur är ni i trfiken grabbarna över 25? de under 25 är inte äns lönt att fråga för ni växlar ju ner så fort det kommer en buss som kör 1 km/h snabbare
Ärligt talat jag tror inte att det har att göra varken med din ålder eller mognad?!
Du gillar att köra bil som allra flesta av oss,jag tror snarare är det med bil valet att göra?! Du är helt enkelt van vid att köra Honda och höra VTEC.
Jag är 36 år gammal och jag gillar forfarande att köra bil lika mycket som när jag var 25 men på lite annorlunda sätt,nu njuter jag mer av vägar som svänger riktigt mycket än förrut.
Min kompis hade en Golf GTI IV med 400hk etanol,körde många ggr den men jag trivdes aldrig lika mcket som i min förra CTR med helften antal hästar. När man varvavde Hondan,det kändes som att den går bättre en hans golf men i själva verket det var att man hade den känslan i CTR som man inte hade i golfen.
Jag håller tummarna att du får glädje tillbaka oavset vilken bil du kör!
MVH Saud
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
nog för att jag bara fyller 24 i år, men jag har märkt av samma sak... man orkar inte. man vill inte. det är farligt, det går åt en massa onödig bensin o sen är det ju så onödigt känns det som.
men visst, nån lördag blir man full i fan och petar runt lite i några minuter för att sen puttra på i vanlig takt. tror det kom med att mitt skägg började få gråa inslag.
men visst, nån lördag blir man full i fan och petar runt lite i några minuter för att sen puttra på i vanlig takt. tror det kom med att mitt skägg började få gråa inslag.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Hur är det med avatarmognaden då?Koffe skrev:jag e inte äldre än 22 men efter att man kört en hel del på förarutvecklingarna med olika klubbar så har man lärt sig att en olycka händer så lätt, så man har börjat tänka ett steg längre innan man gasar fullt ut
Eko det låter som du behöver byta bil för att komma i form igen. 
Only M Matters
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
har oxå börjat lugna mig nu när ja kör prelude me crxen va d lite annat
men tycker ändå d e gött å dra ut den i 2an å 3an å känna vridet,men som sagt inte lika mycket som med crxen!
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
jäklar, över 1 år gammal tråd! kanske uppfriskare? för jag har missat en hel del här.
Nej valet av bil va inte fel, evon gick bra, väghållningen va super och ljudet fick man inte nog av, men ljudet va där fast man körde lugnt wrrrooompschuuuu haha
men iaf, nu har man stin och den är oxå rolig o köra, jag kör hårt nångång.. typ när de helt fritt på vägarna och ut på motorvägen m.m jag tror det där med vtec är att man måste varva för att nått ska hända, och ljudet ska framhäva, men mina kollegor och chefen har sett mig köra genom stan några gånger o dom undrar varför jag kör som en kärring, 40 på 50 väg haha!
Efter några tankar bakom kaffet så kan jag nog säga att jag tror snarare det är som man sparar på bilen, samt vet riskerna i trafiken, efter att ha sett bilar som kommer till jobb sönderkrockade ibland med blod så räliga tankar dyker upp så sätter det nog sina spår, jag vägrar köra fören mina passagerare fått på sig bältet och tar inga onödiga risker.. Men måste säga att jag körde ett race i helgen, inte äns planerat, jag skulle bara ställa mig längre upp på sträckan på ättekulla då vallåkra natten ägde rum, när det stod en evo 9 brevid mig och polaren sa nu får du fan sluta tramsa, kör nu en repa mot evon så jag föll för grupptrycket just då och körde. kul att jämföra men samtidigt fick jag inte ut något av det förutom att jag tog han med 3 bil länger.. men vem bryr sig? glömt efter 3 sek..
jag kom tänka på när jag krocka första och enda gången när jag var 18, vi hade precis satt oss i bilen och jag sa åt alla o ta på sig bälte, tjejkompisen som satt brevid hade jackor i knäet så bältet hjälpte inte så jag tog bort jackorna o spände till hennes bälte.. jag hann bara komma ut på vägen och mötte en jag kände, han gasa på, och jag gasa efter och kom ikapp, så bromsar han, och jag bromsar sen gasar han igen och jag gasar o kom ikapp men precis när jag drog ikapp så ser han en gemensam vän som står på busshålsplatsen då han plötsligt tvärbromsar igen precis när jag kom ikapp så jag smäller kraftigt rakt in o trycker in bakdelen på hans bil.
200 m innan, 30 sek innan satt jag och spände åt bältet åt en vän.. sen krockar vi.. lustigt men olyckor händer lätt när jag tänker tillbaka.
jag har kommit på att jag e försiktig
här har ni något att tänka över för det är precis sånt jag brukar tänka på.. lite för mycke kanske då man jobbar med bilskador..
en tankeställare! såg den på carkings.. <a href="http://www.existenz.se/out.php?id=13938" target="_blank">http://www.existenz.se/out.php?id=13938</a>
Nej valet av bil va inte fel, evon gick bra, väghållningen va super och ljudet fick man inte nog av, men ljudet va där fast man körde lugnt wrrrooompschuuuu haha
men iaf, nu har man stin och den är oxå rolig o köra, jag kör hårt nångång.. typ när de helt fritt på vägarna och ut på motorvägen m.m jag tror det där med vtec är att man måste varva för att nått ska hända, och ljudet ska framhäva, men mina kollegor och chefen har sett mig köra genom stan några gånger o dom undrar varför jag kör som en kärring, 40 på 50 väg haha!
Efter några tankar bakom kaffet så kan jag nog säga att jag tror snarare det är som man sparar på bilen, samt vet riskerna i trafiken, efter att ha sett bilar som kommer till jobb sönderkrockade ibland med blod så räliga tankar dyker upp så sätter det nog sina spår, jag vägrar köra fören mina passagerare fått på sig bältet och tar inga onödiga risker.. Men måste säga att jag körde ett race i helgen, inte äns planerat, jag skulle bara ställa mig längre upp på sträckan på ättekulla då vallåkra natten ägde rum, när det stod en evo 9 brevid mig och polaren sa nu får du fan sluta tramsa, kör nu en repa mot evon så jag föll för grupptrycket just då och körde. kul att jämföra men samtidigt fick jag inte ut något av det förutom att jag tog han med 3 bil länger.. men vem bryr sig? glömt efter 3 sek..
jag kom tänka på när jag krocka första och enda gången när jag var 18, vi hade precis satt oss i bilen och jag sa åt alla o ta på sig bälte, tjejkompisen som satt brevid hade jackor i knäet så bältet hjälpte inte så jag tog bort jackorna o spände till hennes bälte.. jag hann bara komma ut på vägen och mötte en jag kände, han gasa på, och jag gasa efter och kom ikapp, så bromsar han, och jag bromsar sen gasar han igen och jag gasar o kom ikapp men precis när jag drog ikapp så ser han en gemensam vän som står på busshålsplatsen då han plötsligt tvärbromsar igen precis när jag kom ikapp så jag smäller kraftigt rakt in o trycker in bakdelen på hans bil.
200 m innan, 30 sek innan satt jag och spände åt bältet åt en vän.. sen krockar vi.. lustigt men olyckor händer lätt när jag tänker tillbaka.
jag har kommit på att jag e försiktig
här har ni något att tänka över för det är precis sånt jag brukar tänka på.. lite för mycke kanske då man jobbar med bilskador..
en tankeställare! såg den på carkings.. <a href="http://www.existenz.se/out.php?id=13938" target="_blank">http://www.existenz.se/out.php?id=13938</a>
Senast redigerad av eko den 18 augusti 2009, 20:13, redigerad totalt 1 gånger.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Ja jag är 29 år och jag har kört lugnt ganska länge nu kanske sen jag va 24 eller nått.
Men när jag sätter mig i hondan så kryper djävulen fram skall ni veta.. he he he
Nä då inte riktigt men lite mer aktiv körning blir de allt med hondan.
Typ att jag tar en kurva i 100km/h i stället för 70 för att sen ta de lugnt igen så bus körandet går ganska snabbt över.
Men kommer de någon som utmanar mig så har jag svårt att hålla mig pga att jag vill se va bilen går för...
Men de e klart de händer ju aldrig innan 22.00 typ för då är de för mycket trafik här i götet.
Nä de bästa är väl att ta ut lusten på ban träffarna.
Men när jag sätter mig i hondan så kryper djävulen fram skall ni veta.. he he he
Nä då inte riktigt men lite mer aktiv körning blir de allt med hondan.
Typ att jag tar en kurva i 100km/h i stället för 70 för att sen ta de lugnt igen så bus körandet går ganska snabbt över.
Men kommer de någon som utmanar mig så har jag svårt att hålla mig pga att jag vill se va bilen går för...
Men de e klart de händer ju aldrig innan 22.00 typ för då är de för mycket trafik här i götet.
Nä de bästa är väl att ta ut lusten på ban träffarna.
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Det finns ju undersökningar som visar att mäns riskmedvetande och konsekvens-tänkande inte är färdigutvecklat förrän man fyllt 25.
Jag märker det mest när jag kör hoj. Där är man en riktig fegis jämfört med när man var 20 (är 33 nu). Men i bilen är det ingen större skillnad. Med fyra hjul i marken har man så mycket lättare att göra justeringar om det skulle behövas. Fast jag ligger alldrig och blåkör i 200+ förstås...
Jag märker det mest när jag kör hoj. Där är man en riktig fegis jämfört med när man var 20 (är 33 nu). Men i bilen är det ingen större skillnad. Med fyra hjul i marken har man så mycket lättare att göra justeringar om det skulle behövas. Fast jag ligger alldrig och blåkör i 200+ förstås...
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
maniac

- Bil: crx
- Namn: Peter Åstrand
- Has thanked: 2 times
kommer aldrig att ta mc kort... räknade ut tidigt att jag skulle köra ihjäl mig om jag tog kort så det
la jag tidigt åt sidan,kör hellre omkring med grå hår i en crx.
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Mognaden kommer om inte annat när man sitter där på hojen och inser att går det åt helvete så gör det det ordentligt.eko skrev:jag fudnera på mc kort förra året.. men jag känner mig nog inte mogen för defast jag kör som en kärring.. får väl köpa en harley en turkisk modell
Hahahha... ja, då kanske det är dags att byta bil...Chrille79 skrev:Ja vi blir fan inte yngre. Jag kan ibland känna att det är lite pinsamt att glida ut i ctr´en![]()
Då är det nog dax att byta bil.
Det "roliga" är att sådana uttalanden skrattar man bara patetiskt åt bland mc-folk... Eller nej just det, vi som kör har ju dött flera ggr i veckan.maniac skrev:kommer aldrig att ta mc kort... räknade ut tidigt att jag skulle köra ihjäl mig om jag tog kort så det
Eller så är det något fel på dina mattekunskaper...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Äh, du blir inte äldre än du gör dig, ner med rutan och upp med volymen bara!Chrille79 skrev:Ja vi blir fan inte yngre. Jag kan ibland känna att det är lite pinsamt att glida ut i ctr´en![]()
Då är det nog dax att byta bil.
Annars får du väl byta till en cab och börja snegla på skolflickor, fast det är väl snarare 40-årskrisen