Kärleks hat !

ENBART för motorrelaterade topics
Användarvisningsbild
LinusE
Master
Master
Bil: CRV 08
Namn: Linus Eriksson
Kontakt:

5 juni 2014, 17:37

Kör idag en civic 1.8 sport -06

Kört o ägt massor av olika bilar o då framförallt honda men måste säga att detta är nog den sämsta honda jag ägt
vad gäller hållbarhet och den kvalité jag känner honda som. Men klart i topp på komfort och absolut oavkortat den
roligaste original bil jag ägt (eibach tror jag dom heter sänkfjädrar)

Har under mina månader av ägande bytat framruta pågrund av rost i tak, båda stötdämparna fram, ACn har lagt av, bytt batteri,
läkare i lampor, plast detaljer som låssar, olika felmedelandesom dyker upp då o då....

Så trots att man ständigt blir besviken på kvalitén och behöver laga så blir man så löjligt nöjd när man sen sätter sig o kör
o de funkar igen. Så får ge honda lite kred över att dom verkligen lyckats med att kunna misslyckas !

Hoppas att en dag ha tid o åter igen hänga med på lite klubbkörningar och testa vad skrothögen går för :)
Linus Eriksson
#828 Skåne/Harlösa
---------------------------------

Snart provat alla Honda modeler....
Men NSX är en stadig dröm ...
Användarvisningsbild
Mordiiax
1337!
1337!
Bil: Civic 1300 -81
Namn: Johan Mähler
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

5 juni 2014, 17:42

Oj, det var trist med alla dom felen. Min gnekade bara lite från instrumenteringen men annars gick den klockrent. Men håller med om att det är helt okejiga bilar att köra :D
*Regionsombud Norr* Johan Mähler 070 358 06 13
Honda Accord Tourer -11 & Honda Civic 1300 -81
Tidigare Honda: Civic "Spoon", Civic diesel, Civic VEi, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
GroundX
Påläst
Påläst
Bil: EG6
Namn: Anders Olsson
Kontakt:

8 juni 2014, 19:12

Är inte dessa englandsbyggda också? I så fall har du svaret där.
Som aerodecken, skitkvalitet på allt utom drivlina. Det är fan så VAG är bättre på vissa punkter i kvalitet :(
Civic EG6 B18 VTi - 92
Accord CB8 F22 - 92
FR-V BE1 R18 - 07
Skriv svar